Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

hehe restaurant nee volgens mij niet, wel een soort afhaalloket waar je stukken pizza en en zo kan halen hmmmmm

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb ineens geen zin meer om te koken maar om daar een hapje te gaan eten. Maar ja, we gaan zaterdag ook al uit eten en het blijft geen feest :) .

Manlief komt zo, ik ga vast eten voorbereiden. Misschien tot later en anders een fijne avond.

3. supermummy

smakelijk alvast! en fijne avond !

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    AAAAAAAAh, heb ik wel weer.....
    Heb ik mijn moeder aan de lijn, verspreek ik me. Heb ik haar de naam verteld!

Kan wel janken!

5. supermummy

:confused:

Oops Suuszwanger dat is balen zeg.
    Maja als dat echt de naam is dan kan je er niks meer aan doen, en je moeder op het hart drukken dat ze het aan niemand vertellen mag!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, ze zei direct: "het is bij mij veilig, ons geheim"

Maar ik zit nu zwaar te balen. Mannetje is ook al teleurgesteld....

Pfffff

7. supermummy

Tuurlijk is het balen!
    maar de naam word er niet minder leuk door.
    Helaas niks meer aan te doen! :rolleyes:

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bedankt Supermummy.....ik voel me een ietsiepietsie beter. Wel lief van je!

Ik ga even tv kijken en dan naar de zwangerschapsbegeleiding (met tape over de mond!)

Tot later

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    bestaat dat? perengeur? klinkt heerlijk... ik vind die vanille van de Ikea ook ze lekker! :)

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh Suus! dat heb ik ook al zo vaak bijna gehad... kan me zo goed voorstellen dat je baalt! :(

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik moet morgen om 06:15 al in de auto zitten om op tijd bij een meeting te komen in Den Haag... oei... echt vroeg! :(

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh suus! oepsie... Nou je moeder zal echt niks zeggen hoor!

Wen: jeetje das wel erg vroeg :confused: :(

13. Niet meer actief

o o dames wat kleppen jullie veel....

Ik heb de vizite net uitgezwaaid... ons ventje heeft nu een kast vol kleertjes dus kan de eerste paar maanden wel vooruit :p

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi leuk! Anice!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo meiden ik ben der weer na lange werkdag

@levensvatbaar is volgens mij toch echt vanaf 26 weken hier in nederland hoor, je mag hier in nederland namelijk bij ziekte van baby tot 24 weken de zwangerschap afbreken dus ga er niet vanuit dat ze de beeb dan ook al levensvatbaar verklaren dat zou niet klopen
    @borstvoedingscursus kan ik niet over meepraten want ga toch echt de fles geven
    @dees aerosleep mag je toch niet gebruiken? staat althans bij mij op de uitzetlijst van kraamzorg
    @suuszwanger meid je bent niet de enigste die zich al verpraat heeft ik verklapte pas aan mijn schoonouders dat we een jongetje krijgen was ook absoluut niet de bedoeling ;) maar das eruit voor je het weet moet nu ook echt opletten dan ik niet hele tijd bryan zeg probeer het dus nog ff op junior te houden als er andere bij zijn :)

Jeetje wat hebben jullie allemaal al veel zeg ik heb wel de grotere spullen maar kleertjes die heb ik nog niet beetje bewaard tot het laatste kan ik binnenkort weer xtje gaan shoppen :)

Hoe weten jullie eigenlijk dat jullie kleintjes al met hoofdje naar beneden liggen?
    Ik weet van mijn echos dat onze uk het liefst in stuit ligt lekker met billetjes naar beneden of lekker dwars in de buik is nu al eigenwijs dus hoop wel dat hij optijd goed gaat liggen hoor

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het verschilt blijkbaar nogal per kraamzorgburo Vivian. Maar anders ga ik hem later wel gebruiken.

Ik ga nu hangen, ben moe.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier ook weer ff ! we hebben makkelijk broodjes hamburger gegeten en sla!

@vivian mijn vk voelde het! moet zeggen dat ze best stevig voelt zegmaar

Zo hier lekker roomboter cake in de oven! uurtje duurt wel lang ruikt zo lekker :p

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    goedeavond!
    Ik baal... Ik ben 4 dagen aan het behangen geweest met mijn schoonmoeder (woonkamer en babykamer) en het zit er echt super mooi in... alleen nu vind ik het behang in de woonkamer niet meer mooi... Op dat kleine stukje in de winkel leek het wel mooi, maar nu op de muur lijken het wel allemaal bruine vlekken ofzo...
    ik hoop maar dat het aan de hormomen ligt, dan heb ik kans dat ik het morgen wel weer mooi vind :D
    Nou goed, ik ga slapen, nog erg vroeg ik weet het, maar ik ben doodop... Behangen is zwaar werk met een dikke buik! :)
    Fijne avond nog allemaal, tot morgen!
    xx

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi ik las net dat de aerosleep niet mag maar waarom dan niet, lijkt mij juist erg veilig..
    Nu weet ik helemaal niet meer welk matrasje

Liefs ANette

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @annette ja ik zei dat weet ook niet waarom maar ik heb uitzetlijst van kraamzorg gekregen en daar staat bij matrasje geen aerosleep vraag me niet waarom :Wink:

Deel Deze Pagina