hee meiden........ nog niks van vivian? Ik ben zo benieuwd en hoop ook dat ze goed nieuws vieren! In alle vluchtigheid zag ik dat TantePino opgenomen moet worden misschien al binnenkort! Heel veel sterkte lieverd. Gelukkig is het goed met je kindje! Maar ik kan me voorstellen dat je zwanger niet echt als een feestje ervaart... Veel liefs Amma
Zoooo Beppers kan het ff niet allemaal bijhouden nu sorry uhm wat ik onthouden heb! @tantepino dikke knuff en sterkte en ik denk dat voor jou het beste is een opname maar ff je bloed afwachten! @Dees ook nog dikke knuff ! Er was ook iemand met spataderen en dergelijke! hier ook al aan de steunkousen heb er jammer genoeg ook aanleg voor en zit in de familie ,ja en als ze helpen gewoon aantrekken!doe ik ook zit toch onder je broek uhm........ ff denken ohhh ik weet het niet meer.... Oh ik ben nog ff vanmiddag met mijn ma wezen winkelen nou dat hou ik ook niet lang vol alles deed pijn en ja dan is het nog maar beetje schuifelen meer niet, wel bij een leuk winkeltje die weg gaat leuke kleding enzz gekocht voor ons meissie en ja die winkel gaat weg en ja meer dan 70 % afgeprijst dus dat was leuk! sommige dingen waren maar paar euries en voor mezelf ook nog een broek erbij en wat warmere shirts want ja ps niks meer en wordt toch echt koud En ik heb een afspraak gemaakt voor een Pretecho! voor zaterdag 3 November echt zin in ben benieuwd en dan ben ik 25 weken en 3 dagen! Dus meiden mag op de lijst! @vivian hoop dat alles goed is gegaan!
Volgens mij moest Vivian tot 8 uur werken vanavond. Hopelijk komt ze zo met een goede uitslag! Pino, dikke knuffel/ Fijn om te weten dat het met je beebje goed gaat. Maar ik kan me voorstellen dat je heel erg tegen een opname opziet. Sterkte meid. Ik ga bankhangen, heb erge last van m'n banden vanavond.
net terug van de vk. alles was goed bloeddruk en de kleine maakt het ook goed. alleen mijn gewicht is niet goed, ik blijf teveel aankomen terwijl ik echt niet overmatig doe eten. nu moet ik 2 weken alles opschrijven wat ik eet. en na die 2 weken moet ik terug naar de vk en dan controleerd ze ook meteen de urine op suiker. we staan echt voor een raadsel waardoor ik zoveel ben aangekomen dus de vk wilt me ff goed in de gaten houden ivm eventueele suiker.
ik moet bij iedere controle op de weegschaal. ik ben nu bijna 11kg bijgekomen en das eigelijk teveel vooral omdat ik niet echt meer ben gaan eten vandaar dat ze me ook goed in de gaten wilt blijven houden
hallo meiden ik ga jullie eerst uit jullie lijden verlossen ik zie dat ik het gespreks onderwerp ben geweest laatste uur voel me vereeerd Nou ik kom jullie niets dan GOED NIEUWS brengen het is in ieder geval geen down syndroom hetgene waar we het meest bang voor waren kunnen we dus uitsluiten! JOEPIE JOEPIE Komende dinsdag heb ik weer een echo in maastricht omdat we natuurlijk niet weten wat het is en ze willen het wel in de gaten houden hoelang en hoe vaak ik een echo ga krijgen weet ik niet we beginnen mar eens bij dinsdag en wie weet is het dan wel weg ofzo en anders blijven we gewoon onder controle Voor nu ga ik lekker genieten van ons kereltje!
ik moet echt zeggen ben zo ontzettend blij met jullie, jullie zijn echt een deel van mijn leven geworden Tantepino opgenomen worden? waarvoor dit heb ik gemist sorry!
Jemig Vivian, jij weet de spanning er wel in te houden zeg . Super dat de uitslag goed is . Mijn gevoel heeft me weer eens niet in de steek gelaten. Kikkert, goed dat ze extra controles doen i.v.m. je gewicht. Wat extra nakijken kan nooit kwaad. Wie weet valt het mee . Zo, met de goede uitslag van Vivian kan ik rustig de pc uitzetten en naar bed. Meiden, fijne avond en truste alvast. Morgen ben ik er pas rond de middag, eerst naar de gyn.
omdat de kleine van tantepino heel veel van haar lichaam vraagt, alles met ukkie goed alleen met haar wat minder ,ze hebben bloed geprikt en dat ff afwachten en daaruit gaan ze beslissen voor een opname en aansterken zeg maar! want zo is het niet vol te houden voor der!en gaat ze er anders aan onder door! @tantepino hoopt dat ik het beetje goed uitleg
Oej dat is minder fijn. Hopelijk kom je de komende weken niet meer zo veel aan en is het geen zwangerschapssuiker. Bij ons wegen ze ook elke keer trouwens.