Suus, op die van mij zat iets van 4 weken levertijd maar je hoort soms wel 8 weken of meer. Esmay, balen van die blaasontsteking. Veel drinken is nu belangrijk! Ik heb het tijdens de zwangerschap nog niet gehad *afkloppen* maar volgens mij Sizzel wel.
Goedemiddag dames! @ Esmay..hihi. hier ook iemand die blaasonsteking heeft gehad.. pfff.. wat een ellende! Ik moest 4 x dgs tabletten slikken.. om de 6 uur..dus 's nachts op om die stomme pillen in te nemen.. en dat 7 dgn lang! ik was echt gebroken! Maar geloof me.. het kan geen kwaad voor je kindje! Met die van ons is ook alles goed! oja.. en heeeeel veel drinken.. dan knap je echt snel op! Ik heb een nieuwe telefoon! leuk! de samsung SGG600! echt een heeeeeeeeeele mooie! ben er helemaal blij mee! verder bij mijn ouders op bezoek geweest! was errug gezellig! euh.. ik heb net gelezen.. maar ben alles weer kwijt... (en het waren maar zo weinig bladzijden...)
Nee heb een jaarcontract Maar vrees al dat ik er niet meer terug hoef te komen. Ben nu bij de UVW aangemeld zeg maar omdat ik al langdurig in de ziektewet zit. Maar hoe zit dat dan als mijn contract daadwerkelijk niet verlengt wordt? Krijg je dan wel een uitkering ofzo?
als het goed is heb je gewoon recht op een uitkering....mits je langer als 6maand aan een gewerkt hebt. ik weet het ook niet 100% zeker.
net frietjes gegeten (was eigenlijk niet de bedoeling) maar ik was erg laat thuis van het werk en m'n mannetje moet overwerken dus dan maar ff makkelijk. @dees even over dat voedingskussen ik heb er ook een ik moet zeggen ik slaap wel beter met voedingskussen maar het neemt helaas bij mij de pijn niet weg.
mmm lekker een bad helaas hebben wij alleen een douche . ik ben er ook vandoor ff lekker douche en dan ook bankhangen. fijne avond!
Hallo allemaal! @dees: jee wat raar zeg dat jij dat ook had! Zou het erbij horen, misschien? Het was echt raar! Heb het vandaag niet gered tot 6 uur. En vond het heel erg want we waren maar met z'n 3en en dan moet je je collega's achterlaten in de drukte en rotzooi... Maar ik moest van hen naar huis! Ze hebben me echt moeten overhalen, want ik voelde me zo vervelend eronder. Maar ze hadden gelijk, moet toch echt aan me zelf denken... Moet zeggen dat me dat de laatste tijd goed lukt maar op zo'n momenten... Maar ben dus om half 5 naar huis gegaan. Heb leuke verhalen over pretecho's gelezen! En mooie foto's! Het zijn echt eigenwijsjes, die kids van ons! 8)
Heey, vervelend Esmay, een blaasontsteking. Ik heb het ook gehad,maar na starten van de kuur gaf het al snel verlichting. De verf staat klaar boven, ben zooooo benieuwd hoe het gaat worden. Ik ben nu echt doodop, dus ga bankhangen. Allemaal een fijne avond en tot morgen. Xx
Hier ben ik ook weer even! Het waren drukke dagen. Gisteren echt flink gepoetst voor de kijkers van m'n ouders huis, en vanmorgen de sleutels gekregen van ons nieuwe huisje! Wel raar hoor, het voelde helemaal niet speciaal. Mijn man moest werken en mijn ouders zijn nog in Spanje. Nou ja, maandag als iedereen er weer is, dan koop ik gewoon wat taart en dringt het misschien eindelijk tot me door. Voor de rest, ik heb bijgelezen, maar heb de puf niet om op iedereen te reageren. Ik heb mooie dingen gelezen over pretecho's en mooie foto's gezien! Voor iedereen die pijn heeft: een dikke knuffel. Hopelijk vinden jullie een manier om de pijn dragelijk te maken. Nog een paar maandjes en dan kunnen we onze wondertjes aanschouwen. (Het is toch jammer dat onze partners de zwangerschap en alle kwaaltjes eens niet over kunnen nemen voor een paar dagen of zo.) Iedereen prettige avond!
Hallo meiden, Zo gelukkig rustig geweest hier, dan hoef ik niet zoveel bij te lezen Mijn vriendin en haar 9 maanden oude dochtertje zijn weer weg, was heel gezellig maar ook vermoeiend Geen minuut voor jezelf met zo`n kleintje Voor iedereen die kwaaltjes heeft of zich niet lekker voelt of het gewoon effe nodig heeft een dikke knuffel van mij Ik heb gelukkig nog nergens last van. had wel afgelopen 2 dagen maagzuur maar dat is nu weer weg. groetjes en prettig weekend!
vinden jullie ook dat de maanden voorbij schieten jeeeetje wat gaat het hard allemaal.. begin het ook steeds meer te merken aan mezelf nu na een dag werk ben ik echt uitgeteld sávonds geen fut meer om nog weg te gaan dan.. meerdere daar last van? mijn kindje gaat ook naar de kinderdagopvang voor 2 hele dagen voordeel voor mij is dat ik er zelf ook werk dus eig ben ik toch wel erg dichtbij een heeel fijn idee voor mezelf ook dat ik de leidsters ken en weet dat me kindje in goede handen kan zijn.. maar kan me erg goed voorstellen dat andere aankomende mama's er erg tegenop zitten nu al..!
Nou dames volgens mij ben ik vandaag voor het eerst de eerste hahaha Mannetje die ging dr al om 5 uur uit. Die gaat namelijk vandaag even overwerken zodat ie niet al te veel vrije dagen hoeft op te nemen voor verhuizen. En ik wilde eigenlijk weer gaan slapen maar helaas is dit niet gelukt heb zo'n pijn in me zij het voelt echt alsof ik helemaal blauw getrapt ben aan de binnenkant! Wij gaan vanmiddag verf halen voor de babykamer en nou had ik een vraagje aan Sizzel die had het over verf die Diamant heet, maarre van welk merk is dat? alvast bedankt! En leuke telefoon trouwens! Ik heb vorige maand de nokia n73 gehad ben ik ook echt super blij mee!
goedemorgen meiden! pfffff wat een vreselijk bericht in de lounge ..lieselotje1980 ..kippevel.. echt geen woorden voor om zo je vrouw en 2 kids te verliezen( ze was zwanger van tweeling) overleden aan gevolgen van zwangerschaps vergiftiging!
Ik dacht eigenlijk dat er tegenwoordig bijna geen mensen meer aan overlijden...omdat ze er meestal op tijd bij zijn enzo..maar dat had ik dus verkeerd gedacht!
Ik las het net ook, zat ook met tranen. Zo'n bericht zet je weer even met 2 benen op de grond. Die man is zijn vrouw en 2 kinderen kwijt, zo erg en niet voor te stellen . Ik weet ook bijna niet wat ik moet schrijven. We hadden best een leuke ochtend samen maar het gevoel verdwijnd door zo'n naar bericht. Misschien iets om later op de dag te vertellen