Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    byebye dees! veel plezier morgen!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @baby4me ja het was zeker een grote opluchting
    @dees meid fijn dat je echo zo goed was en luuk goed gegroeid was, ja raar he dat hij zo doet tegen ukkie maar bedenk je maar dat hij dat nog niet snapt, vind het heel lief van je dat je speciaal voor mij je bank nog even uitgesteld hebt ga nu maar lekker rusten

Zo hier verder alles goed tot 19 uur gewerkt en nu gaar dus ik ga ook zo banken lekker csi kijken en op tijd naar bed

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik vond hem tegenvallen de etos doos. Veel folders en oude tijdschriften.
    Zat wel een doos van Friso in om je flessenvoeding in te bewaren, das wel handig. En een pakje babydoekjes en 2 eerste pampertjes.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik vond de etos doos ook beetje tegenvallen maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he ;)

14 november mag ik de kruidvat doos gaan halen ben benieuwd wat daarin zit

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
  6. Niet meer actief

inderdaad de etos doos viel een beetje tegen, maarja altijd leuk dingen te krijgen :D Zat er nou tussen al dat oud papier ergens een bon voor de jonge gezinnen beurs?

Heb trouwens net te horen gekregen dat ik niet meer de enige zwangere ben hier in de familie, m'n schoonzusje is ook zwanger, nu 9 weken :)

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heb Gooische vrouwen gisteren al gezien. Ik kijk dat altijd op zondag, s'maandags is de herhaling. Spoorloos komt vanavond, en daarna ga ik een filmpje kijken met een lekkere warme chocolademelk met slagroom :D

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Nee inderdaad, maar die bewaardoos voor de babyvoeding is wel handig ;)

Waarom mogen jullie hem allemaal al zo vroeg ophalen, die baby en mama geschenkdoos van Kruidvat? Ik mag hem pas na me uitgerekende datum (21-02-2008) halen?

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja die zat er bij mij ook bij.

Proficiat met je schoonzusje!

10. Niet meer actief

Merci :D

O dan moet ik ff gaan zoeken in die doos... heb nog niet echt naar al dat papier gekeken :oops:

ik mag ergens eind volgende maand de kruitvatdoos halen, vreemd dat dat allemaal zo verschilt...

iemand de blijedoos al gehad trouwens?

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pino, gefeliciteerd met je schoonzus.
    En bij mij zat er idd tussen al dat oud papier een kortingsbon voor de jong gezinnen beurs. 2e kaartje gratis. Maar die moest je wel van te voren bestellen. Weet niet of hij er dus bij jou in zit. Via de site kun je ook kaarten bestellen.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He pino, je avatar is veranderd...

13. Niet meer actief

ja klopt :D

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Das ff wennen...

15. Niet meer actief

wil beetje annoniem blijven, vooral nu er bekenden van me zwanger zijn ;) Mogelijk heb ik binnenkort ook een andere gebruikersnaam....

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    aha logisch...
    Maar volgens mij kun je dat Pino niet veranderen. Of je moet een nieuwe account aanmaken. Maar misschien kun je wat met Lotte regelen.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoofdpijn is hier trouwens zo goed als weg. Gelukkig. Heeft de chocokoffie toch geholpen.
    Zit nu gooische vrouwen te kijken. Echt super handig zo'n dvd recorder. Kun je lekker pauze doen en alle reclame zo overslaan. (kan ik tussendoor nog es hier kijken...)

18. Niet meer actief

Trouwens waar zit die bon ergens? Ik kan m nergens vinden... Zit ie in een boekje ofzo?

19. Niet meer actief

heb een aanvraag gedaan ervoor. ... we zullen zien.. :)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedeavond meiden!

HOE IS HET HIER?

@PINO je avatar is mooi!

Deel Deze Pagina