Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Dwazie hoe is het nu met je?

@leonie, veel plezier bij de echo!

@Boney, veel plezier bij de VK

Ik ben even met een potje urine bij de ha langs geweest omdat het lijkt of ik een blaasontsteking heb. De urine was schoon, maar nu willen ze voor de zekerheid een kweek maken..........naja, het zal wel.

fijne dag!
    Amma

2. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    dank je sizzel!

pfffff misselijk :s

heb trouwens ook last van links onderin pijn...zal wel weer overgaan :D
    moet eigenlijk stage lopen straks maar ik denk dat ik afbel :S

fijne dag verder meiden!

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

pff.. wat een nacht.. om 03.00 uur wakker.. moest naar de wc.. toen dus gewoon niet meer kunnen slapen! het lukte gewoon niet. echt heel erg irritant! vanmorgen al meteen een beetje misselijk. Zolang ik meteen als ik opsta iets eet gaat het prima, het is dan ook in no-time weg! of in ieder geval stukken minder!

Nu ga ik zo even sporten! jaja..dat hoort er ook nog gewoon bij! al ben ik wel echt doodmoe! Maar daar heb ik me maar overheen te zetten!

:idea: leonie : succes met je 2e echo vandaag! Geniet maar vanhet mooie plaatje!

:idea: Boney : veel plezier bij de vk! Laat maar weten hoe het ging!

:idea: bigdream : wat kan ik me goed voorstellen dat je inderdaad hunkert naar dat stukje bevestiging dat alles goed is. Hiero hetzelfde. Ik weet nog helemaal niets, net zoals veel mama's hier. maar in het zh maken ze bij ons pas echo's bij de 8 wkn.. erg irritant. De vk zelf heeft geen echo-apparaat. Ik wil zo graag weten of het hartje klopt. Alleen die onzekerheid veroorzaakt heel erg veel stress nu bij me..pfff...

:idea: talleke : hoe is je nachtdienst gegaan? hoop dat je het wel een beetje vol hebt kunnen houden!

:idea: Amma : ik heb volgende week en die week erop dat ik heeeeel veel moet werken.
    Van de 14dgn ben ik er namelijk maar eentje vrij..pfff. ben benieuwd hoe dat gaat. Ja vakantieperiode he..!

:idea: Dwazie : heb je vannacht een beetje kunnen slapen meid? of heb je liggen piekeren over wat je moet gaan doen. Wat een moeilijke keuze zeg. Misschien is het zh wel voor eventjes beter voor jouw en je beebje. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is! ik denk aan je!

:idea: danitjuh! Zo'n dagen hebben we er allemaal wel eens tussen zitten meid! maaruh.. hier mag je je gal spuien hoor! doen wij allemaal!

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    oh nee :S:S

ik verlies een klein beetje bloed ik ga gelijk de gyneacoloog bellen

pfffff kan wel janken :s

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd meteen bellen meid, ik hoop voor je dat alles goed is. Het kan ook iets onschuldigs zijn als een gesprongen adertje..

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    heb net ff snel gebeld maar het hoeft niks te betekenen..

het is een beetje rood/bruinachtig..volgens de assistente kan het een innestelingsbloeding zijn...

als het erger wordt moet ik ze terug bellen...
    pfffffff ik kan dit er niet bij hebben nu :S:S

ik heb wel pijn in me onderbuik :S:S

nou ik denk dat ik vandaag alles afbel en naar bedje toe ga! misschien helpt rusten :(:

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden hier een vrije dag vandaag maar wordt een sop dag in huis ga zo ook gelijk beginnen!

@danithje ik hoop dat snel over is en eenmalig was!

@meiden die een echo krijgen succes!

en ja die bevestiging zou je iedere week moeten hebben he meiden!

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    danitjuh ik hoop dat het eenmalig was en dat je snel weer beter voelt.

Verder moet ik nog even wennen aan alle namen hier hihi.

Joma lekker hoor een vrije dag

Ik werk sinds Gijs nog maar 3 dagen dus ik ben altijd vrij op woensdag en vrijdag.

9. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ow jee...dat is wel schrikken. hopelijk is het niets ergs. hoop dat het bloeden inmiddels weer is gestopt.

Groetjes,

Baby4me

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    :idea: Boney, succes bij de vk!

:idea: Dwazie, wat rot dat je je zo beroerd voelt. Maar waarom wil de HA je precies in zkh laten opnemen dan? Heb je al besloten wat je gaat doen? Sterkte ermee!

:idea: Vivian, je leest dit wel niet maar we denken aan je. Hopelijk ben je snel weer uit het ziekenhuis en gaat alles goed met je!

Groetjes,

Baby4me

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    danitjuh meid gelijk heb je bel lekker af en duik je bedje in.

ik hoop echt dat het inderdaad innestelingsbloed is hoor meid.

ik heb steeds rugpijn en af en toe misselijk maar verder geen klachten.
    wou dat het al 5 july was pfff

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen allemaal.

Wat lief dat jullie al aan me denken. Ik ga over 20 min. weg.
    Natuurlijk laat ik jullie weten hoe het is gegaan. Het is alleen maar een intake hoor dus ik denk geen belangrijke dingen verder.

Tot zometeen.

Groetjes Maria

13. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@danitjuh: meid, ik hoop dat alles goed met je gaat en dat het puur eenmalig was. Alles in en rond je baarmoeder is flink doorbloed en er hoeft maar een adertje te springen en je kan al bloed verliezen. Beste is om je zo rustig mogelijk te houden (makkelijker gezegd dan gedaan), en afwachten maar. Als je dat niet volhoudt zou ik gewoon om een spoedecho vragen, op 6 weken zouden ze evt, een hartje kunnen zien geloof ik. In ieder geval heel veel sterkte

@ sizzel: meid, prachtige lijsten houdt je bij, fijn dat je je daarvoor opgeworpen hebt.

@dwazie: sterkte met de ziekenhuisbeslissing. MIsschien is het wel het beste voor je, want je voelt je natuurlijk al dagen naar, hoe naar en vervelend idee het ook is. Zo'n infuus kan echt wonderen doen, en je voelt je wel weer beter, en voor je kindje is voldoende vocht ook belangrijk. in ieder geval veel sterkte vandaag.

@leonie: veel plezier met je echo vandaag, heerlijk voor je....ik wou dat ik al mocht...sniksnik

Alle meiden verder succes vandaag, hopelijk een kwaaltjesloze dag die snel voorbij gaat.

Liefs Am

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik heb gister aan mijn man definitief verklaard dat ik denk dat ons babietje niet meer leeft. Ik ben daar echt van overtuigd, omdat sinds ik die rare steken heb gehad vorige week mijn zwangerschapsympomen hebben afgenomen. Niet meer misselijk. Mijn borsten zijn zelfs niet meer pijnlijk en hard, mijn buik voelt anders, ik voel me 'normaal'. Er is geen enkel teken meer van leven zeg maar. Ik kan dit zelf maar op 1 manier interpreteren. Zal vandaag de verloskundige bellen. Maar eerst mezelf nog even groot houden: k krijg koffie visite.

Als ook maar 1 van jullie dit herkent, maar dat daarna alles goed bleek te zijn dan wil ik het graag weten!

15. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh ja, en Maria (Boney), veel plezier bij het intake gesprek vandaag!

16. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Jeetje Mom2bofnie, ik kan me je angst zo goed voorstellen. Maar probeer niet al teveel in een negatieve spiraal te geraken. Ik heb ook heel weinig symptomen en ben soms ook bang dat het niet goed zit, maar zekerheid heb je pas bij de echo. Ik snap heel goed dat gezien je eerdere MK je erg bang bent, maar soms houdt je lichaam je voor de gek hoor. Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal meevalt en dat je snel een verlossende echo kan krijgen. Sterkte meid

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Mom2bofnie : Jeetje meid.. tis nogal wat zeg.. Ik kan het me zo goed voorstellen. Ik heb zelf ook heel weinig klachten, waardoor ik nu ook zoiets heb van.."is het nu weer fout".. Maar wat ik hier vaak hoor is dat er verschillende mama's geen klachten hebben, maar wel een hele goede echo hebben! elk lichaam reageert anders... Geef de moed nog maar niet op! sterkte meis..

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meid, maak je nog niet teveel zorgen! Ik sta ELKE ochtend op met zere, gespannen borsten en ben erg misselijk. Twee weken geleden werd ik wakker, niks aan de hand! Geen zere borsten, niet misselijk, geen lamlendig gevoel, mijn humeur was anders.. Ik voelde me totaal niet meer zwanger! Was er ook van overtuigd dat ik een miskraam zou krijgen. En ineens, 2 dagen later waren de symptomen terug en op de echo zat nog gewoon een klein frummeltje. Zolang je geen ernstige bloeding hebt is er niks aan de hand! Bel de vk maar en vraag een echo, misschien dat dat je geruststeld.. Succes meid!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo meiden, ik ging vanochtend naar de dokter ivm met allergie en daarvoor heb ik ook een neusspray gekregen. maar toen had ik nog een vraag: ik vroeg is het normaal dat je z'n trekkering krampachtig gevoel hebt in de buik (waarschijnlijk de banden)? waarop hij antwoorde ja het kan allemaal nog mis gaan grrrr wat een kl#tzat zeg kunnen dokters enz niet eens een keer positief zijn ik ga me nu alleen nog maar gekker maken. pff en ik moet nog wachten tot maandag voor mijn echo. liefs kikkert (ik moest dit ff kwijt)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    shit.. Ik kom er net achter dat ik vanochtend in een potje moest plassen en naar het lab brengen, helemaal vergeten! :oops: Dat is toch stom! Het gaat gewoon om mezelf en de beeb en ik vergeet het gewoon! Schaam me dood..
    Het gaat trouwens om ketonen, dat kan toch nog wel een dagje wachten..?
    Tss, wat stom.. hihi :oops:

Deel Deze Pagina