Getverrrrrrrrrr wat lees ik nu? Dat hele verhaal niet waar?!?!?!? Wat lopen er toch zieke mensen rond in de wereld....bah... Over naar vrolijker nieuws: Ik ben naar de VK geweest en tatatadaaaa bloeddruk weer lekker omlaag naar 120/80! Superdepuper! Mag ook ietsje afbouwen met de staalpillen, omdat mijn klachten afgenomen zijn en je niet onnodig veel ijzer moet slikken... Hartslag was weer superduidelijk en de groei ligt perfect op schema! Ik was geen gram aangekomen, maar in het begin was ik erg snel gegaan en dus is het dan helemaal niet erg om even stil te staan in gewicht. Kortom: alles flex hier met de zwangerschap! Alleen....vanmorgen met afdrogen is mijn rug in protest gegaan en die demonstratie is nog niet over. Ik ben dit wel gewend en morgen zal dat wel weer minder zijn... Dit was weer een korte update! Dat eindig ik weer met iedereen de groeten te doen en iedereen die een knuf nodig heeft, krijgt hem bij deze! (((((((((((((knufffffff)))))))))))))) Anita
ja mij ook! Wil toch een beetje vvorbereid zijn. Dat is zoiets nieuws... Alles is natuurlijk nieuw, maar ik heb wel vaker voor baby's gezorgd, dus ongeveer weet ik wel wat op me afkomt... Behalve qua voeden! Hoop dat Marc meegaat! Zal ie wel doen, denk ik. hoeveel moest jij er voor betalen voor de cursus?
Ik ga ook... bij mij 2 avonden en 15 euro... maar wordt ook vergoed door zorgverzekering! Mijn lief gaat ook mee... hij schrok er even van, maar wil ook wel meer
Euhm, ik geloof minder dan 20 euro. Weet het niet helemaal zeker maar. Mijn mannetje die gaat ook mee die vind alles omtrent de zwangerschap fascinerend! haha
Hahaha leuk dat je mannetje het allemaal interessant vind! Ik hoor het wel, hoeveel het bij ons kost. Zal idd wel zo rond 20 euro zijn en dat vind ik niet veel. En al helemaal niet als het me helpt om de kleine borstvoeding te geven! (hoeveel geld spaar je dan uiteindelijk wel niet uit? hahaha) Wen: bij jou is het 2 avonden. Hier maar 1 x 2 uur. Ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn geweest als we allemaal geweest zijn!
Vanaf vrijdag is de kleine levensvatbaar! Joepie! Echt een fijne gedachten! En nu op naar de 30 weken! (en nog wel langer blijven zitten, he kleine! )
nou juist super, toch! Leuk dat je zo weer iets nieuws van iemand leert kennen! Marc heeft de ene dag wel een heleboel interesse en de andere dag hoor je hem nergens over...
Jeej bij mij vanaf zaterdag! Maar dan mag ze van mij nog wel ff een weekkie of 12 blijven zitten hoor! Graag zelfs!
Ja, 2 maandagavonden van 3 uur geloof ik... dus das wel even wat langer... ben benieuwd wat we allemaal gaan leren
Ja in Belgiƫ geloof ik, maar in Nederland houden ze 26 weken grens aan. Tenminste ze gaan pas vanaf dan je baby proberen in leven te houden als die al wordt geboren!
zo ben ik ook weer ff! mannetje is druk op zolder met keukentje en blad enz bezig wordt mooi Jullie hadden het over de curcus borstvoeding! uhm kan ik niet over mee praten wil namelijk geen borstvoeding geven! maar leuk dat je zo curcus ga doen \ ik mag rond 14.30 voor de laatste keer vingerprikken