Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen, Dees. En best een pittige dag....ik denk aan je! Onze dochter was net even hyperactief, kon me niet echt concentreren op de film. Probeerde haar naar de andere kant te lokken, maar dat lukt niet echt. Ze heeft echt een favouriet plekje, ik heb ook erg vaak een enorm scheve buik.... Ik ben nog niet echt bezig met de bevalling, maar ben al wel de weken tot m'n verlof aan het aftellen. Ik moet ook nog 8 weken en hoop dat ik het kan volhouden. Vanaf 2 uur beginnen de harde buiken, hoogst irritant en rond 4 uur start ook de rugpijn. Ach, morgen lekker adv....heerlijk. Dan gaan we 's ochtends nieuwe verf halen en weer snel klussen. Met een beetje geluk is de kamer woensdag helemaal geschilderd....
Onze situatie is dus een beetje vergelijkbaar... allebei nog 8 weekjes met een drukke baan en 40 uur werken... heb ook dezelfde klachten: in de middag harde buiken en rugpijn... 's avonds ook niet zo veel meer waard... moet echt in de weekenden bijtanken! Ik ben deze week voor het eerst een middag om 15:00 uur gegaan (werk normaal tot 17:00 uur)... mijn buik wilde echt niet meer... ik denk dat ik meer naar mijn lichaam ga luisteren, dan doen ze het maar ff zonder mij... gelukkig is het bij mij, op de dagen dat ik niet voor de groep sta, mogelijk om te gaan zonder dat er vervanging voor mij moet komen. Ik bedoel, bij sommige banen(bv leerkracht) kan je moeilijk weg gaan zonder een andere juf te laten komen hihi
oei wat laat... dat je dat volhoudt! ik had om 17:00 al zo'n honger dat ik mijn lasagna naar binnen heb geschrokt
oh zie nu dat het pas 18:00 uur is ipv 19:00 uur... ze mogen de tijd ook wel eens aanpassen op deze site 18:00 uur is natuurlijk wel normale tijd om te eten hihi
OH haha, de tijd is verzet... Ben ook zo'n lekker dom ding hahaha wat een sukkel, ik leef de hele dag al een uur achter! 'k Ga maar gauw vragen aan mijn vriend of hij de klok op de dvd wil verzetten haha. ('k dacht echt dat het 7 uur was)
hahaha... je maakte mij weer aan het twijfelen! Goed dat je er nu achter komt, heb je er lekker een uurtje cadeau gekregen!
Idd heel vergelijkbaar! Ik sta namelijk op de woensdag en vrijdag voor de groep (autigroep=autisten) en dan kan ik echt niet eerder weg. Maar de andere dagen ben ik intern begeleider en kan dan ook niet eerder weg....i.v.m. begeleiding voor de leerkrachten (en die kunnen alleen maar na schooltijd). Ik denk er wel over, mocht het nodig zijn, om eventueel later te beginnen op de ib-dagen. Maar hoe gaat dat bij jou dan? Zijn ze begripvol?
Vond het wel grappig om te doen! Dan kun je echt het verschil zien en dan ligt het in ieder geval niet aan de kleding die ik draag! hihi
hallo meiden ben ook weer eens hier heb het hele weekend wel bijgelezen mar was te lui om te reageren heb ook het hele weekend bijna niets gedaan lekker gerelaxt met mijn mannetje wel vandaag wezen wandelen in het boos route van 7.5 km vermoeiend maar wel lekker zo door het bos @dees meid geloof graag dat je zenuwachtig bent voor morgen meid maar ik geloof dat alles goed komt luuk die groeit lekker goed door! Hier komen ook de zenuwen weer beetje opzetten dinsdag toch weer voor echo naar maastricht blijf toch iedere keer bang dat er iets weer niet goed is ik hoop dat die holte wat kleiner is geworden @joma wat een mooie buik zeg je zou haast zeggen dat je verder bent dan mij is echt stuk dikker kun je zien dat dat echt verschilt per persoon he ik wil ook zon mooie buik