Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Tuurlijk balen ze MissN maar het kost ze geen cent hoor. Ze krijgen hun geld via het UWV als jij ziek bent vanwege je zwangerschap. Niet schuldig voelen maar gewoon je rust nemen. Het gaat nu om je beebje en jou.

Ik weet trouwens wel hoe je je voelt want ik voel me ook schuldig. Maar het kost ze niks hoor ;)

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    he getsie meid! Dat is ook niet fijn om te horen zeg! Maar je moet je niet schuldig voelen hoor! Tis natuurlijk niet zo dat jij hier iets aan kan doen! Sterkte in ieder geval!

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    dankje...maar waarschijnlijk loopt mijn opleiding nu ook in het 100....baal er zo verschrikkelijk van...:(

4. 40plusmama

Misschien valt dat mee. Informeer anders eens wat er mogelijk is. Misschien iets van uitstel ofzo?

5. Niet meer actief

naatje070, mooie echo! Gefeliciteerd met je mooie gezonde (en eigenwijze :p ) kindje!

MisN, sterkte!

Dees thanks, weet niet of ik t trek er heen te gaan maar wil t wel proberen desnoods in een rolstoel ofzo,...

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O getsie...dat is natuurlijk wel echt balen!

7. 40plusmama

In een rolstoel zal het best te doen zijn. Ik kan ook geen winkels meer doorhobbelen. Bij de Ikea heeft mijn vriendin een rolstoel gepakt (die kan je daar met een muntje pakken) en heeft me rond gereden. Misschien een stom gezicht maar daardoor kon ik 's avonds gewoon lopen enzo.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb daar op de 1 of andere manier echt te veel trots voor...ga nog liever niks doen dan in rolstoel zitten...erg he...

9. Niet meer actief

Nou Ariel als je echt veel pijn hebt ga je wil in die stoel zitten hoor.... geloof mij maar.. Heb een aantal keer een hernia gehad door mijn artrose en dan ben je blij als je zitten mag en toch ergens heen kan...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pino. volgens mij moet je wel kaarten bestellen van te voren. Anders moet je ff op de site zoeken of je daar ook kaarten kan kopen.

11. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Dus al je contract afloopt als je in je zwangerschapsverlof zit en in de ziektewet mogen ze je dus ontslaan?

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij wel. Als je contract dan afloopt. Maar je kan niet tegelijkertijd in de ziektewet zitten en zwangerschapsverlof. Het is het 1 of het ander. Bij UWV dan. Ik zit nu in de ziektewet, maar dalijk ga ik uit de ziektewet en krijg ik een zwangerschapsuitkering.

13. 40plusmama

Ik zit nu ook in de ziektewet maar wanneer gaat je verlof dan in? Ik had opgegeven tot 6 weken voor de bevalling door te willen werken, blijft dat zo nu?

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zolang jij geen vast contract hebt mogen ze je volgens mij ontslaan. nou ja ontslaan zo noemen hun het niet, dan zeggen hun gewoon sorry maar je contract loopt ten einde en wij verlengen het niet. helaas is dat bij mij ook zo gegaan ik was gedeeltelijk ziek en mijn contract liep ten einde dus dat werd niet verlengt.

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    daar durf ik je niet echt antwoord op te geven misschien moet je het uwv een bellen die kunnen je misschien info geven. alowel je meestal niks hebt aan die rot uwv.

ik sta ook echt voor een dubio want ik moet eigenlijk ook ophouden met werken ivm heupen en rug maar ja dat gaat niet want omdat ik gastouder ben krijg ik geen ziektewetuitkering en heb ook nergens anders recht op. dus ik zal moeten blijven werken anders krijg ik geen centjes :(

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat is het rustig vandaag....

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow, nog 2 tot de 900

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En dat is 900! ! ! ! ! ! !

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja het is idd erg rustig.

20. 40plusmama

Ik ga zo beginnen met de hachee. Wat eten jullie vanavond?

Ooh en Kikkert, ze bellen me over 4 weken zelf dus ik zal het dan meteen vragen. Ik heb een hoop problemen gehad met het UWV maar ik moet zeggen dat ze nu heel meegaand zijn. Ze weten dan wel van het hele verhaal van het zieke kindje af, misschien scheelt dat.

Deel Deze Pagina