Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb afspraak gemaakt voor pretecho :)

ik heb lang berichtje geplaatst heel verslag van vandaag hihihi denk doe ook eens groot ;) lees iedereen eroverheen :(

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dames ik duik lekker m'n bedje in ben erg moe.

welterusten en tot morgen!

ow joma sorry meid ;)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    weltrusten ;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik duik ook zo lekker onder het wol! ben versleten ! tot morgen xxx

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meiden slaap lekker en thanks voor jullie medeleven zou niet weten wat ik zonder jullie moest

*VIVIAN GEEFT IEDEREEN HIER EEN DIKKE KNUFFEL ALS DANK*

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    sorry voor de ongezelligheid ik ga ook lekker mijn bedje in ik ben dood en dood moe maar ook zeer gelukkig hoor

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallo mensjes...

Vivian helemaal super dat de uitslagen so far so good zijn.. echte rweet ik niet zo goed waarom je die testen moest doen schaam schaam..

ik ben ook best zwaar hoeveel ik ben aangekomen geen idee.. maar dat komt waarschijnlijk bij mij ook omdat ik niet meer beweeg en ik sporten normaal echt wel 5 6 keer per week... 2x voetbaltraining geven... 3 keer spinning in sportschool... 2x per week tennis nou niets meer dus.. dan gaan de kilos snel denk ik dan...

verder heb ik nog een vraagje: heb sinds gister een pijnlijke beurse plek iets onder mijn navel.. voelt heel raar.. iemand enig idee hoe dat kan...

en hopelijk lezen er van mij geen bekenden mee maar wat vinden jullie van de naam Elise Robin eerlijk zeggen

knuf dwaas

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Super nieuws Vief, dat was het wachten voor wel waard!

@Dwaxie: ik vind beide namen leuk. Wat is de bedoeling een dubbele naam of een eerste en een tweede naam en dus als roepnaam Elise?

9. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Fijn Vivian, dat de uitslagen goed zijn!
    Trusten meiden!
    Liefs bd

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Dwazie, leuke namen hoor!

Joma, wat leuk dat je een afspraak hebt gemaakt voor de pretecho. Al lekker snel ook. :D En leuke dingen kopen is altijd leuk. :D

(Ik heb ook een pretecho bij 25w1d maar het lijkt me wel raar hoor om de 15 weken daarna geen echo's meer te hebben)

Kikkert, trouwens gefeliciteerd met de 26 weken! :D :D Wat een mijlpaal.

Hebben jullie dat ook, dat je buik 's avonds zo opgezwollen lijkt? Ik heb het gevoel dat ik samen met mijn avondeten een ballon doorslik en dat mijn kleine meisje die stiekum op aan 't blazen is 's avonds. Ik kan haast niet meer normaal ademhalen zo vol en gespannen is het hier van binnen..

Ik ga ook slapen. Had er al lang in moeten liggen, maar ja... Op tijd naar bed gaan is niet mijn sterkste kant ondaks dat ik erg moe ben.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou kwam even checken hier! en zie dat vivian goed nieuws heeft! Oh wat fijn! kunnen jullie down al uitsluiten! En nu maar genieten, en die extra echo's zijn fijn om de boel in de gaten te houden!

Weltrusten

Reageer morgen wel op alles wat erna geschreven is!

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, ik ben bij gelezen!
    In de 1e plaats natuurlijk vivian van harte met de goede uitslag. Was gewoon een beetje nerveus... Ben erg blij voor jullie
    Pino, rot voor je dat het zwanger zijn zoveel van je lijf vraagd.
    Dwazie, ik vind Elise heel mooi, maar ik heb een neefje dat Robin heet, en voor mij is het dus echt een jongens naam.
    Een collega is bevallen van een meisje en die heet ook Robin, maar die zeggen Robbin.
    Eigenlijk moet je namen alleen maar samen bespreken. Als jullie dat mooi vinden is het niet belangrijk wat andere mensen er van vinden. Dan kun je alleen maar van de wijs worden gebracht. Smaken verschillen(gelukkig...) Wij zijn er zo goed als uit, maar gaan het niet vertellen. Bang dat mensen commentaar hebben en dat we weer gaan twijfelen. Ben allang blij dat we eruit zijn. Succes ermee.

Truste allemaal!

Kus Boney

13. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Denk wel dat ik de enige ben op het form op dit moment. Hoop dat jullie allemaal heerlijk liggen te slapen. Ben jaloers!
    Ik heb onwijs last van maagzuur en na 2 uur woelen, dacht ik, laat ik eens gaan bijlezen bij de februari mama's.

Vivian: echt super nieuws! gefeliciteerd!

Pino: dubbel nieuws eigenlijk. Wel heel fijn dat alles met je ukkie goed is, maar wel enorm balen dat je waarschijnlijk opgenomen moet worden. Maar als je je daardoor beter gaat voelen, dan is het het wel waard, denk ik.

MamaNorah: herken het gevoel helemaal! Heb dat nu sinds een week, maar ben deze tijd ook enorm gegroeid. Maar dan lig ik op de bank en dan kom ik echt adem tekort. Harde buiken komen ook steeds vaker voor. Volgens mijn ventje komt het ook, omdat te veel doe en het gewoon rustiger aan moet doen. Maar da's wel heel moeilijk!

Yoma: heb je berichtje helemaal gelezen hoor! En we trekken gewoon samen die elegante steunkousen aan. ;)

Weet niet wie dat schreef over wegen bij de vk, maar ik hoef gelukkig ook niet op de weegschaal. En ben zo'n 5 kg aangekomen, niet te veel, maar toch ook niet weinig. En ik denk ook dat het scheelt dat we nu niet meer zo veel kunnen sporten als voorheen. Ik hijg me nu al suf als ik op mijn werk 3 trappen op moet en na de 3de verdieping pak ik sinds kort de lift. Slecht he :oops:

Weltrusten allemaal!

groetjes, Aurelie

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Aurelie, jij maakt er nachtwerk van hier, lastig dat maagzuur, bij mij helpen rennies erg goed maar dat heb je vast al geprobeerd?
    Ik hoop da tje toch nog even lekker hebt kunnen slapen.

Vivian, fijn die uitslag, eindelijk weer iets positiefs. En ik snap helemaal dat je zo moe was, ik hoop dat deze uitslag een hoop twijfels heeft weggenomen.

Pino, vervelend allemaal zeg dat je zoveel last hebt. Doe rustig aan (waarschijnlijk kun je niet anders). Gaan ze nu nog verder kijken waar het vandaan zou kunnen komen?

Mrijn, jij zei dat de geboortetkaartjes zo duur zijn. Vind ik ook al, belachelijk he. Maar ja, ik wil wel een kaartje die ik ook echt leuk vind.
    Mijn vriend vroeg zich af welkle kaart bij ikkies jullie leuk vonden? Ook de giraffe? Wij hebben er nog eventueel een ander kaartje bij gevonden van klijntje, zie album. Vandaag ga ik toch maar weer nieuwe boeken halen.

Gisteren ben ik gaan shoppen maar heb niks kunnen vinden. wilde een zwarte broek met kontzakken, helaas dus.
    Wel heb ik last als ik langer loop, nog steeds die bovenbenen. Zou het toch mijn bekken kunnen zijn? OF ligt die kleine lekker ergens op dat het knelt? Is niet zo heel erg hoor maar wel vervelend. Je gaat zo raar lopen dan.
    Vandaag weer pretecho, ik hoop dat uk de handjes niet meer voor het gezicht heeft. WAS gisteravond echt zo druk aan het bewegen. Mijn vriend was helemaal onder de indruk.

Ga weer even naar bed.

Liefs Anette

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Vivian, SUPER! wat fijn om te lezen dat je een goede uitslag had!
    Het gaat helemaal goed komen met die kleine van jullie.
    Geniet er van na alle spanningen.

Ik ben sinds een paar dagen elke ochtend rond 4u /4.30u wakker, en kan dan gewoon niet meer slapen! :confused:

Dus zit al sinds half 8 op mijn werk. En ga gewoon vanmiddag een dutje doen denk ik dan maar.

Liefs
    Amma

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden...

Yiehaaaaaa....Vivian gefeliciteerd met een goede uitslag..:D:D:D

Ik ben vandaag weer een dagje thuis ik moet eerst van mijn vk naar de fysiotherapeut voor ik weer mag werken..om te kijken wat zij zegt..dus ga nu maar een de fysio bellen voor een afspraak..:(

Fijne dag allemaal...

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    zo heb gebeld ik kan moprgen om half 10 terecht...
    En dan maar eens kijken wat ze zeggen of ik rust moet houden of nog wel magw erken...

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames!

@ Vivian; ik ben zo blij voor je met de goede uitslag! Ben wel erg benieuwd wat het nu wel is, of misschien is het gewoon helemaal niets!

@TantePino; wat balen voor jou dat je waarschijnlijk opgenomen moet worden. Je zit natuurlijk ook met de andere kleine. Hopen dat ze het nog een beetje kunnen rekken, en dat je misschien maar een paar weekjes in het ziekenhuis hoeft te liggen! Sterkte meid!

@slapen; Dat lukt mij prima hoor hahaha, val zo in slaap, en heb moeite om wakker te worden, alleen word ik wel een paar keer wakker 's nachts van nek- en rugpijn en om te plassen, maar ik val dan zo weer in slaap!

@MamaNorah; bij mij is mijn buik 's avonds ook opgezwollen, ik kan niet meer lekker liggen of zitten op de bank. En echt veel eten doe ik niet, maar ik heb dan echt het gevoel alsof ik 5 borden op heb!

@namen; we hebben al namen uitgezocht, sanne voor een meisje en maik(ie) voor een jongen :D Wie weet verandert het nog wel hoor!

Vanavond hebben we de pretecho, ik ben zo benieuwd naar ons kindje, hoop dat ik toch wel wat kan zien! Volgens mij ga ik elke avond wel naar de dvd kijken hahaha.

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik vind het kaartje fenna heel leuk.
    Ik heb gister ook nog een offerte aangevraagd bij een fotograve hier in Roosendaal. Zij kan mijn kaartje ontwerpen en de dag na de bevalling komt ze dan naar ons toe om foto's te maken van Julia. Die plaatst ze op een site waaruit ik kan kiezen en dan wordt die foto op het kaartje gedrukt. Alles bij elkaar ben ik dan voor 100 kaartjes nog minder kwijt dan voor een standaardkaartje... Ik heb al een vrij duidelijk idee wat ik wil (een foto in de sfeer van Anne Geddes, maar dan met allemaal spruitjes (mijn man is groentenboer).

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat leuk die spruitjes..:D:D:D

Deel Deze Pagina