ja vindt juist leuk mensen uitlachen die der zelf voor gek zetten! maar pauk de leeuw vindt ik ook leuk
En de Lama's, ook zo leuk. Idols (wij zeggen altijd eikels) is alleen leuk als ze de voorrondes hebben. Zodra de kandidaten zijn gekozen is het leuke eraf. Southpark vinden wij ook erg leuk en Little Britain, Absolutely Faboules, Mr. Bean en nog wat van die series. Wat grove humor kunnen we wel waarderen
goedeavond meiden pfff. verhaal van lieselotje.. verschrikkelijk zeg... @ Daantje! SUPER GEFELICITEERD MEID! Lekker van gaan genieten nu! oja.. lama's, de wereld draait door zijn super programma's! euh... de rest ben ik vergeten! hihi lange dag gehad. Zijn naar de zwarte markt in beverwijk geweest... erg leuk maar erg vermoeiend.. Kruip zo mijn bedje in en ga dan lekker tv kijken..(ben bang dat ik na 10 min slaap! hihi)
hey.. kzie dat mijn banner een dag achter loopt.. grr.. gisteren stond ie ook al zo.. en ben toch echt een dag verder... grrrrrrr.......
Nog lekker voor de buis... Paul, koefnoen, raymann! En ondertussen surfen... Met chips en in pyama. Geweldige zaterdag avond dus.
@Dees Weet wat je een beetje bedoeld bij word me buik knoerhard als ik tot mijn hoogtepunt kom En moet me ook best wel concentreren hoor maar vind het verder niet eng ofzo. Het is idd wel minder geworden omdat je buik toch in de weg gaat zitten. En de ukkies zijn idd avonds veel bewegelijker ik slaap nu ook met een kussen tussen me benen en buik en slaapt een stuk prettiger.
Meiden, ik ga afsluiten. Kan niet meer zitten. Vanacht klok uurtje terug, dus eigenlijk is het nog maar half 10... Ga lekker in bed tv kijken. Truste en tot morgen. Kus Boney
Ik ga ook zo lekker naar bed hubby is toch weg niet gezellie zo in je eentje gelukkig is hij woensdag weer thuis. En Ukkie komt ook nog wel eens snacht nou wel eens een paar keer Ga nog ff seduko doen ofzo en dan oogjes dicht was vanmorgen ook al om 7uur wakker. slaap lekker allemaal!
Nou heb toch best nog een leuke dag gehad vandaag! We zijn even de stad ingegaan om te kijken voor een nieuwe broek voor Marc. En waarempel we zijn geslaagd! haha Tis nooit makkelijk voor hem, hij is lang en heel smal, en die kleine maatjes zijn altijd weg... Maar hij moest echt een nieuwe broek, want hij had geloof ik al 3 jaar geen nieuwe meer gekocht en begon gewoon door z'n broeken heen te scheuren zowat! Daarna bij mijn broer samen zelf pizza's gemaakt helemaal vers. Lekker joh! Heb er echt veel te veel van gegeten! Nu heb ik echt een buik als een basketbal! Nu lig ik in bed met de laptop. Marc is nog even naar het cafe hier op de hoek met m'n broer. Maar hij zal over een uurtje wel thuis zijn, hij maakt het nooit laat gelukkig. Heb m'n klok al en uur terug gezet, en meestal word ik dan altijd zo vroeg wakker! bleh heb je er nog niks aan! Nou ja we zullen zien morgenvroeg! welterusten allemaal!
Goedenmorgen al vanaf 7.00 aan het draaien en ik ben er toch maar uit gegaan. Zometeen mannetje wakker maken en lekker samen ontbijten. Daarna gaan we maar eens beginnen met de kinderkamer. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?