Goedenmiddag! Ik ga eens ff lekker bijlezen onder het genot van een warme chocolademelk met slagroom en een chocoladekoek, kan je soms zin in hebben he?!
erg herkenbaar die spierpijn... bij mij is het ook aan beide kant de spier lang mijn ruggengraat en dat loopt helemaal door tot onderaan mijn billen... mijn vriend is nu zo lief om me extra vaak een massage te geven van top tot teen met Kneipp Lavendelolie... heerlijk! Het doet natuurlijk eerst flinke pijn, maar daarna heb ik er echt even een dagje geen last meer van... vind het zo lief, want hij maakt er echt werk van, niet zo''n snelle net-niet-massage als ik voor de zwangerschap na een hoop zeuren kreeg
Ik zie allemaal een rustige zondag... beetje luieren en badderen en lekker met kamertje aan het klussen... leuk! Ik moet ook maar weer eens een buikfoto maken, die van mij is ook alweer bijna 3 weken oud! Zal zo de camera eens opladen... Kan ik ook meteen wat foto's van het kamertje maken, de kozijnen en 2 muren zijn gisteren door mijn vriend geschilderd, nu nog behang op de andere muur... dat komt een oom van hem deze week doen! Vind het wel leuk om tussendoor foto's te maken, je ziet het gewoon opknappen die kamer! Moet zeggen dat we hier nu een jaar wonen en dat kamertje tot nu toe alleen voor verhuisdozen hadden gebruikt, was dus nog niets aan gedaan en zag er eigenlijk niet uit... dus zo blij nu! Nog 2 weekjes en dan de meubels... kan niet wachten....
ohh leuk dat kamertje al wat wordt! ik hoop toch ook binnekort de meubeltjes te hebben hihihi echt zin in!
Zijn jullie trouwens ook al weken aan het aftellen tot je verlof? Ik denk elke vrijdag: zo, weer een weekje voorbij! Hoef nu nog maar 8 weekjes... het gaat echt zo ontzettend snel, ongelooflijk bijna! Las net een artikel in de ouders van nu (van ergens 2006, van vriendin stapel gekregen) dat het AMC in Amsterdam onderzoek heeft gedaan naar werkende zwangere vrouwen en dat daaruit is gekomen dat het werken van 24 uur per week het beste is... dit omdat vrouwen met een drukke baan met stress meer kans hebben op een kindje met een lager geboortegewicht, te vergelijken met rokers ik schrik hier wel een beetje van... maar ik kan moeilijk tegen m'n baas zeggen dat ik 2 dagen minder kom werken... ik voel me ook goed, alleen erg moe & harde buiken vanaf de middag... ga nu denk ik toch maar eens kijken of ik niet wat vaker eerder naar huis kan wanneer ik die harde buiken heb...
Harde buiken is vaak een teken dat je het rustiger aan moet doen. Ik ben op een gegeven moment halve dagen gaan werken en ben nu helemaal thuis. Het bad was heeeeerlijk, lekker opgewarmt ook. Ik zit nu in pyama met een vest er overheen. Strakjes koken maar ik weet nog niet wat. Ik heb in ieder geval gehakt uit de vriezer gehaald. Qua groenten heb ik spruitjes en witlof en pompoen. Alleen van de pompoen ga ik deze week een grote pan soep maken. Nadeel van de wintertijd vind ik dat het zo snel donker is. Je gaat 's morgens in het donker werken en komt in het donker thuis. En het is moeilijker uit bed komen. Gezellig is weer dat je lekker weer kaarsjes kan branden en straks een kerstboom optuigen.
@ wen ja ik zou toch rustiger aan doen als je smiddags harde buiken krijg zou ik toch echt eerder op een dag stoppen! en ja naar je verlof aftellen jammer genoeg zit ik nu al 4 weken thuis dus ik heb dat niet echt verveel me zo nu en dan wel! bah @dees fijn dat je lekker gebadderd heb!en ja wordt zeker al vroeg donker heb al lichtjes aaangedaan en mijn tijdschakelaar van buiten verlichting ook verzet! ik eet peen en uien! met slavink ! eet alleen mannetje is werken! en ik had vorige week gemaakt dus wat ingevroren zegmaar! en aankomende de week is mannetje op zijn rooster een weekje vrij! hoeft pas volgende week maandag weer , leuke roosters hoor
Net heerlijk gewandeld in het bos met man en hond. Heerlijk, echt herfst! Ga zo hutspot maken met spekjes en rookworst, heel veel zin in! Eerst nog even een uurtje met school bezig.. Hebben jullie trouwens ook dat je meer aanhankelijk en knuffelig bent nu je zwanger bent? Ik 'hang' veel meer aan mijn vriend en vind het helemaal niet leuk als hij bijvoorbeeld weggaat terwijl ik daar nooit zo'n problemen mee had. Ook knuffel ik veel vaker met hem en ook met mijn hondje.. En ik slaap weer met een knuffel in bed Vind ik zo gezellig
Pompoen smaakt een klein beetje zoetig. Vorig jaar had ik ook veel soep gemaakt en aan een vriendin laten proeven. Dat is zo'n 'wat ik niet ken dat eet ik niet' typje maar ze vond het lekker. Apart maar lekker zei ze . Knuffeliger? Euh, nee, niet meer dan normaal denk ik. Ik ben altijd al een knuffelkont eigenlijk. Wel ben ik huiselijker geworden en vind ik het fijn als manlief er ook is.
Hallo meiden, De laatste weken gaat 't met mij wel wat beter, fijn! Minder moe en misselijk. Vandaag wel wat duizelig en moe maar datkomt omdat ik vrij slecht heb geslapen de laatste nachten. Zie een beetje op tegen volgende week; vriend weer naar school en moet ik weer mijn dagen alleen vorm zien te geven. Nadeel is dat ik weinig zin heb in dingen; gewoon nergens zin in eigenlijk. Heeft iemand enig idee wat ik daaraan kan doen? Ik ben niet knuffeliger, ik knuffel denk ik juist minder dan normaal. Heb wel een knuffel in bed maar die is eigenlijk nooit weg geweest. groetjes, Lieke.
hij groeid goed! hihihi moet wel lache al die foto,s van jou met het zelfde aan ik hoop dat mijn buikkie niet echt super groot wordt vindt wel hard gaan hoor!
nou de ene moment ben ik wel knuffeliger maar denk dat het vaker minder is nu! raar eigenlijk he hhihihihihi
ik heb eigenlijk nooit tegen de bevalling opgezien en uhmm,, nu ook nog niet! ik heb zoiets komt er wel weer uit hoor ben wel vrij nuchter erin denk ik!
Mooie buik al Sizzel. Poeh Lieke, moeilijk. Ik heb soms ook dagen dat ik nergens zin in heb. Wat mij wat actiever maakt is een lekker muziekje aanzetten. Maar je kan ook lekker op de bank gaan hangen met een boek of een film en een lekker koppie thee erbij. Gewoon jezelf een beetje trakteren zeg maar. Poeh, ben best wel nerveus voor morgen. Nuchter naar de fysio is al niet lekker, daarna nuchter bloed prikken, in het ziekenhuis ontbijten en daarna weer prikken. Tussendoor de groei-echo (spannendddddd) en dan lunchen en daarna weer prikken. Veel ziekenhuis zie ik morgen.