oja nog wat vorige week de kinderwagen gekocht en besteld minimaal 8 weken levertijd das normaal tegen woordig ( gekregen van mijn pa en zijn vrouw) wordt ik vanmorgen gebeld dat tie al binnen is na een week!
Waar heb je em besteld dan? Want bij babysuperstore kan je em zo meenemen, is uit voorraad leverbaar! En anders duurt het iets van 6 weken, geloof ik, valt ook erg mee! Maar je bent nu dus wel blij dat ie zo snel komt?
Hey Dames Pino, super dat je niet naar het ziekenhuis hoeft.. wel balen dat ze nog steeds niet weten wat er nu mis is.. Kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt zeg.. Iemand vroeg of Pino een sms-buddy had.. ja dus! that's me! Waar is het lijstje eigenlijk met buddy's... staat ook nog ergens..hihi.... verder weer een lange dag gehad maar ging wonder boven wonder best goed eigenlijk! Cliënten helpen allemaal echt goed mee! Zo lief! Heb nu wel geregeld dat ik niet meer tot 22.30 uur hoef te werken. Hoogstens tot 20.45 uur en dan staan we tot die tijd altijd met z'n 2'en of meer. Heb dus nu heel veel vroege, maar dat vind ik wel prettig. Alleen heb ik nog een paar weekenden waarin ik wel tot 22.30 uur moet werken, maar dat zijn tot mijn verlof maar 4 diensten meen ik, dus dat is wel te doen! Lekker druk geweest hier trouwens! Gezellig!
Die is ook cool! Wij hebben de x-adventure researcher! was maar 200 euro en had em binnen 3 dagen binnen!
3 dagen das snel oja die van ons was 450 euro! Nou ja wij hebben hem gekregen van mijn pa dus kost ons niks
Me moeder wist nog niet of ze geld er voor kon missen, en hij was toen in de aanbieding dus meteen gehaald!
Ik vind de wagens van x-adventure toch mooi! Deze is 369,-, best wel een hoop geld, maarja vind wel dat het een keer mag. Mooie bruine kleur, dus is goed te combineren met lichtroze of lichtblauw @Sizzel; Fijn dat je werktijden zijn aangepast. Ik zou er echt niet aan moeten denken om 's avonds te moeten werken!
Ik ben zelf helemaal weg van allemaal van die felle kleurtjes (roze, lime en aqua) en hebben dan ook een lime kinderwagen genomen. vond ik wel leuk voor zowel een jongen als een meisje
Lime is ook erg mooi! Die had ik eerst ook gezien, de aqua kleur vond ik beetje tegenvallen! Die roze wagen vond ik zelf erg gaaf, maar wel voor een meisje, haha.
leuk meid ! wij hebben bewust voor zwart gekozen omdat wij niet van drukke kleuren houden en ik kan met gekleurde dekentjes werken ect
zo ik ga zo ff bankhangen! ben er straks weer @naatje heeeel veeeell plezier bij je pretecho! en wel laten weten hoe het was he