en wat zegt jou vk daar van? ik zal zeker 18kg bij gaan komen volgens de vk mocht het zo doorgaan en dan word het echt sonja bakkeren hahaha
bij ons zit een spin op de badkamer en m'n mannetje is pas achter anderhalf uur terug ik krijg al kippenvel als ik eraan denk k*t beesten
ook raar. stel je voor dat je misschien suiker hebt of zo want das ook een reden waardoor iemand veel bij komt.
ik heb 2 weken geleden op suiker geprikt bij mijn schoonmoeder die heb zo aparaatje gelukkig was het goed! dus dat is het niet!
dankjewel meiden we gaan nu ook zoveel mogelijk genieten, tuurlijk zijn we nog wel beetje onzeker omdat we nog steeds niet weten wat het is maarja we blijven het goede hopen he!
ow gelukkig dat dat niet de reden is. ik hoop dat dat bij mij ook niet de reden is. ik denk zelf dar het bij mij komt door en niet veel lichaamsbeweging (ivm de pijn) vocht vast houden en eten. das wat ik denk
ja bij mij denk ook vocht en eten en ja ook door het niet veel doen van de klachten en pijn ook! we kunnen elkaar een handje geven jammer genoeg