zo.. dat was de laatste keer kijken hier voor vandaag.. ga zo lekker tv kijken.. @ Dees, meid morgenvroeg ben ik werken dus heel veel plezier bij de echo.. ik weet zeker dat met Luuk alles goed is! Ik denk in ieder geval aan je! (oja.. en succes.. nuchter fysio.. pfff...zou niets voor mij zijn..) @ vivian.. hier ook zo'n weekend gehad... Heerlijk! @ Joma : haha.. wie weet zet ik er nog een keer een andere foto in met andere kleding aan goed? speciaal voor jouw! hihi @ Lieke : je afspraak heb ik binnen gekregen, maar kan nu niet bij de lijst.. Hij opent 'm nu dus niet. wel de site, maar kan niets veranderen.. Ik verander het zo snel het kan ok?
Ik sta ook ongeveer 2 dagen in de week voor de groep (trainingen/workshops etc) die dagen kan ik echt niet weg. Op de andere dagen wisselt het. Soms heb ik allerlei meetings, of werk ik in een andere stad, op die dagen kan ik ook niet eerder weg en ben ik vaak ook later thuis. Op de dagen dat ik op mijn eigen kantoor ben en mijn tijd zelf kan indelen zou ik dus eerder naar huis kunnen... het gevolg is wel dat ik de dag erop dan meer moet doen... Mijn collega's zijn enorm begripvol, die roepen ook meteen dat ik moet gaan en nu goed naar mijn lichaam moet luisteren... het zijn voornamelijk mannelijk collega's, en die zorgen goed voor me Ook zal ik al minder zware klussen gaan doen... ik vind een training geven van 09:00 tot 17:00 uur nu best zwaar, dus dat doen zij de aankomende weken meer... gelukkig! En later beginnen lijkt me ook een goede optie Suus... gewoon doen hoor op de dagen dat het kan... niemand zal gek opkijken en je hebt alleen jezelf (en de kleine) ermee als je het niet doet (oh wat is dat makkelijk om tegen een ander te zeggen & moeilijk om zelf te doen )
Daar had ik geen last van met 4 voorletters Heb ook een broer die begint met dezelfde voorletter, maar wij gebruiken alle initialen (doopnamen) dan kom je ook niet in de war.
sow ik ga ook maar eens voor de tv hangen (eigenlijk liggen, want ga lekker naar bed ) morgen begint de werkweek weer... maar gelukkig heb ik vrijdag een dagje verlof want ik ga naar de jonge gezinnen beurs... nu al zin in! Lekker inkopen doen! trusten allemaal...
Wat leuk Sizzel, ik ben ook zon creatiefje en wilde ze ook zelf gaan maken. In eerste instantie niet, want ik had bij iemand hier (weet niet meer wie) die 3 schilderijtjes gezien van die schaapjes. Die zag ik staan bij BabySuperstore in Tilburg, maar schrok me rot van die prijs joh. Iets van 70 euro ofzo? Weet t niet meer precies. Nouja dan maar zelf maken haha Maarja, dan moet je ook een leuk idee vinden voor op die schilderijtjes hihi. Ben dus ook op zoek naar leuke plaatjes en het liefst van een schaap of een kipje.
Hahaha das helemaal niet erg Sizzel. Dat heb ik ook hoor, als ik iets gemaakt heb dan kan ik daar jaren later nog net zo trots op zijn als dat toen ik het maakte. Zijn toch ook een beetje je "kindjes"
hey meid ik snap je spanningen! en je echo is ook gewoon goed dinsdag kan niet missen knufff denk aan je! Ja die buik uhm ja hij zit ook al lekker in de weg!
oja interessant altijd hoe hij dingen altijd weet te achterhalen,ik heb wel respect voor die man hoe die dingen op kan lossen!
Goedemorgen meiden.. Ik heb van het weekend wel meegelezen maar was te lui om te reageren.. Dees...veel succes vandaag...ik weet zeker dat het helemaal goed komt..! Euhm...de rest weet ik niet meet... Iniedergeval..ik moet straks weer naar de fysio..eens kijken wat ze zegt..! Fijne dag allemaal.. Liefs en knuffies.
Heb zo om 11h15 herkansing van onze 20 wk. En maar hopen dat ie een beetje meewerkt vandaag. Vind het toch wel spannend, ook denk ik dat alles ok is. groetjes, Aurelie
Hallo meiden, ff een update van mijn kant Na mijn extra bezoekje aan de Vk en de staalpillen gaat het een stuk beter met de hoofdpijnen! Echt een verbetering! Helemaal hoofdpijnvrij nog niet, maar stukken draaglijker! Ik moet nu wel goed vezels eten, want ik verstop altijd al zo snel en nu helemaal.... En eindelijk...sinds een paar dagen voel ik nu duidelijk beweging! Ben ik een uitzondering met het pas voelen met 22 weken of is dat normaal? Mijn placenta ligt wel vooraan, dus daar zal het wel door komen... Ben nog druk bezig met de babymeubeltjes verven, maar het wordt allemaal mooi en straks zit mijn "taak" er even op en kan mannetje verder met opknappen. Mooie laminaat vloer al gekocht bij de Gamma (20 % korting, altijd leuk) Verder heb ik ook al dekbedhoesjes (voor een duodeken), matrasje en klamboe besteld. Ik had nog veel spullen van mijn oudste en daarom hoeven we niet zoveel aan te schaffen, alleen waarvan de kleur echt anders wordt. Toen was alles creme en nu gaan we met lime groen aan de slag... Nu gauw weer aan het huishouden, want in de herfstvakantie niet zoveel gedaan Liefs Anita
Goeiemorgen! Ik ben vanaf vandaag ook weer van de partij, want ik ga zometeen weer werken, en op het werk heb ik meer tijd om te forummen als thuis . @Dees spannende en drukke dag vandaag. Hopelijk laat je ukkie nu ook eens zijn/haar geslacht zien. @Tantepino ben benieuwd wat in de Etos doos zit. Ik heb die van het Kruidvat opgehaald daar zat niet veel in, maar toch wel leuk om een ¨kadootje¨ te krijgen. @Aurelie jij ook veel plezier met de herkansing van de 20 weken echo! Tot later groetjes en veel liefs,