Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    meiden de fotos komen morgen want de flitser herkaatst dus dan worden ze niet mooi sorry
    ik ben der nu vantussen nog ff tv kijken en dan lekker slapen morgen weer werken

* vivian geeft iedereen hier een dikke KNUFFEL*

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Vivian, wat een geweldig nieuws, nu lekker verder gaan genieten van je zwangerschap.

Dees, je vroeg voor gedichtjes, misschien op www.babyboefjes.nl

liefs Anette

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hey vivian yeahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! superr meid lekker genieten en slaap lekker!!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    SLAAP LEKKER ALLEMAAL
    en tot morgen

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vivian, van harte met de goede uitslag.
    Ik heb je ook ff ge PBt.

morgen ben ik hier niet. M'n schoonvader is jarig morgen en die wonen in drenthe. Dat is 2.5 uur rijden hier vandaan... En we moeten ook nog over Soest! Ja ja, we gaan de fam. wieg van peter zijn kant ophalen. Heb er zo'n zin in... Ga volgende week met m'n ma naar de markt voor stof. Als hij hier staat, zal ik er ff een foto van maken. Hijs zooooo mooi!
    Hij is al meer dan 100 jaar oud. Van voor 1900.
    Zie ons kindje er al helemaal in liggen.

Hebben jullie dat ook? Ik ben ondanks alle pijnen en ongemakken zo vreselijk gelukkig! Kan ook stralen als ik het voel bewegen en ik sta bv in de rij voor de kassa. Dan weet en ziet niemand dat, maar voel me dan zo intens gelukkig... Kan dan echt wel huilen... Als ik dit zo schrijf kan ik ook wel janken... hihi. Wilde ik ff met jullie delen.

Truste allemaal. Ga lekker slapen, morgen lange dag. En donderdag ga ik ook heel de dag weg. (jonggezinnenbeurs) Ben vrijdag dus lekker gesloopt.
    Doei doei
    Liefs een gelukkige Boney.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja jippie 25 weken!!!!!!

:({|= :({|= :({|=

Zo net film gekeken met mannetje Shrek 3 echt leuk :) en nu naar bed weltrusten tot morgen!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pffft!
    Zit net te lezen dat het bericht van liselotje helemaal niet waar is.
    Snap het niet helemaal, maar schijnbaar vind iemand het erg leuk om via haar account zo'n bericht te melden.
    Waarom doe iemand zoiets?
    Zit er dagen mee in m'n hoofd. Grijpt je toch aan zoiets. Blijkt het helemaal niet waar....

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste Joma!

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    :confused: Niet waar? :confused:
    Hoe kan iemand dat doen zeg bah!

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden...

Vivian...Jippie meis..:D

Sorry meiden de erest ben ik alweer vergeten...*bloos*
    Me geheugen is echt een vergiet geworden...

Maar goed..hier gaat alles zo z'n gangetje..

Fijne dag allemaal...

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen weer een nieuwe "stralende"dag zonnetje schijnt nog niet maar in mijn hoofdje wel !
    ga maar weer eens werken bleh :)
    @bonye veel plezier meid
    de rest hele fijne dag en werkse als jullie meoten werken

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jaaaaaaaaaa Vivian, jippie! Ik wist het gewoon *maakt dansje* :whistle:

Jah Anette, dat is hem, dank je :)

Ooh ja, euhm, goedemorgen iedereen :)

Ja Boney, ondanks de pijn en de ellende (waardoor ik het af en toe even niet meer zie zitten) kan ik ook zo genieten. Ik noem dat getrappel altijd ons geheimpje. Zij en ik weten dat maar een ander ziet of merkt niks. Kunnen jullie ook contact maken zonder te praten? Als ik hem even niet heb gevoeld en dan in gedachten vraag of hij er nog is, krijg ik vaak even een trap. Een vriendin van mij had exact hetzelfde. Wat is een moederband met een kind toch sterk he, zelfs voor de geboorte al.

Jeeeeeeeeeeeeeeey, ik ben ook 25 weken!!!

Pa en ma komen ze met alle spullen. Heerlijk, babyspullen uitzoeken vandaag!

13. 40plusmama

Dat verhaal niet waar? Dat zou toch wel heel erg grof zijn zeg :evil: . Ik heb er wat traantjes om gelaten.

Ik het ga snel lezen.

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Is dat verhaal niet waar? Kunnen ze daar ook iemand voor aanklagen? Dit is toch niet normaal meer? Wat kan ik hier slecht tegen zeg, bah!

Groetjes

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja schijnt een hacker te zijn geweest via haar account.
    Snap er niets meer van zeg.
    Is ook al de 2e keer dat zoiets gebeurd :S

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Goedemorgen trouwens :)

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Of was ze het nog toch zelf? Ik weet het niet meer nu en snap er totaal niets meer van :( :rolleyes:

18. 40plusmama

Ze weten niet zeker wie het is geweest. Ze was op msn gekomen en deed nogal koeltjes. Ze twijfelen ook aan haar.......

Ik heb een bericht achter gelaten want zit er erg mee. Hoe bewijs ik (want voor mijn gevoel moet ik dat doen) nou dat er bij ons écht iets aan de hand is en we écht een kindje gaan verliezen? Van mij mogen ze mijn echte naam hebben en informeren als ik bevallen ben. Desnoods de gemeente bellen ofzo want ik wil niet lezen als ik terug ben dat mijn verhaal verzonnen zou zijn. Dan heb ik al de pijn van een verloren kindje en moet ik me nog verdedigen ook.

Tis wel iets waar ik nu bang voor ben.

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

:D Goedemorgen allemaal

Idd verhaal over lieselotjes dood.misselijkmakend, dat iemand zoiets doet.Vind het wel erg dat je nu bij andere verhalen wel 2 keer nadenkt om je medeleven te tonen.
    Ik had al mijn twijfels, ik heb zelfs nog in google gezocht :oops: of er iets over bekend was in een lokale krant ofzo :evil:

Joma en Deesje proficiat met de 25 weken :)

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

OOh en Deesje en jou verhaal zou ik nooit twijfelen, je bent toch niet een eendagsvlieg die hier effe haar verhaal komt doen en dan weer verdwijnt?
    Als mensen aan jou verhaal zouden twijfelen zijn ze je niet waard!
    Maar ik begrijp je wel ,de pijn dat mensen je niet zouden geloven,dat is wel het laatste dat je wilt op dat moment!

Deel Deze Pagina