Nou weet je dus eigelijk nog niet veel. Wel fijn dat je niet hoeft opgenomen te worden! En dat je een telefoonnummer hebt gekregen, want 10x worden doorverbonden, en meestal niet goed begrepen worden is ook niet fijn. Misschien dat je iets eerder bevalt, dan is het nog minder dan 100 dagen
Goedemiddag dames, Fijn Pino dat er niks in je bloed is gevonden. Maar heel vervelend dat je zo'n pijn hebt. Afspraak VK: hier vaak ook in 10 min weer buiten. Wegen bloeddruk meten buik voelen en afspraak maken. Thats it. Geboorte kaartjes: Hier een heel erg leuk idee voor een geboorte kaartje, maar dat houden we nog ff voor onzelf. Ff uitzoeken wat het kost en hoe en wat. Hou jullie op de hoogte. Blaas: haha. voel precies als tie op m'n blaas trapt. Zeker als m'n blaas wat voller is. Ik heb trouwens nog steeds m'n buik niet zien bewegen. jammer... Hyves: heb ik ook, ik zal missn ff pb-en. En als er nog anderen zijn? Pb mij maar. Ik heb echt niet alles onthouden, maar wel alles gelezen. Sorry voor degenen die ik ben vergeten. Liefs Boney
TantePino, wel fijn dat je niet naar het ziekenhuis hoeft maar blijft vervelend natuurlijk.. Ik heb heel lang met een maagvliesonsteking rondgelopen zonder dat ze wisten wat ik had Uiteindelijk met een maagonderzoek vastgesteld. Ik hoop dat je snel wat opknapt of dat ze in ieder geval wat vinden! Dit is echt heel rot voor je. Ik ga m'n huisje weer een beetje opruimen en dan naar m'n broer, de tijd uitzitten dat de kijkers hier met de makelaar zijn. Spannend! Eerst komt iemand voor de 2e x kijken die ook een (te laag) bod heeft uitgebracht en daarna komen er 4 nieuwe kijkers.. Ik hoop dat we hem na vandaag verkocht hebben! Tot later meiden!
pfff heb sinds 9.30 vanochtend al bijna een liter thee op en nu al 2 grote glazen water (wel met een smaakje ) straks nog een paar flessen cranberrysap halen... Volgens mij loop ik vanavond op m'n werk te klotsen!
Aankomen: Ik zou nu zo'n 6 kilo aangekomen moeten zijn. Dat is gemiddeld voor zo'n 5 maanden. Nu ben ik nog maar 1.5 kilo aangekomen. Moet ik me nu zorgen maken? De vk zegt er niks van.
nee, hoor. Mijn vk zegt gewoon: iedereen is anders als je buik wel groeid en je voelt de baby schoppen is alles prima. Kilo's zeggen niet veel volgens haar.
Dan blijft er denk ik nog wat in het padje zitten! Had ik ook, gewoon pad openprikken en dr bij gieten haha
Ik snap hem.... ja, dan snap je helemaal in wat voor ziekenhuis ik werk. Ik vind het erg leuk werk om te doen. Als ik het goed begrijp werk jij dus met de bestralingsapparaten... Nou ik zie de mensen dus voor een uitgangswaarde voor ze bestraald gaan worden, en dan eventueel weer als ze inderdaad bestralingspneumonitis oplopen.....
Waar kan je zo'n starterskit kopen? Heb bij Hoogvliet en AH gekeken maar daar zag ik em zo gauw niet. Je hebt tegenwoordig ook de Puc cup?!?!
Ben net naar de dokter geweest, maar moet morgen opnieuw urine inleveren, wordt het op kweek gezet haha. Ze geven liever geen medicijnen tijdens de zwangerschap dus.....