Nou idd sizzel! Vind dat altijd errug irritant! Heb trouwens wel 1 keer meegedaan en 300 euro gewonnen. Stond idd netjes op m'n rekening de dag erna!
Tot straks supermummy.. ik ga straks nog even naar de bristol! Daar hadden ze een leuke lange tuniek in de aanbieding.. eens kijken of dat iets is!
hmm.. ok.. maar ja.. vaak bel je natuurlijk voor noppes... Ik vond het altijd zo irritant.. ben je iets aan het volgen.. Komt er zo'n miep vertellen dat de serie/programma over 10 min verder gaat... grrrrr... niet leuk! Kon er echt chaggie van worden!
Wahaha! Ja das een idee! (Maar dan sta ik nog steeds in winkels, en dan willen ze me helemaal graag aannemen overal! dus nee, sorry! haha)
hmm.. nee dan is het inderdaad geen goed plan! Maar wat vind je dan allemaal leuk? ben niet een beetje nieuwsgierig hoor!
Was voor mij de eerste keer dat ik meedeed, uit pure verveling! Heb het daarna ook nooit meer gedaan. Die mutsen zijn ook altijd zo dom... Of ze zeggen het antwoord of ze roepen keihard dat ze het zo knap vinden als jij het woord weet! duuuh
hai lady's Zijn er veel naar de jonge gezinnen buers vandaag? Als ik me goed voel gaan wij morgen, ben benieuwd Ben net met m;n kleine meid op de 'grote' school gaan kijken... na de vakantie kan ze al naar de basisschool... pff wat gaat de tijd snel!
hahahaha.. ja dat is ook zo grappig aan die programma's.. voor 2 minuten..en dan heb ik het wel weer gezien.. ben in ieder geval erg blij dat het er niet meer op is! Van mij mogen de rest van de zenders volgen!
hmm wat ik alemaal leuk vind? eens kijken wat voor een opleidingen ik al overwogen heb: (zowel mbo als hbo) - kinderopvang -kraamzorg/verpleging -binnenhuisarchitectuur -leraar geschiedenis (was aangenomen voor deze opleiding dit schooljaar, maar baby was belangrijker!_ - pabo - bakkersopleiding ...... Tja er zit niet echt een duidelijke lijn in! En ik heb dus een opleiding gedaan in de mode. En als ik iets voor mezelf wil beginnen wil ik iets of doen voor kinderen: kinderkamerinrichting of een theaterkledingverhuurbedrijf. (heb ik ook stage in gelopen)
Hey Anice Ik denk inderdaad dat er veel weg zijn.. zal de aankomende tijd dus ook wel rustig zijn hier! Wij willen misschien zaterdag gaan.. weet alleen niet zeker of je ook kaartjes aan de kassa kunt kopen of alleen via internet. Volgens mij gaat het inderdaad super snel als je kinderen hebt.. de tijd vliegt dan voorbij! Hoe vond Noa het?
Ya van mij ook sizzel, ben wel benieuwd wat ze dan gaan uitzenden. Hoop geen tellsell ofzo! Jeetje anice! al naar de grote school! Spannend!
hahahaha.. debora! nee er zit niet echt een lijn in nee.. hoe lang mag je opleiding duren? Voor verpleegkundige (zoals ik.. ) duurt de opleiding 4 jaar, Voor kraamzorg en kinderdagopvang meen ik 3 jaar... Pabo is meen ik ook 4 jaar.. De rest weet ik eigenlijk niet..
Ik wilde ook graag gaan, maar het is mij te ver reizen, nu. Ben wel benieuwd naar de verhalen van iedereen! En of ze nog wat gekocht hebben enzo! Ja Anice, hoe vond Noa het zelf?
Ach je moet gewoon doen wat je leuk vind.. net zoals de bakkersopleiding.. dan zou ik als nadeel zien dat je vaak 's nachts moet werken, daar zou ik tegenop zien.. misschien helpt het als je de voors en tegens op papier zet.. zou kunnen toch?
ennuh.. tellsell.. nee alsjeblieft niet.. daar wordt je ook al zo mee doodgegooid... Met al die troep op tv trouwens.. pfff... bagger zooi!
uhm nou als ik een mbo opleiding wil gaan doen dan moet het werken leren zijn met een betaalde leerbaan, want daar krijg ik geen stu fi meer voor. Bij een HBO opleiding wel... Hoe lang maakt niet zo veel uit. eerst dacht ik dat kun je niet maken tegenover je kleine, maar z'n papa is toch thuis... En als ik dan na 4 jaar een goed salaris binnen kan brengen, dan is de druk een beetje van Marc, en dan kan hij ook aan z'n persoonlijke schilderijen werken. We gaan er dan wel op vooruit
Dan moet je inderdaad gewoon gaan kijken wat je het leukste vind! begin er maar vast mee..haha.. want volgens mij is het voor jouw een hele moeilijke keuze!