nee... maar nu weet ik het ook niet meer.... internet zegt hele verschillende dingen... 24, 26 of 28 weken zegt internet. maar ik had van vk en boeken begrepen vanaf 24 weken!
ja mee eens! voorlopig mag onze zoon nog even in mijn buik wonen... hij heeft nog minimaal 11 weken baarmoederarrest Ik ga weer even! doei doeiii
Hey meiden, Ik kom me heel even melden. Ik heb het de laatste dagen zo druk gehad met regeldingen, dat ik jammergenoeg niet de puf en tijd heb om op iedereen te reageren. Maar: Vivian, gefeliciteerd met je goede uitslag! Echt super voor jullie. En over het Lieselotje gedoe: Dees ik heb nooit over jouw verhaal getwijfeld hoor. **Knuf*** Gistermiddag hebben we een rondje doe-het-zelf-zaken gedaan. behang bekeken, en verf, en deuren, enz enz enz. Leuk, maar wel vermoeiend. Ik moet nu toch echt verf gaan kopen zodat manlief kan beginnen met verven. Gisteravond had ik de eerste pufclub avond. Helaas waren we maar met 4 dames, waarvan ik er 2 al kende. Zo'n groepje is echt te klein. We zouden er eigenlijk 2 mensen bij moeten hebben. Hopelijk kunnen we dat nog voor elkaar krijgen. Morgen jongegezinnenbeurs! Ik las trouwens dat er van het weekend aan het spoor rond Utrecht gewerkt wordt. Voor de mensen die dus dit weekend gaan: let op, want ik geloof dat bijna alle treinrichtingen er last van hebben. Nou ik duik weer verder in papierwerk, en verzekeringen. Niet leuk...
succes met alles mamaNorah! en veel plezier morgen... ben benieuwd hoe het was, laat je even wat horen morgenavond (tips enzo) want ik ga vrijdag!
Zo ik ben ook net terug van de VK. Hier ook alles goed,bloeddruk,gewicht gecheckt en hartje geluisterd. Hier voelen ze nog niet aan mijn buik, wel word de hoogte van de baarmoeder gemeten maar voor de rest nog niks, word er bij jullie al meer aan de buik gevoeld? Ben effe thuis een kopje soep eten en ik ga zo weer terug naar mijn werk tot 20 uur. groetjes
Heb er net een gekocht voor maar 20 euro! Een lange winterjas en dat 2 maten groter Weet alleen niet of ik hem nog pas als ik een dikkere buik heb, maar voor die 20 euro kan ik toch weer ffies vooruit.
Daarom Dees, laat je niet gek maken door zon ziek persoon. Eigenlijk moeten we er allemaal niet meer over praten, dan is de lol voor dat monster er ook af. Maarja nu wil iedereen natuurlijk zijn ei kwijt over dit alles, dat snap ik ook wel.
Hier net terug van de VK. Ze nam nu uitgebreid de tijd voor me, fantastisch! De groei was prima en de hartslag ook (ze lag eindelijk eens stil). T.o.v. mijn klachten wederom het advies om minder te gaan werken. Toch maar even in gesprek met de werkgever dan....pfff, zie daar tegenop. Ook belde NAVIVA (kraamzorg) net, we hebben een afspraak gemaakt voor het intakegesprek. Gaat best snel nu allemaal, maar leuk leuk leuk. Mannetje is nu de muur voor (hopelijk) de laatste keer aan het verven. Met een beetje geluk kunnen we a.s. weekend de gordijnen uitzoeken en dan volgend weekend komen de meubeltjes.
Ben er ook weer effe! Nou ik dacht laat ik eens iets doen aan de kinderkamer. Dus ik met een meetlint aan de slag om een bepaalde hoogte uit te zetten voor de schildering. Zie ik dat er een vochtvlek zit, precies aan het hoofdeinde van het ledikantje! Dat stukje grenst aan de badkamer, maar ik kan niks ontdekken: geen voegen die los zitten ofzo... Nou heb de wooningbouw gebeld, en ze komen vrijdag al gelukkig. Ik wilde zaterdag gaan schilderen, maar nu moet eerst die vocht opdrogen. Oh en de kleine is al de hele dag aan het draaien en schoppen! Alleen in de douche heb ik hem even niet gevoeld. Ik zie nu zelfs door m'n kleren door mijn buik bewegen! Heb wel zoiets van: moet je niet eens slapen?