meid daarom klets het lekker hier van je af zowel de minder leuke als de leuke dingen en hoop voor jou dat de maanden omvliegen dikke knuffffffffff
nou ik denk voor jou ook rust houden! en zal ook wel met je bekken te maken hebben! en fysio kan de pijn wel verlichten maar niet helemaal wegnemen! dikke knuff succes bij de fysio! en die nachten klinkt me jammergenoeg bekend
fijn dat je een leuke vk heb! en een man lijkt me ook wel leuk en die pyamadag doe maar lekker meid! helemaal niks doen lekker heb ik gister ook gedaan
Zo nu ff mijn story vannacht ook weer rot geslapen! goh wat ben ik dan moe als ik eruit moet en dan ppff pijn ben dan echt blij dat ik niet hoeft te werken! maar nu zakt het weer gelukkig met niks doen! Uhm zo komt me ma ff der haar verven en dan vandaag met mannetje naar gemeente huis voor erkennig! moest ook nog en dan de kinderwagen halen,en ja vanmiddag in elkaar zetten gelijk kijken of tie compleet is!
Hallo meiden! Er is weer druk gekletst hier. Ik had t effe nogal druk met werk en thuis zijn we druk bezig geweest met klussen maar hier ben ik weer even. jippie ben vandaag precies 25 weken! Het schiet al op! De pretecho was super! We hebben ervan genoten om ons ukkie weer te zien. Echt een aanrader voor iedereen om zo'n echo te laten doen. Ons ukkie was heel beweeglijk en nu al goed in verstoppertje spelen. Hahaha. Het was erg mooi om te zien ook hoe goed je alles al kunt zien. En je zag ook al echt qua gezichtje een gelijkenis van neusje en mondje met die van mn vriend. Heel apart! Alles was verder goed en hij lag momenteel zelfs een weekje voor mbt groei maar dat zegt verder natuurlijk niks. We hebben t ook op DVD dus kunnen lekker vaak ons ukkie bewonderen. We hebben ook een hoop foto's erbij. Kikkert, jij was ook bij babyview geweest he. Hebben jullie ook een DVD en op de DVD staan ook de foto's? Ze staan nl in 1 file opgeslagen dus ik kom er niet uit hoe ik de foto's nu apart kan uitprinten... Wellicht heb jij een idee? Vivian, super dat jullie uitslag goed was! Zal vast een hele opluchting zijn he. Nu maar lekker genieten he! TantePino, wat rot dat je zo'n pijn hebt. Maare sorry ik heb even gemist waar je nu pijn hebt. Wel fijn dat je niet opgenomen hoeft te worden. Beterschap en doe maar lekker rustig aan he al is dat natuurlijk niet makkelijk omdat je toch je dochtertje moet verzorgen etc. Dwazie, Elise vind ik best een mooie naam. En Robin is dan een doopnaam of hoe moet ik dat zien? Ik vind Robin wel echt een jongensnaam. Zou die naam niet voor een meisje pakken. Robine vind ik dan erg leuk voor een meisje! Ook best origineel toch? Wij zijn er nog niet uit mbt een naam. Hebben wel een naam in gedachten maar ik wil toch ook nog naar andere namen kijken. Geboortekaartje heb ik wel een idee voor maar nog even kijken hoe we dat kunnen realiseren. Leuk dat sommige van jullie ook naar jongegezinnenbeurs gaan. Ik ga op vrijdag samen met mn moeder. Heb er wel zin in! Tip: bij blad Kinderen en nog wat bladen zit deze maand een beursgids. Staan allerlei kortingsbonnen en bonnen voor gratis dingen in voor op de beurs. Erg handig! Deborah, wat vervelend van je moeder mbt chlosterol. Kan begrijpen dat je je zorgen maakt. Idd wel goed plan om t bij jezelf ook te laten controleren. Beterschap voor je moeder! Beterschap ook voor jezelf met je blaasontsteking! En fijn dat alles goed was bij de vk! Bigdream, leuk he die spulletjes bij Kruidvat. Ik heb er van de week een Nuby anti lek beker gekocht (zit zo'n flip it rietje in...erg handig voor als de kleine wat groter is en was nu met 25 % korting dus ik dacht meteen maar meenemen) en nog een set lakentje met sloop met beertje erop en nog een beige pyama met beeropdruk. Erg leuk! gisteren had ik opeens wat raars...voelde de hele tijd in mn zij zo'n gevoel alsof je er een blauwe plek hebt maar dan dus onder de huis echt raar. herkent iemand dat? kan dat wellicht zijn dat de kleine dan tijdje met voetje daar heeft gelegen ofzo of is t meer iets van bandenpijn? Mrijn, leuk je idee voor een geboortekaartje. En erg origineel! Wij gaan t kaartje waarschijnlijk ook zelf ontwerpen. ik heb trouwens nog geen last van harde buiken. Kan dat dat je er gewoon geen last van hebt? jullie hadden t over senseo en puc apparaat etc. Toevallig was er laatst een test bij programma Kassa over die apparaten en wat bleek..de PUC kwam t beste uit de test. Ik heb ook dat starterpakket choco cups gekocht. Smaakt best lekker maar vind de cups wel erg duur en zitten er maar heel weinig in een pak. Kikkert, dat is minder dat je al wat kilo's bent aangekomen maar ja dat zegt natuurlijk nog niks. Wel goed dat je t effe in de gaten moet houden en dat ze je suiker gaan controleren. Maja, leuk dat jullie een keuken gaan kopen en korting is altijd fijn he! nog een tip tegen rugpijn bijv als je er snachts last van hebt. koop zo'n lekker groot voedingskussen en leg dat tegen je rug aan. Helpt bij mij in ieder geval erg goed! Sizzel, fijn dat alles goed was bij de vk! Dotje, wat fijn dat je contract verlengd is! Dat brengt toch weer wat meer rust met zich mee he. Vervelend dat je zo'n last hebt van rugpijn en bekkenpijn. VK kan er helaas weinig aan doen. Je kunt idd beste contact opnemen met arbo arts en de situatie uitleggen. Hoop dat je minder kunt gaan werken. En wat ook wel enigzins helpt is zeer regelmatig bewegen zeker als je een zittend beroep hebt dus om t half uur even van je plek en even wat gaan lopen. Dat advies kreeg ik van fysio. Ik heb ook veel last van rugpijn maar gelukkig een begripvolle arboarts dus ik werk sinds kort halve dagen ipv fulltime. Ben ik wel blij mee. Al heb ik nog steeds veel last van rugpijn ik kan nu wel lekker thuis meer uitrusten na half dagje werken. mbt babyverzorgingsproducten...ik lees regelmatig dat je vooral niet teveel spulletjes moet kopen van te voren. Over het algemeen heb je in t begin nog niet veel nodig. Alleen bijv. zeepvrije wasgel, luierdoekjes. Maar babyshampoo heb je echt nog niet nodig in t begin. En je mag een baby ook niet elke dag in bad doen. Is niet goed voor zn huidje. 1 a 2 keer per week is voldoende. Weleda krijg je ook bij De Tuinen. Weet niet of er prijsverschil zit als je t daar koopt of bijv bij Etos? En volgens mij is t een kwestie van uitproberen welk merk bevalt en waar je kindje geen uitslag van krijgt. Kun je denk ik van te voren niet zeggen. Ariel, proficiat met je huisje! Echt super voor jullie! wie van jullie gaat er straks ook 4 dagen werken? Ikke helaas wel. is effe beste optie voor ons ook financieel gezien. Wel ga ik proberen om de eerste 2 en een halve maand na verlof nog per week een dag verlof te nemen. Dan werkt ik dus tijdelijk toch 3 dagen en dat is toch wel fijn en hoef ik financieel niks in te leveren op die manier. Onze ukkie gaat 2 dagen naar opa en oma en 2 dagen naar de andere opa en oma. Voel me wel nu al schuldig tov ukkie mbt 4 dagen werken maar ja soms heb je weinig andere keuze he en we moeten natuurlijk wel elke maand onze vaste lasten betalen. wie van jullie weet er iets meer mbt oppassubsidie? Ik heb er wel al e.e.a. over opgezocht maar snap t nog niet helemaal...Weet iemand of je de eigen bijdrage die je aan zo'n gastouderbureau maandelijks moet betalen ook via belasting terug krijgt dus samen met maandelijkse vergoeding die gastouder krijgt? MissN, ik heb t gemist maare ben je geslaagd voor rij-examen? Hoop van wel! Heb nog voor je geduimd maandag! Heb gisteren ook babyboom gekeken. Wel herkenbaar voor ons dat stel waarbij vrouw zwanger was en later miskraam kreeg. Hebben wij helaas ook ervaring mee. Moest trouwens wel lachen toen al die mannen in zo'n hokje moesten om hun zaad in bakkie te krijgen. Wel verbazend trouwens dat bij helft vd mannen bleek dat de zaadkwaliteit onvoldoende was. En dat van die strakke onderbroeken..Voel je je als man toch een beetje voor schut gezet dat nu heel NL weet wat voor onderbroek je draagt. Hahaha. Maar goed alles voor t goede doel he. Wel erg ook voor t stel die al 5 jaar bezig zijn en nu bij terugplaatsing nog niet gelukt is. Wel erg hoor dat soort dingen. Zo ik ga weer eens verder. Heb lekker vrij vandaag maar heb nog vanalles hier in huis te doen. Fijn weekend allemaal! Groetjes, Baby4me
Goedemorgen dames.. pfff.. gisteren ook babyboom gekeken.. werd best wel ff emotioneel toen die vrouw vertelde dat ze een miskraam had gehad.. wist zo goed hoe ze zich voelde.. Merk nu dat nu de datum dichterbij komt dat ik eigenlijk de eerste keer uitgeteld was, het toch wel heel moeilijk is zeg.. Niet dat ik continu loop te huilen of eraan denk, maar soms wordt je door iets er ineens aan herinnert.. zoals gisteren bij babyboom.. Als de eerste zwangerschap goed was gegaan was ik nu 38 weken geweest.. Maar dat heeft niet zo mogen zijn.. Gelukkig zijn we weer zwanger en lijkt nu alles goed te gaan en genieten we ervan met volle teugen! sorry voor mijn ego-verhaal.. maar moest het ff kwijt.. had het gisteren ff best zwaar.. Maar kan gelukkig ook wel weer goed relativeren! zo.. zo even een nieuwe telefoon gaan uitzoeken met mijn mannetje.. zijn vandaag lekker samen vrij. Moet een nieuw abbonnement! Hij heeft een adv-dag! Gezellig! tot straks allemaal! kuz sizzel
balen dat je zo slecht hebt geslapen. Fijn dat je niet hoeft te werken. Doe maar lekker rustig aan. Succes op gemeentehuis! Wij moeten erkenning ook nog regelen. Gaan we denk ik volgende week doen op verjaardag van mn vriend. lijkt me wel leuk op die dag te doen. Leuk dat je kinderwagen kunt halen. Wat voor eentje is het?
ja ik had hetzelfde bij mk verhaal. Gelukkig idd dat we nu weer zwanger zijn en alles goed gaat maar zo'n mk ervaring hakt er toch altijd in he. Is toch iets wat je niet gauw vergeet. Leuk een nieuwe telefoon. Weet je al wat voor eentje je pakt? Veel shopplezier en geniet maar lekker van je vrije dag!
Zo, een heel verhaal en dat 2x Baby4me Ik ga straks 3 dagen werken, minder kan financieel niet helaas. Lijkt me wel moeilijk om straks die kleine weg te moeten brengen. Leuk ook dat de pretecho leuk was. Toch apart die beelden van je ukkie. Alvast veel plezier op de beurs. Joma, rustig aan doen hoor. Slecht slapen, moe en pijn is niet zo lekker. Ik slaap gelukkig wel aardig maar pijn en moe herken ik. Verfse met je ma
ik las trouwens dat verschillende van jullie ook een x-adventure kinderwagen hebben. Leuk om te horen want zijn toch wat minder bekende wagens he. Wij hebben zelf de X-adventure Pulse in blauw. Erg mooie wagen en redelijke prijs! Ook handig vind ik dat je buggyzitje van je af en naar je toe kan zetten. En in en uitklappen gaat heel makkelijk.
een x-adventure Crossover 4 wieler een zwartemet zilver genomen! leuk dat je pretecho leuk was volgende week zaterdag mogen wij hihihihihi
Miskramen zijn en blijven pijnlijk, helaas ook hier ervaring (6x ) . Ik heb iets met 23 december. 2x op die datum kreeg ik een miskraam. Dat is dan zo'n datum die blijft hangen. Sizzel, lekker hoor, samen vrij. Veel plezier met uitzoeken van een nieuwe foon. Altijd leuk!
Hier trouwens ook het zelfde verhaal als die vrouw met miskraam! maar we mogen nu blij zijn dat we nu wel een wondertje verwachten allemaal lekker van genieten ,gaat allemaal niet van een leien dakje
Wij hebben ook een x-Adventure in aqua met lime (zie mijn album). We kunnen hem 10 november ophalen. Leuk dat het allemaal zo 'echt' begint te worden he?
welk type x-adventure is dat? Ook een erg mooie wagen! Ja idd al die spulletjes maakt t allemaal wat echter. Heerlijk als je t allemaal in huis hebt. Heeft iemand nog een goedkoop adresje waar ze voile stof verkopen? Ik ben op zoek naar beige voile stof voor een hemeltje.