hoe is met je pijn kikkert? waar heb jij precies last van en wat zijn de klachten uhm beetje dement af en toe
Ik hoor ook niks van mijn werk Joma. Ik moet hun wel op de hoogte houden maar ik voel me er helemaal niet fijn bij. Ze vonden dat ik te vroeg met verlof ging maar ik volgde het advies van een arts op, niet van mezelf. Volgende week moet ik er een keer langs en ik heb daar helemaal geen zin in. Maar als ik niet ga maak ik het alleen erger denk ik.
yep is voor de kraamzorg en verloskundige... die kunnen er niet goed bij als het bed te laag is... dan hebben ze binnen korte tijd rugklachten! hoogte met minimaal 70 cm zijn & met een boxpring kan dat idd niet... dan moet je even ander bed plaatsen... ook wel zo hygienisch ja!
Volgens mij is er iemand in de familie zwanger en ze wil niet dat iedereen weet wat ze hier schrijft. Geloof ik hoor. Heb het ook een beetje gemist.
Maar ja dan beval ik dus op een bed dat wel 70 cm hoog is, maar daarna ga ik me eigen bedje weer in. Dit houdt dan toch alleen in dat de kraamverzorgster je niet uit bed helpt?
met de pijn gaat het redelijk de ene dag meer als de andere, ik heb last van heupen/bekken en onderrug (waarschijnlijk 1 of meerdere breukjes in rugenwervel) ---> ik heb 10jaar geturnt en waarschijnlijk komt het daardoor. voor de zwangerschap had ik ook soms last van rug enz maar doordat ik nu zwaarder word komt er veel druk op te staan.
Ja hé dames, het gaat echt snel nu Ik ben eigenlijk wel blij dat ik nog effe de tijd heb, om me op alles voortebereiden.
Nou dames k ga weer even verder met wat spullen inpakken! (Ben wel al bijna klaar) ik kom misschien dalijk nog even kijken!
De baas verlangde dat wel ja. Als het kon tenminste. Mijn gyn moest er om lachen (das zo'n nuchtere) en zei ach, dan ga je toch af en toe langs, zij ook weer blij
oja had je al verteld! ja hier ook ene dag meer als de andere! dan denk je gaat wel weer en dan volgende dag rampenplan
Oooh, ik heb nog zeker even de tijd nodig... Ik moet me mentaal straks ook wel voorbereiden op de bevalling, maar voor die tijd moet ik nog ontzettend veel zaken regelen. Ik wil toch echt over twee weken een kaartje uitgezocht hebben en dan moet ik nog gaan nadenken over het lettertype, tekst, etc. En dan nog een halve uitzetlijst bij elkaar sprokkelen (heb tot nu toe alleen de leuke dingen gehaald).... Etc etc etc. De tijd gaat nu idd erg snel. Nog een uurtje werken en dan lekker naar huis! Hoelaat had Vivian de afspraak?
Ik geloof dat het wel meer inhoudt. De kraamverzorgster controleert ook (dagelijks) je hechtingen en je buik... ze voelt dan of de baarmoeder alweer krimpt etc... dat doet ze ook terwijl je op bed ligt enzo... Ik moet ook nog precies navragen hoor, maar tot zo ver weet ik het