Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Boney, wat gaaf van die wieg! Wij hebben ook een familie wieg uit eind 1800, ook zo'n gietijzeren met krul :D Echt prachtig! Mijn vader heeft hem opnieuw geverfd, wit. En mijn moeder gaat hem bekleden, ook wit met een soort vitrage hemeltje, heeeeel mooi!
    Wel balen trouwens dat je steeds zo'n pijn hebt :( Lijkt me heel rot. Ik heb ook steeds wel een zere rug en weet 's avonds niet meer hoe ik zitten moet maar dat is niks als ik jou zo hoor..

Aerosleep wist ik ook niet wat dat was :oops: Ik lees het nu pas.. hihi..

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    zo hier ook een lekker dagje vrij kan ik eindelijk weer eens wat doen hier in huis weer hard nodig :oops:
    Geloof dat ik nogal wat onrust heb veroorzaakt met de earosleep sorry was niet mijn bedoeling ik weet ook niet waarom die niet gebruikt mag worden weet alleen dat dat op de uitzetlijst van de kraamzorg stond maar aangezien ik al matrasje had heb ik er verder niet opgelet staat er trouwens ook niet bij zag ik net

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Goeiemorgen!

Ooh die wiegen klinken errug mooi! Ik heb geen idee hoe die van ons er uit komt te zien, maar ik geloof niet dat het er een is van gietijzer. Oeh Marc zal wel jaloers zijn op jullie want hij vind dat helemaal geweldig. Hij heeft er ook zo een getekend voor op het geboortekaartje!

Ben net naar de huisarts geweest met een plasje. En de assistente zei dat er alleen witte bloedlichaampjes in zaten en dat dat normaal was als je zwanger bent, maar geen eiwitten of bloed! Dus heb de blaasonsteking al weggedronken! Moet wel even terugbellen straks want ze ging toch nog overleggen met de dokter.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo wat is het hier rustig zeg
    heb net f de fotos van de echo van afgelopen dinsdag erop gezet echt kijken waard vind ik :)

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey vivian hele mooie foto's hoor!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff, ben even verdrietig.. Ik belde net een vriendinnetje die net zwanger is en ze had vanochtend een echo. Nou blijkt dat het niet goed is en het ws een mola-zwangerschap is. Dat is een zeldzame aandoening waarbij er geen embryo groeit maar alleen de placenta en de baarmoeder vult zich dan met blaasjes. Nou moet ze morgen weer heen om zeker te weten of dat het is, is dat het wel moet ze vrij direct gecurreteerd worden.
    Als je een mola-zwangerschap hebt mag je pas na een jaar weer zwanger worden.. Ik vind het zoooo verschrikkelijk sneu voor ze :cry:
    De zwangerschap was niet gepland maar ze waren er zo blij mee..
    He bah, weet ook niet goed hoe ik haar nu kan helpen..

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh wat erg! Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Jeetje ik had daar nog nooit van gehoord. En dan weer een jaar wachten... :cry: Heel veel sterkte voor je vriendin!

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje maja das inderdaad ff schrikken het is inderdaad heel moeilijk om te weten wat je nu voor haar kunt doen maar het enigste wat je kunt doen is haar steunen en laten weten dat je er voor haar bent.

Deborah dankjewel ja ik vond ze zelf super ben er verliefd op hoor :)

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kan ik me voorstellen! Je kunt echt z'n gezichtje goed zien! Mooi kereltje!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja dat is zo'n 4d echo mijn arts had even speelkwartiertje toch wel handig om de laatste patient te zijn :) toen hij klaar was zei hij ook zo nu hebben we even genoeg gespeeld maar ondertussen had ik wel een glimlach van oor tot oor was weer eens wat anders dan met schrik en tranen daar die kamer uit te lopen kan me voorstellen dat het voor die arts ook weer leuk was :)

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Maja82 ooh wat rot voor je vriendin! :( Veel sterkte voor haar !

@Vivian wat een prachtige echo foto's,je kan zijn gezichtje zo duidelijk zien! Op wie lijkt hij ? :)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @supermummy ik had hem aan een vriend van ons laten zien en die haalde mijn neefje eruit (kleine van mijn zus) dus ik verwacht dat hij op mij gaat lijken :) :)
    mijn vriendin zei al bij een van de echo's dat hij op mijn vader gaat lijken dus ben benieuwd hoop wel dat hij ook beetje van mijn vriend weg heeft hoor ;)

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk hoor! Ja voor die arts is het vast ook leuk om iemand helemaal gelukkig te maken! Dat soort dingen hoor je niet vaak uit het ziekenhuis hier!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi, leuk is dat!

Ben zelf ook heel benieuwd op wie ons manneke gaat lijken. Ik hoop heel erg op Marc en anders op m'n pa!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    denk ook niet dat je zo'n dingen vaak hoort maar moet zeggen dat maastricht me echt goed bevallen is hoor stukken beter dan in roermond heb ook echt een hele fijne arts (en ook nog knap :)) ben namelijk heel erg anti-arts maar deze weet me heel erg gerust te stellen en daar is bij mij toch heel wat voor nodig moet ik zeggen dus voor mij krijgt hij een 10

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bedankt lieve meiden.
    Ik ga zo naar de fysio en vanmiddag met mijn vriendje de stad in. Hoop dat dat een beetje afleidt want het blijft maar in mijn hoofd rondspoken.. Vind het gewoon zo erg voor ze! Ik word weer even met mijn neus op de feiten gedrukt, hoe bijzonder en fijn het is als ik (en jullie ;) ) straks een gezond kindje in mijn armen kan houden.
    Nou genoeg gedramatiseer (is dat een juist woord? :rolleyes: )
    Ik ga er vandoor, spreek jullie snel!
    Vivian, prachtige foto's trouwens, om verliefd op te worden!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    deborah heb jij je 20weken echo niet in het azm gehad? misschien had je wel dezelfde arts?

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden ik ga me maar eens aankleden loop nog steeds in mijn pyama :oops: en dan snel ff boodschappen doen kom straks nog wel even kijken

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Vivian : mooie foto's zeg.. ennuh.. een leuke en knappe arts...hihi.. wat wil je nog meer!

@ maja.. pffff.. wat een verschrikkelijk nieuws zeg. en ik kan me goed voorstellen dat je weer even met beide voeten op de grond gezet wordt!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi dat zou kunnen. Ik had eerst 2 vrouwelijke artsen maar ze hebben er een mannelijke arts bijgehaald. Geen idee hoe hij heette. Maar dat was ook een hele knappe man! :) En heel rustig en vriendelijk. Dus zou idd wel eens de zelfde kunnen zijn!

Deel Deze Pagina