zal geen haast hebben toch? ik moet dat ook allemaal nog regelen... denk over paar weekjes maar eens ga kijken bij de drukkerij
ik ben er echt soms emotioneel door omdat ik wel wil maar het graat gewoon niet. werk je nu helemaal niet meer joma?
Iemand gaf hier een keer een tip voor teksten op geboortekaartjes (over bezoektijden en kadotips enzo), heeft iemand daar de url van?
@ dees: deze misschien: www.gedachten-gedichten.nl @ joma: mijn fysio neemt me gelukkig wel heel serieus. Maar 1 van mijn 3 vk's (die ik nou de afgelopen 3 keer gezien heb) neemt het ook niet serieus. Ze zei gewoon letterlijk: denk niet dat het je bekken zijn, hoor... Uhm geloof dat mijn fysio daarvoor gestudeert heeft, die bemoeit zich toch ook niet met mijn baarmoeder! Tijd gat idd heel snel, en ook al moeten we nog een hoop doen. De tijd kan me niet snel genoeg gaan. Roep hier iedere avond dat ik niet kan wachten tot ik een ukkie in mijn armen heb! Echt van mij mag het vandaag al mijn uitgerekende datum zijn!
gelukkig wordt je wel serieus genomen! en ja mijn fysio neem mijn volgens mij ook niet serieus, ze komt ook net kijken voor mijn gevoel ja dat moment mag van mij nu ook wel wezen
weer een terugkerend thema iedere dag: wat eten jullie? Ik heb een rollade op het vuur staan (al jaren niet meer gegeten) met aardappelpuree en rode kool.
Mijn fysio is ook nog maar een jong ventje, hoor. Denk 27 ofzo. Maar hij komt heel serieus over en doet naast zijn werk als fysio ook nog een opleiding voor ostheopaat en geeft les op een sportschool. Dus das wel iemand die bezig is met z'n beroep! Ik vind dat heel vervelend hoor, als ze je niet serieus nemen. Vooral de persoon die je er juist vanaf moet helpen...
Wij eten een restje spareribs van gisteren met euhm, ik denk witlof want die moet op. Niet echt een combinatie maar het moet maar.