Oh dat is toch ook niet erg, doen wij ook vaak genoeg. Meestal eet ik mijn groenten dan eerst op en dan ga ik dan aan de rest! haha
Heej Dames! Ik heb vandaag niet zoveel tijd, heb dus ook niet alles teruggelezen. Dus als er iets belangrijks was dan hoor ik t graag. Oja, Anice: Welkom bij de club! Wilde even zeggen dat ik antwoord heb gehad van het echobureau: Ik geloof dat Joma het was die het antwoord ook graag wilde weten toch? Anders weet ik niet meer wie het nou wel vroeg En dat ga ik dus doen met 30 weken. Heb donderdag 13 december een afspraak. Die dag ben ik dan ook precies 30 weken. Nou ik ben er weer vandoor. Fijne avond allemaal! Liefs Angel
Leuk hoor Angelina! Hier is de macaroni van gister opgewarmd. Jeetje, ben niet zo gezond bezig op het moment.... Er zijn behoorlijk wat tegenslagen wat betreft het kamertje....de verf droogt telkens niet mooi op en het behang lijkt iets los te laten. Even morgen in daglicht goed bekijken en dan een plan opstellen. Ik word lichtelijk nerveus, want de komende weekenden vullen zich langzaam met allerlei afspraken en we hebben toch echt tijd nodig om alle zaken te gaan regelen. Hoe is het met Vivian?
Ik kom af en toe even kijken of er nieuws is van Vivian maar verder ga ik bankhangen. Ik ben gewoon sjaggie van de pijn en ben het soms zo zat. Slecht slapen en moeilijk lopen..... Ik zou blij zijn las ze er zijn hoor....
Hallo allemaal... Ik ben ook weer thuis! Ging vanuit m'n werk ff snel naar de prenatal om nieuwe kleren voor het doopfeest zondag te kopen en ben dan dicht bij m'n broer en 't kleine feestvarkentje... kon niet wachten tot zondag om m'n nichtje weer te zien, dus ben ff langs gewipt en kon heerlijk blijven eten! Idd... waar is Vivian? Ik hoop dat ze snel even iets van zich laat horen...
hmm suus... vervelend van de verf en het behang... dat kan je er dan ff niet bij hebben... die dingen moeten gewoon goed gaan! Hoop dat morgen bij daglicht meevalt!
Ik lees het morgen wel van Vivian want ik duik mijn bed in. Lekker even de electrische deken aan want heb het zo koud.
Slaap lekker Dees! Ik ga hetzelfde doen denk ik... in ieder geval op bed tv kijken En we moeten een andere bureaustoel kopen, deze zit voor geen meter meer... zere rug!
ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk ik was nog nooit zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit! Hallo lieve meiden Nou de echo was dus goed de holte is niet groter geworden, ik moet nu 18 dec met 32 weken nog xtje voor een echo en als het dan niet groter is geworden mag ik zelfs gewoon thuis bevallen wel word ik dan na de bevalling door verwezen naar een kinderarts of kinderneuroloog zodat die dan een echo van het hoofdje kunnen maken om te kijken of ze dan wel wat zien dus blijft wel beetje spannend maar voor nu zijn de zorgen weer grotendeels voor bij
\/ \/ yeah Vivian! Gelukkig! Oh wat een goed nieuws! Nou en dan na de bevalling even een echo van z'n hoofdje en dan ben je straks helemaal gerustgesteld! Wat zul jij lekker slapen!
ik slaap als een os vanavond Ben daarna nog even naar de oom van mijn vriend geweest in het ziekenhuis vandaar ook dat ik zolaat hier was helaas gaat het daar niet zo goed mee dus wel evengoed beetje dubbelop je wilt blij zijn maar ergens kan dat weer niet
ik vind jullie allemaal super lief! ! ! ! heb trouwens paar super mooie fotos van bryan meegekregen 2 darvan kreeg ik in oranje kleur te zien dat was echt speciaal doen ze volgens mij nie altijd maar ik was laatste patient en de arts zei toen ie daarmee klaar was zo nu hebben we genoeg gespeeld zag echt mooi uit de fotos zijn wel zwart wit maar ook evengoed supermooi ga ze morgen in mijn album zetten die moeten jullie zien! !