Mrijn, dat vind ik een heel leuk idee, is ook heel persoonlijk. Ik heb heet er gisteren ook over gehad om een kaart te doen met foto. Mijn vriend vind het maar niks. Misschien moet ik eens een aantal voorbeeldkaartjes meenemen.
Vivian, wat fijn dat alles 'goed' is! Ik ga over een half uurtje de dokter bellen,.... benieuwd of er wat met m'n bloed mis is, maar dat zal wel weer niet.... ben zo vaak geprikt zonder dat er wat aan de hand was...
He meiden, Ik ben net even naar de kruitvat geweest, lakentjes, slofjes en een slaapzakje gekocht. Ik ben echt helemaal in mijn nopjes! @Tantepino, sterkte meis.
goeiemorgen meiden @dwazie meid dat geeft toch niet heb de test gedaan omdat 1 van de hoofdholtes te groot is bij onze uk en we wilden downsyndroom heel graag uitsluiten dat kunnen we nu dus gelukkig! Nu hopen dat de rest goed gaat he @meiden allemaal bedank vind het super dat jullie zo reageren @tante pino meid wat erg om te horen hoop dat alles goed komt met je meid wel fijn om te horen dat het met je kleine uk goed gaat @dwazie ik vind de naam elise heel mooi, robin ja dat vind ik persoonlijk een jongens naam maar ik ken ook een meisje dat zo heet dus is ook mogelijk meid je moet als het over namen gaat naar je gevoel luisteren Hoe gaat het verder eigenlijk met jou?
Daisy, ik werk zelf op de afdeling radiotherapie, vandaar mijn belangstelling naar jouw werkplek. liefs Anette
goeie morgen dames, ik heb eindelijk eens een nacht redelijk goed geslapen, ik heb alleen al 3 ochtende last van een gevoelige buik (misschien de kleine die de hele nacht schopt?) @tantepino heb je al wat gehoort van de dokter?
Goedemorgen! Er waren een paar nachtbrakers hier! Slapen lukt gelukkig wel redelijk. Duurt altijd even voordat ik slaap, maar dat heb ik altijd al gehad. En dan moet ik er tegen de ochtend even uit om te plassen, en meestal lig ik dan wakker want dan begint de kleine te woelen in m'n buik. Daar blijf ik wel wakker voor! Tja, geboortekaartjes: Marc vind ook niks mooi, vandaar dat ie het zelf doet. Hij vind alles te tuttig. En hij houdt niet van de poppetjes en diertjes op die kaartjes...
Oh trouwens: mijn moeder was toch flauwgevallen op de keldertrap: Na het zoveelste bloedonderzoek zijn ze er uit: Haar cholesterol is megahoog! Vorig jaar heeft ze al uitval gehad van haar benen en arm. Dit komt dus omdat haar aders helemaal dichtgeslipt zitten! Nou gelukkig is het iets waar je wat aan kunt doen. Maakte me wel ongerust. En ik ga het bij mezelf ook in de gaten houden, want ik geloof dat het erfelijk is.