Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Dotje, fijn dat je die extra controle krijgt meid! vooral als je je er zelf beter bij voelt! Fijn toch!

@ Ariël, kan me niet voorstellen dat iemand de box pas heel laat wil opzetten..hihi.. ik wil alles meteen!

zo.. ik ga ff eten en dan werken!

klets ze nog allemaal!
    Waarschijnlijk tot morgen!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha ja precies! ;) denk trouwens niet dat ze dr veel van zullen horen hoor, want mijn slaapkamer grenst aan haar woonkamer dus als het 's nachts is zit ze daar als het goed is niet!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi hoi,

even vanaf het werk.
    Wij hebben de box al een ruime maand staan, ik kon het niet laten (staat zo gezellig). Vriendlief is nu druk met schilderen boven en het wordt mooi. We hopen het a.s. zondag af te hebben (schilderen).

Ik ga poliklinisch bevallen, vind dat toch een veilig idee. Operatiekamer binnen handbereik, maar wel de "gemoedelijkheid" van een hotelkamer.

Ik heb geen tijd gehad om bij te lezen, maar wilde Vivian veel succes wensen!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ik wil ook alles meteen! Ik wil de kinderkamer ook al opzetten! Staat al een paar weken hier in dozen, maar ja het is een beetje onzin om die nu al op te zetten en dan over 4 weken weer te gaan verhuizen. Heb dr echt moeite mee haha.

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dat kan ik me goed voorstellen.. wij hebben nog niets in huis.. pas half dec! daar heb ik ook moeite mee! hihi :)

Nu ben ik echt weg!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Werkse!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ga ook maar een (proberen) wat te doen... Als ik een beetje lopen kan...

Kom vanmiddag wel weer bijlezen!

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Succes meis! Tot vanmiddag!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wij grensen slaapkamer aan slaapkamer met de buren :(
    Maar ik hoor hun nooit... zou 2 redenen kunnen hebben... 1. geluiddicht 2. ze doen nooit wat! ;)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ik ben er weer f ben f leuke vaas en verse bloemen gaan halen ik ben echt een bloemen mens.
    heb ik weer een verse bos bij de foto van bryan staan ziet zo lief uit

ik heb de box nog niet staan denk dat die ook pas na kersmis komt moet nog beetje uitvogelen waar hij komt ivm met de ruimte zo groot is de woonkamer hier niet dus zal passen en meten worden vandaar dat ik eventjes wacht tot na de kerst als ik dat volhoud :)

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahah wen ik denk toch dat dat aan geluidsdicht ligt hoor :)
    wij grenzen met onze slaapkamer gelukkig aan een lege kamer van onszelf en aan de andere kant ligt niets dus das geen probleem, onze buren hebben trouwens afgelopen jaar een kleine gekregen en daar hebben wij ook niets van gemerkt

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmm misschien dat ik dan toch thuis blijf (indien mogelijk) met de bevalling :)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geloof me ik bleef ook liever thuis en als na al die echos blijkt dat er niets is met bryan doen we dat waarschijnlijk ook maar zolang we niets zeker weten durven we het risico niet te nemen dan ga ik liever voor mijn eigen gemoedsrust naar het ziekenhuis

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmm het begint me toch een beetje te kriebelen hierzo ga dadelijk eerst nog ff naar de kapper is misschien wel goede ontspanning zo voor die echo moet helaas al vroeg wegrijden ivm met het spitsuur liever te vroeg dan te laat he

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    en toen was ik remie :(

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

:) v :) i :) v :) i :) a :) n :)

Veel succes! komt allemaal wel goed, probeer nog een beetje te ontspannen van te voren.

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh lekker zo nog ff naar de kapper... even ontspannend idd!

succes straks... wedden dat je fluitend en zingend in de auto zit op de terugweg? Alles is vast in orde... ik duim dr voor!

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja laten we het hopen dat ik fluitend en zingend terug kom weet gewoon niet meer wat ik moet verwachten en dan al die ellende in de familie word het me soms gewoon teveel
    maar ga me zo eventjes lekker ontspannen bij de kapper dat doet me altijd goed

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ontspannen? Bij de kapper? Ik vind dat echt VRESELIJK! Kan er echt niet lekker rustig zitten enzo....haha of ben ik nou heel raar? :(

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Natuurlijk kom je zingend en fluitend terug! We hadden afgesproken dat het allemaal goed zou komen met onze beebjes! En bij de mijne is het ook goed! ;) Dus bij die van jou ook gewoon!

Deel Deze Pagina