Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ijs of ik heb nog frambozen vla ,perzikyogurt, bananenkwark,en bosvruchten kwark :)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja als die kapot is ga ik gelijk een nieuwe halen :)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb sinds gister pijn aan me schaambot zou dat ook al van mijn bekken komen?

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Het staat allemaal met elkaar in verbinding, dus dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga ff een lekkere warme douche nemen....tot later

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben nu bijna 11kg aangekomen en das toch terg veel volgens mijn vk. vooral omdat ik niet echt veel snoep of super veel eet.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ tantepino fijn dat je niet naar het ziekenhuis hoeft alleen erg vervelend dat je z'n pijn hebt.

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb ff snel bijgelezen. ik ben zelf nog niet lang thuis en net klaar met eten we hadden taco's met sla en tomaat mmm dat was erg lekker. ik ga lekker tv kijken.

fijne avond meiden

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    toen was het ineens weer rustig hier! zometeen zit iedereen babyboom te kijken ligt heel het forum plat hahah :)

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    idd babyboom over een paar minuten....ben benieuwd

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Poeh, wat een tranen weer.....

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Shit! Wanneer wordt babyboom herhaald?

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Volgens mij morgen.....of via "uitzending gemist" bekijken?

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    morgen :)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vondt het wel weer emo :cry:

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat hebben sommige een lijdens weg zeg pfffff.... :(

17. Niet meer actief

hai dames,

bedankt voor jullie medeleven, dat doet me goed... Ik ga m'n best doen t beste er van te maken al zal t wel zwaar zijn.. maarja alles voor een gezond kind toch.. ;)

Baal er erg van dat ik t huis niet meer uit kan doordat alles zo'n pijn doet en dat ik aan m;n bed gebonden ben.... maarja nog 'maar' een paar maandjes....

Ga proberen jullie weer bij te houden en op iedereen te reageren, hoop dat t lukt!

Slaap lekker allemaal!

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste dames.

Ben hier morgen ook niet zo veel.
    we hebben morgen een bruiloft in Deventer. Zo'n 2 uur rijden hier vandaan. Hoop dat ik dat uit kan zitten. De piijn wordt echt erger de laatste dagen. En het ging zo goed.
    's nachts heb ik zo'n pijn als ik me omdraai. Word dan gewoon wakker van mezelf omdat ik au au au lig te kreunen... Kan nog wat worden op het laatst.

Truste allemaal.
    Tot morgen.
    Liefs Boney

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden...

Nou weer een slechte nacht gehad..schreeuw het 's nachts haast uit van de pijn..:(
    Zo voor de eerste keer naar fysio..eens kijken wat die zegt...

Fijne dag allemaal...

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goeiemorgen meiden.

Pfieuw, gelukkig Tantepino, niet opgenomen worden. Nog een maandje of 4 pezen en dan is de kleine er. Je hebt het al zo lang volgehouden, dat gaat je ook wel lukken.

Gisteren was het leuk bij de vk. We hebben kennis gemaakt met de andere, een man. Ik vond het wel grappig want volgens mij zijn er niet veel mannelijke vk's. Hij heeft de hartjes ook even beluisterd en dat is voor het eerst echt gedaan. 1x met 13 weken hebben ze het in het ziekenhuis gedaan maar daarna niet meer. Toch wel leuk om zo te horen i.p.v. thuis op de Angelsound.

Maandag de groeiecho. Ik hoop zo dat ons manneke op schema loopt. Raar ook dat ik daar zo onzeker over ben. Er is nog geen reden om aan te nemen dat het niet goed gaat. Maandag ook de dagcurve laten prikken. Nadeel is dat ik eerst fysio heb en dan dus daar nuchter heen moet. Na de fysio naar het ziekenhuis bloed prikken, dan daar ontbijten. Daarna de echo en daarna weer prikken. Dan lunchen ergens en 1-2 uur na de lunch weer prikken. Lastig gedoe maar, zo'n curve.

Vandaag ga ik eens he-le-maal niks doen. Ik hou misschien zelfs een pyamadag :oops: . Verder kom ik hier lekker vaak kijken en wissel ik af met bankhangen. Heeeeeel misschien zelfs nog een wasje opvouwen tussendoor.

Deel Deze Pagina