Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hm moet ik toch eens op mijn lijstje kijken wat er bij mij opstaat.
    Zo raar allemaal die verschillende regels. Zoals mijn moeder al de hele tijd zegt, dat was vroeger niet.

Liefs Anette

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nee das een ding wat zeker is wat dat betreft waren ze vroeger stuk makelijker vind ik hoor

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey meiden!

Wat hebben jullie weer lekker veel gekletst! Lees van het verklappen van de naam, ik had het ook bijna bij mijn moeder vanavond, ging net goed :confused: Maar idd, de naam wordt er heus niet minder leuk van.. We kwamen er net achter dat Lune 'maan' betekent in het Frans, vind ik wel weer leuk. We weten de naam al een tijdje maar komen er nu pas achter :oops:

Heb trouwens leuke babyspulletjes gekregen, vooral de box was mooi. Scheelt weer een box kopen, is toch best duur..
    Reed op de terugweg van m'n ouders langs de benzinepomp, kon me niet beheersen en heb een snickers en van die soort chocoladecakejes met negerzoen-vulling gekocht :oops: Onee, negerzoen mag niet meer.. Zoen-vulling dan :)

Ga nu lekker naar bed, heb weer zo'n last van mijn bovenrug! Morgen naar de fysio, hoopt dat het daarvan opknapt.

Meisjes, lekker slapen met de bolle buikjes en tot later!

Liefs Maja

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    hihi, mijn moeder doet niet anders.. 'oh, dat mocht vroeger wel/niet....!' :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, matrasje koop ik bij de Ikea. Voor €25 heb je een goeie. Voor de wieg moet ik nog wel eentje kopen, moet daarvoor denk ik naar een babywinkel.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Balen trouwens Thirza van het behang! Maar het kan heel goed dat je er morgen anders tegenaan kijkt. Het moet ook nog goed drogen he?

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha moeders allemaal het zelfde! maar is wel waar ze zijn super streng tegenwoordig ;)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, ga nu echt naar bed hoor!

Trusten!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goede nacht al bijna.

Ik ben er weer. Ik heb zo'n vreselijke pijn. (om maar meteen met de deur in huis te vallen.) Het is bijna niet uit te houden.
    Vandaag er veel en lang in de auto gezeten.
    De Wieg gehaald! dat is dan weer erg leuk nieuws. Hij is uit 1902. De overgroot moeder van Peter heeft er voor het eerst in gelegen. Hij is van gietijzer met zo'n krul van boven. Heel mooi!
    Maar het in de auto zitten en hele dag verjaardag vieren heeft me toch wel op gebroken.
    Morgen naar de jonggezinnen beurs. Heb ik erg zin in, maar ik weet niet of ik dat trek. We zullen zien, zijn ook zo weer thuis.
    Ga nu dus lekker slapen, m'n zus is hier al om 9u morgenvroeg. En ik kan nu toch niet meer zitten.
    Truste allemaal, morgen lees ik alles weer bij.
    Knuff voor iedereen
    Kus Boney

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Poeh Poeh..en toen was het alweer november..
    Wat gaan die maanden toch snel...!

Niet dat ik dat erg vind hoor...ik ga vanaf maandag weer halve dagen werken..eens kijken hoe m dat afgaat..!

Fijne dag allemaal...!

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goedemorgen meiden :)
    Wat is het lekker rustig hier! Hier heb ik vandaag een dagje vrij want het ist allerheiligen. :)

Ik wil eigenlijk vanalles doen thuis, maar ik kan me er niet toe zetten :oops:

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    kom even goedemorgen zeggen

knuffel

13. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hier is het ook allerheiligen. Straks even wat plantjes en kaarsjes plaatsen bij dierbare overledenen.

Ben trouwens alweer 24 weken vandaag, wat gaat het toch hard zeg!

14. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oja: Goedemorgen allemaal! :) :) :)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

zo hier weer ff lekker een dagje vrij en vanavond met 21 collega's uit eten! leuk!

@ Vivian : super meid dat alles goed was! Nu kun je echt helemaal gaan genieten! echt geweldig dat je niet meer in spanning hoeft te zitten!

@ Dees : lieve meid, ik heb echt nog geen seconde getwijfeld aan je verhaal! Grrr.. je ziet wel weer wat zo'n mensen/.hackers teweeg brengen .. gaat echt nergens over.. gewoon ziek!

waarom mag je aerosleep dan niet gebruiken? ben ik ook benieuwd naar.. kan me niet voorstellen dat het echt super slecht is! Ik heb er trouwens ook 1 gekocht..

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Weet niet eens wat een aerosleep is :oops:

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) Maakt toch niet uit! haha.. ik had het ook niet geweten totdat een collega mij erop attendeerde!
    Hier de link angelinaz, voor als je het na zou willen lezen,

http://www.aerosleep.com/

Het verkleind de kans op wiegendood doordat het luchtdoorlatend is.. enz enz... Lees het maar eens op je gemak na als je er zin in hebt!

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Dankje Sizzel, ik had ook al ff zitten googelen :)
    Vond dit op www.wiegendood.nl over de Aerosleep:

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    thanx angelinaz!

hmm... maar ja.. zou mijn kindje toch niet op de buik laten slapen.. maar ja.. als het zo eigenwijs is als ik vroeger was ...hihi.. dan draait het zelf om!

Maar zoals ik het nu lees kan het in ieder geval geen kwaad! (of lees ik het nu verkeerd?)

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja zo las ik het ook. Anders vraag je het toch even na bij de VK. Die zal dr wel meer verstand van hebben.

Maar ik ga wat doen. Moet nog ff wat huishoudelijke taken doen, maar heb geen zin hihi. Maar moet toch gebeuren anders wordt het zo'n janboeltje hier.

Tot laters! Doei doei!

Deel Deze Pagina