ja ariel ik kan daar ontspannen maar ik ken ook genoeg mensen die dat absoluut niet kunnen hoor dus je bent niet raar haha Nou ik ga er vandoor ik spreek jullie vanavond weer veel plezier nog xxx vivian
Goedemiddag kletstantes... Hier nog 1 die komt melden dat ze weggaat. Ik ga werken tot een uur of 9 vanavond. Ik mag weg als het niet meer gaat. Ik wilde Vivian nog ff heel veel succes wensen! ! En als ik thuis kom vanavond zal ik gelijk kijken of je al wat hebt laten weten. Bye bye en tot vanavond. Kus Boney
Ik ben ook nooit zo'n fan van 'vast' zitten ergens... vooral als je lang ergens moet zitten en het gevoel hebt niet weg te kunnen krijg ik het benauwd... dus herken het wel
Vivian succes! alles is vast goed! Kapper? nee dat vind ik ook niet echt ontspannend! Zo'n verplicht praatje met iemand die je niet kent. En ik heb -6 in m'n bril, en die moet altijd af. Dus zie nooit wat ze doen, tot het klaar is en ze hebben me al een keer flink verknipt.... (m'n haren dan he, Ben van mezelf tuuuurlijk al verknipt haha)
Haha daarom ga ik altijd naar de Kinki kapper! K heb daar 1 vaste kapster en die knipt en verft altijd precies zoals ik het uitleg! Dus als ik zeg 1 cm van de lengte af dan gaat er ook maar 1 cm van de lengte af. In plaats van zoals bij veel kappers 3 cm en als je dr dan wat van zegt, ja maar je hebt dooie puntjes! Lijkt me sterk als je 1 x in de 6 weken naar de kapper gaat maar goed haha.
he meiden dacht spiek nog ff voor ik ga nou net terug van de kapper zalig weer lekker nieuw kapsel Moet zeggen ga naar 2 verschilende kapster maar die waar ik vandaag ben geweest vind ik het fijnste dat meisje ken ik nog via mijn ex en die weet altijd wel wat ik wil dus vandaar dat ik dat lekker ontspannend vind bij de andere is het ook altijd alleen bijknippen Nou ga me maar weer klaarmaken en dan maar hopen dat er niet teveel files staan
Ik ga eerst even teruglezen en dan kom ik weer terug. Ik zet meteen even een echofoto van ons manneke in mijn album. Hij lag er zo lief bij gisteren, handje bij zijn mondje *inlove*.
oja voor ik het vergeet heb een echo foto van 22 weken in mijn album gezet echt super die heb ik ook ingelijst en staat nu fijn op de kast kan ik er extra vaak naar kijken
idd vivian hopelijk ben je zo in Maastricht. Ze hebben wel een stukje snelweg afgesloten zag ik laatst, maar dan ligt het eraan hoe je rijd of je er last van hebt.
Ik woon boven een kapper, en daar ben ik de afgelopen 3 keer geweest. En dit gaat prima. Toen ik in Den bosch woonde ging ik bij mijn schoonouders in Zalbommel naar de kapper. Daar hebben ze echt een hele goeie. Maar ja om nu vanuit maastricht naar Zaltbommel te gaan voor de kapper.... Zo gek ben ik niet! hahaha En als we daar zijn vergeet ik altijd een afspraak te maken van te voren. *dom*
Ik wil al weeeeeken naar de kapper, maar komt er nooit van! Denk dat ik zaterdag maar eens ga... zondag word m'n nichtje gedoopt, moet er dan natuurlijk wel b-tje goed uit zien!
ha Wen! das een goed excuus Nee met zoiets vind ik altijd wel fijn om er even extra leuk uit te zien. Het is toch een speciale dag! Ik ga ook nooit om de 6 weken hoor, dat vergeet ik echt gewoon!
@VIVIAN; succes straks! Hoop dat alles goed is en je gerust weer naar huis gaat! @alle meiden met bekkenklachten/instabiliteit. ik heb een vraag: bewegen jullie veel of weinig? @Ik ben weer terug uit keulen, heerlijk weekend gehad. Verder heb ik even snel door alles heen gelezen, las iets van Dees over sex.... heel herkenbaar Dees! Mijn libibdo is sowieso in de kelder sinds ik zwanger ben maar sinds ik het kindje zo goed voel vind ik dat ook een beetje gek, alsof het kindje erbij is als we sex hebben..... Verder beginnen hier allerlei kwaaltjes de kop op de steken (naast de bekkenklachten): maagzuur, darmklachten, onrustig slapen, jeuk, vergeetachtigheid. Heel gezellig Maar ik vind het nog goed te hebben allemaal. Het kindje voel ik vaker en vaker en dat is zoooo gezellig! Liefs Amma