Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff al dat opruimen :( ik word er niet goed van! Ben begonnen met alles in dozen doen voor de verhuizing! En ook alle kleding die ik nu niet meer aan kan (en dat is echt een hele hoop) allemaal gewassen en opgevouwen en alvast in koffers gedaan. Al onze keukenspullen in de vaatwasser gedaan en in dozen. Al me boeken en dvdseries en cds ingepakt....pfff ik heb het wel weer gehad voor vandaag eigenlijk! En dan moet het echte verhuizen nog gaan beginnen!

Hmmm ik heb ook zin in pannenkoeken, maar heb geen zin om te maken! haha liggen nog wel poffertjes in de koelkast denk dat ik die zo maar is even op ga eten! :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn dat alles goed is meis!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo weer alles bijgelezen! Maar weet niet op veel te reageren. Wel allemaal positieve verhalen van iedereen en goede vk bezoekjes!

Heb vandaag van 10 tot 16 uur gewerkt. En ik ben helemaal gebroken. Op m'n werk al maar wilde niet weer eerder weg, want mijn collega zat anders opgescheept met een stagaire en een nieuwe collega en die 2 zijn zo ontzettend kinderachtig... Poppetjes tekenen, als je iets aan het opzoeken bent op de pc je schermpje wegklikken.... En het ergste vond ik vandaag dat die stagaire gewoon keihard een boer liet midden in de winkel met de klanten erbij... Dat doe je toch niet?!

Ik heb net een broodje kroket gegeten, had ik zin in... En dan de rest van de week kook ik gezond, dus mag best van mezelf!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey dames

fijn dat alles goed was joma! super!

Dees.. hoe was het vandaag gegaan meid! ben erg benieuwd of alles goed was? Hoop dat je snel wat laat weten!

Hier ook alles goed! vandaag weer een daggie gewerkt. Ging prima. Morgen van 13.00 tot 21.00 werken.. dat is wel te doen..

vandaag was een cliënt boos op me..
    riep ie : "ik hoop dat je een miskraam krijgt...!" slik slik.. niks zeggen.. niks zeggen.. en heb erg wijs mijn mond gehouden.. medecliënten vlogen hem wel bijna aan. Die kon ik nog net gerust stellen.. zei maar dat het het ene oor in gaat en het andere eruit..! is maar goed dat je weet dat die mensen ziek zijn..hihi.. anders was ik 'm echt aangevlogen! grrr...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat heb ik opeens een hoofdpijn zeg...

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha ja sizzel! als je idd niet wist dat ie ziek was dan.... grrrr Maar ach weet van mijn schoonzus die werkt met psychiatrische patienten, dat ze gewoon roepen wat ze in het hoofd komt. Maar goed leuk is anders! Goed ingehouden!

@boney: getver probeer een paar glazen water?

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Sizzel, goed gereageerd idd! Gewoon rustig blijven!
    Wat voor een ziekte hebben jouw clienten?

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    debora, ik heb een uur geleden al een 750 cc spa fles leeg gedronken. Ik ga wel ff een bakkie koffie maken. Als dat nou nog niet helpt dan neem ik wel een paracetamol. Dit is echt niet leuk.
    Kan ook nog van de CV komen. Die hebben we sinds een dag of 3 weer aan. Heb ik meestal een paar dagen last van.
    De poezen vinden het iig heerlijk... We hebben benenden alleen maar vloerverwarming, en ze liggen heel de dag al te rollen over de vloer.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @boney: nee dan heb je geen vocht tekort! :) Hopelijk gaat het snel weg!
    Ik heb ook altijd last van de verwarming de eerste week dat ie aanstaat.

Lief zeg dat je poezen zo liggen te rollebollen door de vloerverwarming! Gekke beesten he katten! Die van mij vinden het ook heerlijk hoor de verwarming!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debora, ik heb ff je foto's bekeken. Lief zeg. Ze lijken erg op elkaar. Leuk.
    Ben gek op katten.

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn dat alles goed was,Joma!
    Ik heb bami gegeten, een compromis tussen gezond en ongezond. Morgen maar weer aardappels, vlees en groente....
    Net gedoucht en nu uitpuffen op de bank. Ik kan soms moeilijk accepteren dat alles zo moeizaam gaat. Voel me gebroken nu!

12. supermummy

Wat eten wij vandaag?

Vandaag ook niet veel puf meer om te koken moet nog tot 20uur werken.
    Wij gaan daarna fonduen (het restje van gisteren) lekker snel en makkelijk :)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zie hier een advertentie onder aan de pagina over stoppen met roken.
    Nu ben ik heel nieuwsgierig of er eigenlijk febr. mama's zijn die roken. Of gestopt zijn.

Ik zelf ben bijna 2 jaar geleden gestopt. Toen met de mk in febr. ben ik af en toe weer gaan roken. Rookte voor deze zwangerschap max 3 sigaretjes. vond het vreselijk dat ik weer was begonnen. Toen ik wist dat ik weer zwanger was ben ik gelijk gestopt. En ik heb er ook totaal geen behoefte meer aan gehad. Gelukkig maar.

Ben zomaar erg nieuwsgierig of er rokers zijn. Een kennisje van me is over 4 weken uitgerekend, en rookt 4 sigaretjes per dag. Hier heb ik geen oordeel over. Ik weet hoe het is om verslaaft te zijn...

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Poeh, hehe, ben er weer. In het ziekenhuis duurde en duurde het en daarna nog even naar een vriendin. We zijn net pas klaar met eten.

Luuk ligt weer voor op schema, bijna een week. Een flinke knul dus. Hij woog ook al 766 gram. Hij lag verschrikkelijk te bewegen en schopte steeds het echoapparaat weg :) . De echoscopiste kon het voelen, zo grappig. Iedere keer zag je dat ding omhoog gaan en op het beeld zag je hem uithalen. Hij is ook gemeen tegen het ukkie :( . Hij schopte tegen zijn/haar hoofdje en stompte ertegen. Zooooo zielig voor dat ukkie :( .

Ukkie liep nu 4 weken achter en lag weer helemaal in elkaar gevouwen. Het had enorm grote nieren vol met cystes. Onbegrijpelijk dat hij/zij er nog niks van kan voelen. Het geslacht is niet te zien en zal ook niet te zien zijn. Pas met de geboorte zullen we het weten.

Donderdag de standaard controles en de bloeduitslagen. Ik ben benieuwd.

Ik ga nu bankhangen want ik ben helemaal op. Ook geen reacties en niet teruggelezen, erg ego, sorry! Morgen ben ik naar een vriendin dus ben dan ook pas laat thuis. Woensdag maar eens een dag niks doen.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees gelukkig dat alles goed was. Een hele geruststelling. Bank hangse vanavond.
    Kus

16. supermummy

@Dees gelukkig weer alles goed meid!
    En nu lekker uitrusten!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dees super meid dat alles met luuk goed was.. wel zielig dat luuk bleef trappen tegen ukkie... Ga maar lekker bankhangen, heb je wel verdiend!

@ supermummy, ik werk in de psychiatrie. Mensen met persoonlijkheidsstoornissen, borderline e.d. Zo'n opmerkingen maken ze vaak om je te kwetsen.. om te kijken hoe ver ze kunnen gaan.. Was wel blij dat ik zo kon reageren.. Denk niet dat iedereen het zou kunnen.. (was best trots op mezelf.. hihi)

@ boney : hier een anti-roker! hihi.. heb nog nooit gerookt en zal dat ook zeker nooit gaan doen! Heb ook geen idee hoe het is om verslaafd te zijn.. kan daar dus niet over meepraten. Wel vind ik het altijd heel moeilijk om te horen dat mensen soms gewoon zoals altijd door roken wanneer ze zwanger zijn.. op de een of andere manier steekt me dat.. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk.. Maar ja.. kan me niet voorstellen dat het de keuze van het kindje is..
    Maar goed.. ik ben nooit verslaafd geweest hieraan, dus misschien zeg ik nu wel iets heel stoms... hihi

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat gaan jullie kijken vanavond op tv?
    Ik Gooische vrouwen en daarna Expeditie Robinson. De ultime tv avond. Vriend is naar een concert, dus lekker rijk alleen.
    Zit nu aan een grote mok Wiener melange. In de hoop dat m'n hoofdpijn over gaat. Hij smaak heerlijk iig.

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh, even binnen glippen, Vivian, heel veel sterkte morgen!

Nu echt weg, bye bye.

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ga zo lekker in bed tv kijken.. heb het wel gehad.. na werk meteen gaan sporten... (niet dat ik veel gedaan heb.. tis maar een beetje bewegen, maar toch!) Volgens mij komt csi ook.. vind ik ook altijd leuk om te zien!

Deel Deze Pagina