@baby4me ja het was zeker een grote opluchting @dees meid fijn dat je echo zo goed was en luuk goed gegroeid was, ja raar he dat hij zo doet tegen ukkie maar bedenk je maar dat hij dat nog niet snapt, vind het heel lief van je dat je speciaal voor mij je bank nog even uitgesteld hebt ga nu maar lekker rusten Zo hier verder alles goed tot 19 uur gewerkt en nu gaar dus ik ga ook zo banken lekker csi kijken en op tijd naar bed
Ik vond hem tegenvallen de etos doos. Veel folders en oude tijdschriften. Zat wel een doos van Friso in om je flessenvoeding in te bewaren, das wel handig. En een pakje babydoekjes en 2 eerste pampertjes.
ik vond de etos doos ook beetje tegenvallen maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he 14 november mag ik de kruidvat doos gaan halen ben benieuwd wat daarin zit
inderdaad de etos doos viel een beetje tegen, maarja altijd leuk dingen te krijgen Zat er nou tussen al dat oud papier ergens een bon voor de jonge gezinnen beurs? Heb trouwens net te horen gekregen dat ik niet meer de enige zwangere ben hier in de familie, m'n schoonzusje is ook zwanger, nu 9 weken
Heb Gooische vrouwen gisteren al gezien. Ik kijk dat altijd op zondag, s'maandags is de herhaling. Spoorloos komt vanavond, en daarna ga ik een filmpje kijken met een lekkere warme chocolademelk met slagroom
Nee inderdaad, maar die bewaardoos voor de babyvoeding is wel handig Waarom mogen jullie hem allemaal al zo vroeg ophalen, die baby en mama geschenkdoos van Kruidvat? Ik mag hem pas na me uitgerekende datum (21-02-2008) halen?
Merci O dan moet ik ff gaan zoeken in die doos... heb nog niet echt naar al dat papier gekeken ik mag ergens eind volgende maand de kruitvatdoos halen, vreemd dat dat allemaal zo verschilt... iemand de blijedoos al gehad trouwens?
Pino, gefeliciteerd met je schoonzus. En bij mij zat er idd tussen al dat oud papier een kortingsbon voor de jong gezinnen beurs. 2e kaartje gratis. Maar die moest je wel van te voren bestellen. Weet niet of hij er dus bij jou in zit. Via de site kun je ook kaarten bestellen.
wil beetje annoniem blijven, vooral nu er bekenden van me zwanger zijn Mogelijk heb ik binnenkort ook een andere gebruikersnaam....
aha logisch... Maar volgens mij kun je dat Pino niet veranderen. Of je moet een nieuwe account aanmaken. Maar misschien kun je wat met Lotte regelen.
Hoofdpijn is hier trouwens zo goed als weg. Gelukkig. Heeft de chocokoffie toch geholpen. Zit nu gooische vrouwen te kijken. Echt super handig zo'n dvd recorder. Kun je lekker pauze doen en alle reclame zo overslaan. (kan ik tussendoor nog es hier kijken...)