Ja maja , dan realiseer je ineens weer hoe bijzonder het allemaal is! Ga maar lekker even eruit, even je gedachten op iens anders zetten.
hebben jullie ook wel eens een dag dat je je kleine bijna niet voelt en de andere dag weer de hele tijd?hihi.. gisteren hele dag gevoeld.. nu weer bijna niet.. hmmm... Is gewoon lekker aan het slapen denk ik!
Ik denk dat die kleine van jou lekker aan het uitrusten is na een drukke dag! Bij mij is het iets anders: ik voel hem iedere dag wel heel duidelijk en dan met name 's ochtends en s' avonds. Maar gister was ie mega druk de hele dag, en vandaag voel ik hem ook de hele tijd alleen zachtjes, niet met heftige schopjes zeg maar...
@sizzel inderdaad wat wil ik nog meer he @deborah ja wie weet hadden we dezelfde wel maakt het wel beetje leuker he @maja geniet lekker van het shoppen meid de afleiding zal je goed doen ik voel ons kereltje met name sávonds als ik eindelijk wat rustiger ben Kijken jullie ook zo uit naar het verlof de komende 2 maanden kunnen me niet snel genoeg gaan ga zelfs proberen om week eerder verlof te krijgen zodat ik na de kerst kan stoppen met werken en niet ook nog oud en nieuw moet hoop dat mijn baas dat goed vind
mijn hond is laatste tijd heel erg knuffelachtig ik hoef maar op de bank te gaan zitten en hij zit al bij me wil alle aandacht voor zich hebben zo lief is ze de laatste tijd gewoon te lief hahaha
Jaaaah verlof! Nog 58 dagen! 8) Ik ga per 29 december met verlof, dus hoef gelukkig niet op oudejaarsdag te werken, ofzo. Wel nog 2 dagen na de kerst Flauw! haha Zie ontzettend op tegen de drukte deze 2 maanden op het werk... Dus vandaar dat ik aan het aftellen ben! Hoop dat je een weekje eerder kunt stoppen vivian, bij mij krijgt niemand vrij tussen kerst en nieuwjaar...
Ooh dat klinkt al aardig dichtbij verlof nog 58 dagen ...... Hier probeer ik door te gaan tot de uitgerekende datum, heb liever erna verlof.Maar als het niet zou gaan, dan neem ik natuurlijk vantevoren verlof op
Ik moet vanavond van 6 tot 9 werken! Bleh.. Zal wel druk zijn want de duitsers en belgen hebben vrij! Vind ik altijd vervelend want ik spreek geen Frans, en dan sta je de hele avond heel debiel half Engels half "handen en voeten" te praten. En zondag koopzondag... Ben blij dat ze het plan om iedere zondag open te zijn, niet er doorheen hebben gekregen bij de gemeente! Is leuk voor de klanten, maar niet leuk om steeds te moeten werken. En vorig jaar hadden ze het er zelfs over om 2de kerstdag open te gaan... Straks moeten we altijd werken als de rest van het land vrij heeft.... uuuhm hoezo; ik vind m'n werk verschrikkelijk! Sorry voor m'n geklaag!
bij jullie is dat heel anders he supermummy? Red je dat wel tot aan de uitgerekende datum, (of als je eerder bevalt) lijkt mij best zwaar....
Van 6 tot dat valt toch wel mee, zijn maar 3 uurtjes! Ja vervelende lui die frans sprekende belgen, heb ook een tijdje op een reisbureau in Maastricht gewerkt, en die gingen gewoon stug door in het frans GRRR Je ne parle pas français.
Weet niet of het gaat lukken tot de uitgerekende datum. Tot nu toe gaat alles perfect, maar je kan niet weten hoe het over een paar weken is. Ik heb ook geen zware baan, en alles heel flexibel dus daar ben ik wel blij mee.
ooh is ook niet erg die 3 uurtjes! Ja precies.... Ze blijven stug Frans praten. Ik zeg dus ook niet meer in het Frans dat ik het niet spreek, want dan gaan ze nog sneller praten. Doe gewoon een beetje dom kijken en dan in het Engels....
oh das wel fijn dat ze heel flexibel zijn! En je kunt idd nooit weten hoe het loopt. Maar gewoon van het beste uitgaan natuurlijk! Ik moet verplicht 6 weken van te voren met verlof omdat ik last heb van m'n bekken.
haha beetje dom kijken. Wat willen die lui dan allemaal vragen? Als ik naar een warenhuis ga, ga ik echt niet het personeel lastig vallen, alleen als het echt niet anders kan.
ik zit er toch aan te denken om na de bevalling in september een opleiding te gaan volgen. Maar ik weet echt niet wat... Vind zo veel leuk... Het is of een opleiding volgen of iets voor mezelf beginnen, maar ik ben zo bang dat het financieel dan niet helemaal lekker loopt, hier. Marc heeft ook een eigen bedrijf namelijk... Ik zit er echt mee in de knoop, en dit werk kan ik niet veel langer doen, want dan draai ik door!
hahaha geen idee wat ze me willen vragen! versta ze toch niet! Nee meestal willen ze iets weten over de maat en vooral of er KORTING op zit! En nu weet ik inmiddels wel hoe ze dat vragen.... Dus daar kan ik ze altijd volmondig NO op antwoorden!
ja.. en met dat voelen van de beeb... mijn placenta ligt voor en daarom denk ik ook dat ik beeb soms niet goed voel.. Ach het is gewoon allemaal goed! Met al onze beebs trouwens! hmm.. wat een dilemma's allemaal.. opleiding doen is altijd leuk! maar als je alles leuk vind wordt het natuurlijk wel heel erg moeilijk! oja.. super dat rtl4 vanaf vandaag is gestopt met die ***belspelletjes.. werd er zooooooo moe van! gelukkig nu dus geen last meer van! Hopen dat alle andere zenders ook gaan volgen!
Of ze vragen de weg... En daar kan ik ze dan echt niet mee helpen... Oh en ik sta op de "trendafdeling" en op de herenshirts, en daar zijn altijd veel vragen over. Al die merken en pasvormen en samenstellingen van stoffen. En dat dan in het Frans... Moet toch maar eens op cursus geloof ik!