spannend meid! dit is toch een pretecho ? want de 20 weken echo had je al gehad toch? sorry mischien beetje dom
Spannend hoor! Ik ben 1 keer mee geweest met mijn zus, maar dit is toch anders, nu kijk je naar je eigen kindje
Hoi, Vandaag 3d echo, poging 2. was nu beter te zien. Heb alvast een foto in mijn album gezet. Ik kijk of ik er meer in kan zetten. Aan de dvd heb je niet zo heel veel vind ik. Liefs Anette
Hai hai, Ik ben hier al schandalig lang niet geweest en als ik alles na wil lezen dan zit ik hier in het weekend volgens mij nog. Hier gaat alles goed, 20 weken echo was goed en de baby schopt al behoorlijk in het rond. Echt leuk allemaal. Tot nu toe helemaal geen klachten, houden zo! Allemaal nog veel sterkte....
ik heb bij c1000 gehaald nergens hadden ze hem! ja de puc cup ik vindt hem nog niet eens mooi! ik heb van de week zo inventum zilver platte gekoch die vindt ik mooi
@naatje ik heb toevallig net een topic geopend bij onderzoeken en echo,s om ervaringen van babyvision delft te vragen
De puc cup? Ik heb weer heel wat gemist geloof ik Kom net bij de vk vandaan! Ben nu in totaal 10 kilo aangekomen ff in de gaten houden dus! (vind ik zelf) bloeddruk was prima baarmoeder was lekker gegroeid en die kleine doet het (weer) super!
Ja als het niks is, kan je altijd nog ergens anders een afspraak maken! Maar volgens mij is deze wel goed hoor (hoop ik). Het kost je toch 85 euro, dan verwacht ik wel iets terug!
ja bij babyview is nog duurder! maar ja mag wel hopen dat het wat is ja!en ik moet dan nog zaterdag toeslag betalen ook maar hoelaat moet je woon je er vlakbij?