hm... ik ben over ongeveer alles een paniekvogeltje ... niet echt nuchter haha. zie mezelf al in paniek raken en meerdere keren de weëen weg enzo... :S hellup
zo meid je hebt zeker een druk ziekenhuis bezoekje morgen en nerveus zijn is gezond hoor! en met je ukkies is alles goed hoor
Zo hee, ik zou echt niet op m'n benen kunnen staan zo lang zonder eten nu haha, heb toen ik eetproblemen wel 's dagen niet gegeten maar nu zou ik dat echt niet trekken. Succes Dees. En bedankt voor de tips.
Ik zie heel erg op tegen de bevalling maar dat is wat anders denk ik. Ik ben niet bang voor de pijn want pijn doen gaat het nou eenmaal. Ik ben wel bang voor hoe ons ukkie eruit zal zien en ik zie op tegen het afscheid nemen van hem/haar. Ik ben ook bang dat er iets misgaat en ik ook Luuk verlies.
ja meid jou situatie kan ik helemaal begrijpen en dat had ik ook gehad in jou geval! maar zolang hun zeggen dat met gezonde ukkie alles goed is komt het goed meid knuffff en ja je andere ukkie zal er voor jou ook mooi uitzien al is het niet volgroeid weet het zeker!en je kan wel een mooi afscheid voorbereiden meid! al heb je dat liever niet! knufff
ja, kan ik me voorstellen Dees. Ik denk dat ik vooral bang ben voor dat ik het over me moet laten komen en vooral moet ontspannen ondanks pijn enz... zie k mezelf nog niet echt doen. Juist als er zo'n druk ligt op ontspannen ga ik me inspannen en 't schijnt dat je dan 't hele proces vertraagd. Ik zie er dan weer niet tegenop of ons kereltje gezond en levend ter wereld komt, maarja, ik heb verder ook helemaal geen complicaties. Het kindje is gewoon helemaal gezond enz. Ik zou er in jouw geval ook heel erg tegenop zien om afscheid te nemen.
@dees morgen heb je toch de groeiecho dan weet je toch hoever je zieke ukkie achterloopt en wat voor lengte enz het heeft,als het natuurlijk mee werkt! is mooi dat ze alles in de gaten houden hoor!
Ja, ik heb vanaf nu elke 4 weken een groei-echo. Op zich heerlijk dat ze alles zo in de gaten houden. Elke week op controle, elke week urine op eiwit controleren, elke week bloeddruk meten, elke week een spuit tegen vroeggeboorte en toch hou ik angst. Ik ben er pas gerust op als Luuk gezond en wel op mijn buik ligt te blèren
@Sizzel die lijst doet het niet? ik wilde ff kijken! Ik moet morgenmiddag trouwens naar de vk toe! das alweer 4 weken geleden wat gaat het hard he! en dan zal ik wel om de 3 weken moeten of zo!
Dat willen we al heel lang weten. Er is alleen 1 nadeel en dat is dat er geen contrast is. Normaal zie je vruchtwater op de echo zwart en zie je je kindje in het wit zeg maar. Alleen ukkie heeft geen vruchtwater dus de contouren zijn heel slecht te zien. Ook ligt hij/zij vaak in hele rare houdingen en erg hoog in de baarmoeder. Soms zelfs net onder mijn navel en daar kunnen ze niks zien. We vragen er wel weer om morgen maar het zal moeilijk worden. Het is trouwens wel fijn dat we onze vaste echoscopiste hebben daar. Ze is ook kindercardiologe en kent ons hele verhaal. Het scheelt ons een hoop uitleg en ze neemt ook nog eens lekker lang de tijd bij ons.
fijn meid dat je vaste echoscopiste heb! en ja ik snap het dat het moelijk te zien is !ik hoop voor je dat je het morgen toch te weten komt! wat denk je zelf? het is tweeeig toch?
Oh ja, op die manier is het wel lastig om het geslacht te zien inderdaad. Wat fijn dat jullie een vaste echoscopiste hebben, dan heb je ook een soort band met iemand. Dat kan bij ons bij de verloskundige nog niet eens, omdat het een praktijk is van meerdere verloskundigen, krijgen we telkens een ander. Zodat je in ieder geval iedereen een keer hebt gezien voor je gaat bevallen. Het zijn er 5 maar ik heb tot nu toe nog geen een keer dezelfde gehad
hebben jullie nu ook dat je ukkie bewust reageerd als je je hand op je buik legt en nog niet eens blote buik! dan denk ik ohh is tijdje rustig zal wel liggen te slapen ff me hand er op en reactie!
Ja, ze zijn tweeeig gelukkig want anders was ik ze beiden kwijt geweest. Ik heb heel lang gedacht dat het een meisje zou zijn maar de laatste weken denk ik weer een knul. Wij moeten toch een vk hebben ondanks dat ik in het ziekenhuis beval. We zitten bij een kleine praktijk met 3 medewerkers. Alleen 1 ervan is ook zwanger en met mijn bevalling is zij met verlof. Met de andere 2 hebben we kennis gemaakt, een wat oudere vrouw en een man van onze leeftijd. Leuke mensen in ieder geval.
ja das logisch natuurlijk van dat tweeiige maar wel mooi dat het in jullie geval tweeiig is zeg ja ik denk mijn gevoel zegt dat de andere van jouw een meid is!