Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk hoor kleding naar je zin :) veel plezier bij je ouders!

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ook bij mij heeft de VK vanmiddag aan mijn buik gevoeld. En net op het moment dat ze mijn vriend het voetje wilde laten voelen, schoot het voetje weg....lekker eigenwijs!
    Ze lag met haar hoofdje naar beneden en dat was een goed teken. Ook heeft ze een duidelijke voorkeur voor mijn rechterkant....heb ook constant een scheve buik :)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh das een goede tip van de praxis! Ariel. Ik krijg er dan ook nog eens 15% extra bovenop, want het is van het zelfde bedrijf als de bijenkorf! mmmm Eens kijken of ik Marc nog even langs kan gaan....

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Leuk Debora!

Nou, alle spullen staan boven en een groot deel is ook uitgezocht. Misschien komt dit weekend het kamertje al en dan kan ik gaan inruimen. Ik heb mijn lijst nog eens nagelopen en ik heb niet veel meer nodig. Morgen een matrasje halen voor in het ledikant en een wipstoeltje. Verder heb ik nog een campingbedje nodig, thermometer, spuugdoekjes, washandjes, luieremmer, hoeslakens voor over de Aerosleep, en een klein pakje voeding voor het geval dat. De rest heb ik allemaal al.

Ooh, ik heb een draagzak over van Premaxx in het blauw. Je kan hem ook als hangmat in de box hangen. Mocht iemand er 1 zoeken, ik wil er 20 euro voor hebben ;)

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hahaha eigenwijs! Finn ligt ook altijd rechts! Heb ook regelmatig een scheve buik! leuk is dat he!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zooo Dees: jij hebt dus ook al bijna alles! Leuk!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Echt wel! Ziet er van bovenaf gewoon lachwekkend uit.
    Jeetje Dees, wat heb je al veel spullen. Ik heb net maar even de uitzetlijst erbij gepakt. Bij de helft van de artikelen weet ik niet eens waar het voor is. Binnenkort maar eens laten voorlichten door een winkel....
    Leuk he, al die voorbereidingen voor de kinderkamers. Ik ben benieuwd hoe die allemaal gaan worden.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dees fijn dat je alles hebt! ;)

wij hebben ook alles al :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja die scheve buik heb ik dan als ik net wakker bent zegmaar!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Welke matras hebben jullie en waarom die?
    Ik twijfel nog enorm....

11. 40plusmama

Als alles staat zal ik foto's maken. Nu staat het vol met Curver bakken en dozen enzo.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik heb nog wel is goeie ideeën haha :thumup:

13. 40plusmama

Er is er momenteel 1 in de aanbieding bij de Superstore van Asten in Tilburg en die ga ik halen. Hij is nu 24,99 i.p.v. 39,99. En ik haal daar morgen ook een wipstoeltje, afgeprijsd van 49,95 naar 24,95. Ik heb een Aerosleep 2dehands gevonden en ga die morgen halen. Hij is wel anderhalf jaar oud maar ja, die dingen slijten niet zo. Hij kost me 20 euro en nieuw is hij 65,=.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja ik lig hier ook altijd in een deuk, en Marc helemaal! Vooral de eerste keer dat ie het zag!

Ik vind het super, de babykamer inrichten! Dat doe ik toch al graag dat soort dingen!

Zo'n uitzet lijst verschilt ook overal weer, das het nadeel. En soms staan er dingen op die je helemal niet meer mag/hoeft te gebruiken zoals plastic onderzeiltjes

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik moet alleen nog dekentjes lakentjes en zo'n molton bedzeiltje...dus valt reuze mee hier!

16. 40plusmama

Ik heb geen scheve buiken volgens mij. Misschien omdat Luuk onder het ukkie ligt. We zie ik regelmatig duwtjes en komt mijn shirt of trui wat omhoog.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind inrichten ook super! Sinds we weten welk huis we krijgen zit ook iedere dag te tekenen en te kleuren en te plakken enzo haha

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb een binnenveringsmatras van 15 cm dik cadeau gekregen. Was 40 euro bij de leenbakker. En hij heeft een afneembare hoes en is anti allergies.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij mij zie je heel af en toe een bobbel op me buik, maar verder ook niet echt scheef. Wel af en toe een beetje dat golven, ziet dr ook super grappig uit!

20. 40plusmama

Klinkt ook goed Debora!

Die puk van ons zal de eerste tijd in de wieg liggen dus het bedje zet ik nog niet meteen neer. Mocht die matras bij de Superstore niks zijn heb ik nog tijd zat om een andere te zoeken.

Deel Deze Pagina