wij eten denk ik kip met gebakkenaardappeltjes en sla want ik heb vandaag erg weinig tijd om te koken. want ik moet om 15uur gaan werken en zodra ikt huis kom moet ik meteen gaan koken omdat het mannetje vanavond ook nog moet werken
hoi hoi allemaal zo ff pauze en daarna nog 4 uurtjes werken en dan weeekend zalig ben ik aan toe hahaha @amma ja ik had je terug gesmst nadat ik jou berichtje kreeg stom ding ook Nou meiden ik ga ff boterham eten en weer werken kwam alleen ff bijlezen meer tijd heb ik neit
meiden ik ga weg. 2uur in de auto naar Deventer. Bruiloft. Tot morgen, zal wel laat worden vanavond. Liefs Boney
Zo, de hachee staat op, het ruikt hier naar laurier en uien, heerlijk. Ik heb het trouwens zoooo koud. De verwarming staat aan maar het helpt niet. Misschien zo toch maar weer een bad nemen. Ik merk dat ik toch wel erg nerveus ben voor de groeiecho maandag. Wat als ons manneke nou te klein is? 5 oktober liep hij nog op schema maar we zijn nu wel een maand verder bijna. Ondanks dat alles er goed uitziet blijf ik toch bang om ons ventje ook te gaan verliezen.
Even voor de meiden die 's nachts slecht slapen door pijn in de heupen, bekken. Probeer als je op je zij slaapt een kussen tussen je knieen te leggen, dit helpt bij mij altijd goed.
Doe ik al debie maar het helpt niet. De vk zei dat ik mijn voedingskussen dan maar moest proberen, misschien dat dat wel helpt. Het voedingskussen is toch wat boller dan een gewone.
Meiden, voel me nu al zo'n slechte moeder en het kind is nog niet eens geboren. En waarom omdat ik net met kinderopvang gebeld heb, dat word nog wat als ik (gelukkig pas in september) ons kind moet gaan wegbrengen. Ben ik nou de enige muts die daar nu al door kan janken?
Haha, nee hoor, hier net zo. Ik moet er nog niet aan denken om een humpie van een paar weken achter te laten bij iemand anders. Maar ja, het is toch niet anders. Er moet ook brood op de plank komen.
ja, ik weet het en wil ook best graag 2,5 dag werken, had niet van mezelf verwacht dat ik het nu al rot zou vinden. maar ja, zal iedereen idd wel hebben
Zoals dees al zegt er moet toch brood op de plank komen! En dat je er om kan janken maakt je juist een hele goeie moeder!
Ik kan het me goed voorstellen dat jullie dat hebben, ik zit nu af en toe ook al te denken van wat als ik dit moet en dat en dan moet ik zonder de kleine, ik denk dat dat heel normaal is om zo te denken. Ben ook wel blij dat ik vanaf mn verlof stop met werken, dus daarna kan ik me lekker full-time op de opvoeding van de kleine richten! En als je wel werkt ben je echt geen slechte moeder, ik denk dat je tegen die tijd een manier vind dat je het prima kunt combineren! Boney veel plezier bij de bruiloft! Kikkert werkse! Dees, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, en dat je bang bent. Maar maandag krijg je vast weer een gezond kereltje te zien dat goed op schema ligt. Vivian werkse nog... bijna weekend inderdaad! Ik heb vanochten pretecho gehad, het was ontzettend leuk maar de kleine lag met zn gezichtje tegen de placenta aan waardoor het 3d 4d niet goed te zien was.. dus mag ik met 28 weken nog een keer terug komen, echt helemaal geweldig! Wel hebben we alvast foto's en hele mooie dvd van de kleine mee naar huis gekregen, en ik kan nu niet stoppen met staren ernaar, haha! Zo dat was het weer, ik ga nog even lekker shoppen voor de kleine... fijn weekend allemaal!
Wat een eigenwijze kindjes zijn het toch allemaal, die februari-baby's. Ze willen geen vallen op de foto of de film lijkt het
Hoi hoi, pffff....het was een lange en zware werkdag! Ik heb me er echt doorheen moeten slepen, maar gelukkig weekend nu. Mijn mannetje haalt nu wat van de cafetaria en daarna boodschappen doen en verf halen. We gaan zondag maar eens beginnen aan de kinderkamer. Morgen gaan we de kinderwagen bestellen, ben benieuwd hoelang er levertijd op zit. Hoe is het met iedereen hier? Xx
Hoi! Vandaag mijn urine heen gebracht..want moest vaak plassen en pijnlijke buik onderin en onderin de rug..blijk dus blaasontsteking te hebben.. Heb net de kuur opgehaald...3x per dag 500 mg..pfftt.. Vind het wel eng om in te nemen nu ik zwanger ben..(stond op bijsluiter trouwens dat het geen kwaad kan voor kindje)en vind het ook wel veel 3x per dag! Iemand ook ervaring met blaasontsteking enz? Heb ook al cranberrysap opgehaald.. Hoop ook niet dat ik ook nog eens een schimmelinfectie erbij ga krijgen(gevoelig voor)... Liefs Esmay