Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nee hoor, net wakker. Mogguh!

Wel even wennen de klok een uur terug. Volgens mij moet ik de instellingen hier ook even aanpassen want nu staat er dat jullie rond 10.23 berichtjes hebben gepost.

Vanmorgen waren de beebs weer lekker actief. Papa heeft het weer goed kunnen voelen :) . Het hartje van Luuk was uiteraard weer niet te vinden. Hij schopte wel steeds het apparaat weg. Net onder de Angelsound schopte hij hem omhoog. Grappig gezicht en gevoel :) . Tis nu al een dondersteentje :rolleyes:

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goeden morgen meiden!

ik zal eerst ff klok hier goed doen hahaha

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh leuk he bezig zijn met de kinderkamer veel plezier ;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk is dat ik ook vanmorgen toen ik wakker werd de angelsound gepakt en boom echt vol op dat ding aan het schoppen en hartje echt duidelijk, en ze schopt nu ook al vrij hoog zegmaar al ruim boven me navel hihihi dan weet je toch dat het groeid ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mogguh! hoe is het?

6. 40plusmama

Bij mij moeten ze de ruimte delen dus ik voel op verschillende plaatsen schoppen. Het ukkie ligt links een stukje boven mijn navel en schopt vaak links in mijn zij of onder mijn navel. Luuk neemt alle ruimte er omheen in en kan zelfs onder zijn broertje of zusje komen. Die voel ik dus de ene keer links, dan rechts, dan boven of dan onder. Van de week leken ze zelfs tegen elkaars voetjes aan te schoppen. Dat was een gegolf van jewelste. Wel leuk dat het nu ook zo tastbaar is allemaal. Ergens geeft het een goed gevoel maar ik zou blij zijn als ik morgen op de echo heb gezien dat hij ook goed groeit.

7. Niet meer actief

hihi dees.... zie dat we allebij de zelfde naam hebben voor onze zoons.... bij ons staat luuk/luc boven aan t lijstje op t moment.. :p 8)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja leuk he dat wilde leven in je buik en vooral 2 stuks :) en ja iedere keer wil je toch weer bevestiging das normaal denk. morgen mag ik weer naar de vk toe ,al stelt dat niet veel voor ;) en dan volgende week zaterdag gaan we voor pretecho ,vindt toch weer spannend!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh wat leuk! toeval :)

wij zijn nu ook wel echt over der naam uit!wilde er 1 die je op moment bijna niet hoort! ;)

10. 40plusmama

Grappig Tantepino. Wij hebben Luuk en Thijs dus mocht het andere kindje een jongen zijn dan gaat hij Thijs heten. Bij een meisje zal ze Eva heten. Ik hoop dat ze het morgen kan zien maar ik verwacht er niet veel van. Het ukkie ligt namelijk erg vreemd en extreem hoog.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben weer ff bankhangen! tot straks!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Morgen allemaal!

zo ik ben vandaag ook weer van de partij!
    Gisteren meteen naar bed gegaan.. hihi.. was doodmoe!

Wij vinden Luc/Luuk ook een geweldige naam, maar omdat onze beide voornamen al met een L beginnen willen we dat dus niet voor onze kinderen.. hihi.. "post voor L ......" hihi.. welke van de 3! Niet zo makkelijk dus!

Verder ga ik vandaag nog eens zoeken naar leuke plaatjes voor schilderijtjes. Die wil ik zelf gaan schilderen, dus ga eens ff straks het internet afstruinen!

OJa.. wisten jullie trouwens dat vanaf week 23 de vader het hartje ook kan horen als je een wc-rolletje pakt en het dan tussen schaambot en navel op de buik neerzet en dan luistert? Stond in mijn zwangerschapsdagboek. Eigenlijk hetzelfde als een angelsound, maar die hebben wij dus niet! Maar het is een keer het proberen waard! Soms zul je even moeten zoeken, omdat het kindje natuurlijk niet altijd hetzelfde ligt! maar we zullen vanavond eens gaan zoeken! hihi

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Tot strakkies! :D

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik vind jullien namen echt super! Hou ik van! lekker Nederlands! :D

@ Pino.. en die van jouw dus automatisch ook! :)

15. 40plusmama

Wij wilden ook korte Nederlandse namen die moeilijk tot niet af te korten zijn. Ook moest het een beetje 'lekker' lopen met de achternaam want die begint met een S. Dezelfde voorletters wilde we ook niet, inderdaad vanwege de post. Mijn broertje heet Dennis en ik Desiree. Soms hadden we inderdaad elkaars post open gemaakt.

16. 40plusmama

Wat voor plaatjes zoek je Sizzel?

Ik ga niks schilderen. Ten eerste omdat alle spullen tijdelijk naar zolder zijn verhuisd en ten tweede omdat we al een aantal dingen voor op de muren hebben en anders word het zo vol.

Woensdag komen mijn ouders met alle spullen die daar staan. De laatste laag verf gaat erop woensdag en dan kunnen de spullen meteen naar boven. Deze week dan ook de kamer uit de opslag halen en dan kunnen we in gaan richten. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat er volgend jaar een kindje in dat kamertje zal liggen. Hebben jullie dat ook?

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. dat heb ik ook dees.. vooral omdat er bij ons ook verder nog niets in het kamertje staat.. Meubels zijn nog niet binnen dus ja... Maar ben het wel al aan het inrichten in gedachten hoor! Leuk!

Ik weet eigenlijk nog niet wat ik voor een plaatjes zoek. Kan eigenlijk alles wel na tekenen/schilderen dus dat scheelt al een hoop!

Vind de tekeningen van Leendert jan vis altijd wel leuk. Lekker vrolijk. En dan vooral die giraffe! ik ga denk ik maar eens straks op zijn site neuzen!
    Jullie misschien nog ideeën?

Precies.. dat van jullie namen is dus precies de reden waarom wij dat dus niet doen! terwijl wij eerst als namen Lynn en Luc hadden! hihi

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Wij hebben trouwens verder nog niets voor op de muren, wil 2 schilderijtjes maken. erg leuk om te doen overigens.

Mijn ouders hebben bijv 2 tekeningen in de huiskamer hangen van Ann Geddes die ik nagetekend heb met koolpotlood. Zijn echt super mooi! hebben ze ook ingelijst. Ben er nog steeds trots op als ik die zie... (erg he, dat je dat over je eigen tekeningen zegt..)

Tekenen en kunstgeschiedenis was trouwens ook mijn eindexamenvak. Vond dat altijd helemaal geweldig. Kan daar al mijn creativiteit in kwijt!

19. 40plusmama

Ik kan niet zo heel goed schilderen en tekenen, doe meestal maar wat :) .

Wat ik ook leuk vind voor op een babykamer is sprookjes, vooral bij meisjes, iets met vlinders en elfjes. Voor jongens iets met magie. Uiteindelijk hebben wij voor schaapjes gekozen maar anders was het wat magie-achtig geworden.

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Een thema is ook wel leuk, maar wij hebben er uiteindelijk niet voor gekozen.
    Ook omdat wij natuurlijk niet willen weten wat het geslacht van ons kindje is! (wat nu trouwens continu op mijn blaas aan het trappen is... :( :) )

Maar wil een vrolijke en toch neutrale kamer! Best lastig soms!

Deel Deze Pagina