tsja over klantvriendelijkheid van de medewerkers van de babyzaken ben ik ook niet echt te spreken. maar ja waar word je tegenwoordig wel nog goed geholpen? heel vaak zitter er van die jongeren achter de kassa waarvan ik zoiets heb.....(kan ik beter niet zeggen ). niet dat ik wat tegen jongeren heb want ik ben zelf ook pas 20. maar ik heb zelf in een kledingzaak gewerkt (ook babykleding) en ik probeerde de klanten altijd op een nette manier te helpen.
In veel winkels zitten mensen gewoon om hun geld te verdienen. Niet omdat ze het daar zo leuk vinden. En dat merk je aan de manier van verkopen of klanten te woord staan. Bij de Aldi zitten vaak ook van die lachebekjes
nee helaas er zit geen zaak in limburg. maar ik ga zometeen ff op jacht met mijn moeder naar een goedkoop hemeltje. (ik krijg wel een hemeltje bij de kamer maar die is wit met grijs) en wij hebben geen wit en ook geen grijs op de babykamer.
En anders is hij misschien wel ergens online te bestellen. Of op Marktplaats? Ach, even shoppen is ook leuk. Ik zit hier met een zieke hond en ik weet nog niet welke. Olaf vond vanmorgen kots, poep en pies, lekker wakker worden. Er ligt er 1 ook al de hele dag winden te laten maar nog steeds weet ik niet welke van de 2. Ik laat de achterdeur ook maar open staan zodat ze meteen naar buiten kunnen als ze moeten. Ik ga namelijk zo even in bad lekker liggen dampen en zie niet graag een ondergescheten woonkamer als ik beneden kom ale:
Hoooi meiden! Is het hier gezellig? Wou ff melden dat we net gebeld zijn door de makelaar en ons huis (mondeling) verkocht is! Voor een hele goede prijs! We hadden binnen 3 dagen dat ons huis in de verkoop stond al 9 aanmeldingen voor kijkers en de eerste kijker heeft dus ook direct een bod gedaan. Veel te laag, dus onze makelaar onderhandelen en nu is ons huis verkocht voor bijna de vraagprijs \/ Nou, dat was het eigenlijk Ik ga zo douchen en dan eens lezen wat jullie allemaal alweer gekwebbeld hebben 8)
ow das niet zo fijn. onze hond is van puppy afaan vaak ziek geweest (bleek achteraf voedsel allegie) ze heeft nu speciaal voor het het gaat super!. ik ben er vandoor want ik moet mijn ma nog ophalen enz. tot straks meiden!
Proficiat Maja! Kikkert, veel plezier. Ik denk dat ik nu even Remi ben. Mooi moment om eens lekker in bad te gaan liggen. Tozzo!
@dees: badder ze! Hoop dat ze niks achterlaten voor je! En dat je erachter komt welke het is! kun je het in beetje in de gaten houden he! Over winkelpersoneel: Ik ben er ook zoeen die er alleen werkt voor het geld! Maar ik help de klanten wel netjes, zoals ik ook geholpen zou willen worden. Hoewel ik 2 jaar geleden wel meer m'n best deed, dan nu. Ik moest toen ook echt "verkopen" bij die winkel waar ik werkte. Net op het opdringerige randje zeg maar. Nou dat doe ik dus helemaal niet meer! Ik laat klanten altijd rustig kijken, en ze vragen me meestal zelf wel iets, of je ziet ze op een bepaalde manier kijken, en dan spreek ik ze aan. Ben ook blij dat wij niet met provisie werken! Moet wel zeggen dat die zwangerschapsdementie niet echt helpt! Dan vragen ze heeft u ook zus en zo'n truitje.... En dan sta ik daar Alles helemaal blanco... uuuuhm uuuuhm
Je hebt natuurlijk altijd mensen die je wel leuk helpen natuurlijk Die dementie is een ramp. Soms loop ik naar de keuken om iets te pakken. Ben ik in de keuken, weet ik niet meer wat ik wou pakken.
Ach ik zal ook niet voor iedere klant leuk zijn... Ligt ook een beetje aan de persoon denk ik... Heb zelf wel een hekel eraan als ze meteen naast je staan; kan ik u helpen? En dan een minuut later: heeft u het al gevonden? Getver ! Dat hadden wij laatst toen we een broek voor Marc gingen kopen. We waren zo de winkel uit!
Als ze meteen op me af komen dan zeg ik gelijk al dat we willen kijken (of ik moet wel hulp nodig hebben). Komen ze dan later weer dan ben ik ook zo buiten. Ook een leuke is vergeten je boodschappenlijstje mee te nemen. Normaal heb ik geen lijstje nodig maar nu presteer ik het zelfs om het lijstje te vergeten
Hallo meiden, Ben de laatste tijd niet zo heel veel meer online; 'k kan bijna zeggen dat ik teveel andere dingen te doen heb. (tot mijn eigen verbazing). Gisteren was ik ziek, heel erg last van mijn rug en duizelig, hoofdpijn, de hele mikmak. Vriendje moest de hele dag naar school en we hoorden ook nog 's dat zijn oma borstkanker heeft, d'r hele borst moet eraf en ze weten nog niet of er uitzaaiingen zijn. Maarja, ik dus ziek, kon niets doen, dus had ik ook geen eten gemaakt. Vriendje begreep het wel maar toen schoonmonster belde, werd er weer lekker gezeikt over mijn huishoudkunsten. Voorbeelden: "Nou, toen ik zwanger was stonden ook elke dag gewoon de piepertjes op tafel hoor" "Ze kan toch wel koken?" (Schoonvader op de achtergrond):"Ze zouden d'r naar de huishoudschool moeten sturen!" Oftewel; voor de zoveelste keer voldoe ik niet aan de verwachtingen van hun. Ze vinden dat ik niet goed voor hun zoon kan zorgen en waarschijnlijk hebben ze er ook een hard hoofd in dat ik moeder ga worden. Ze vergelijken hun situatie met die van ons en dat is volkomen onterecht. De moeder van mijn vriend kreeg haar eerste kindje toen ze bijna 30 was, ze heeft er 9 gehad, ze is meer dan 25 jaar getrouwd... Ze is kraamverzorgster geweest en woonde, toen ze zo oud was als mij nog lang en breed thuis bij haar ouders. Ze heeft zowat geen ellende meegemaakt en denkt dat ik ook zo'n luizenleventje heb... Als dat zo was dan kon ik 't misschien ook wel makkelijker aan ja... Soms wordt ik er erg verdrietig van... ik zit de rest van mijn leven zo ongeveer nog met ze opgescheept... *zucht* Wel is mijn vriendje er savonds nog naar toe gegaan en heeft uitgelegd dat ik echt te ziek was om iets te doen... hij nam het heel goed voor me op en dat is echt fijn, dat er iemand is die wel achter me staat en me wel begrijpt... ook al vind hij het ook moeilijk om om te gaan met mij als ik ziek of down ben... hij doet z'n best tenminste. Het is echt een schat... Zonder hem... phoe.. ikzou 't niet trekken geloof ik... SOrry voor 't ego-berichtje... moest me verhaal ff kwijt...
Wat vervelend Lieke, zo'n schoonloeder. Ik heb ook problemen met de mijne maar van een hele andere aard. Ik denk dat het moeilijk zal worden jezelf te bewijzen bij haar want in haar ogen doe je het waarschijnlijk nooit goed. Hoe moeilijk ook, probeer het een beetje naast je neer te leggen. Het gaat om jou, je vriend en jullie kindje. Natuurlijk doe jij het anders dan zij deed maar de tijden zijn ook veranderd. Je doet het zo goed als jij kunt en is dat niet goed genoeg dan heeft ze pech. Het gaat erom dat jij en je vriend het samen redden. Je woont samen met hem en niet met haar. Als hij geen klachten heeft is het goed. Fijn dat je vriend het voor je opneemt. Mijn man doet dat gelukkig ook. Helaas heeft mijn schoonloeder een bord voor haar kop. De jouwe volgens mij ook Sterkte ermee en laat je niet van de wijs brengen! *knuffel*
Pff, lekker zo'n schoonmoeder! Hoe je het ook doet, je zult het toch nooit goed doen. Dat heeft niks met jou te maken, dat zal elke andere schoondochter ook te horen hebben gekregen. Op een of andere manier hebben veel schoonmoeders, of moeders, de neiging om commentaar te hebben en te ´weten´ hoe het moet. Als mijn moeder weer eens met advies komt aanzetten of zich ergens mee bemoeit zeg ik altijd dat het geen 30 jaar terug meer is, dat de tijden zijn veranderd. En dan nog, je doet je dingen toch op jouw manier! En echt, die zijn goed! En al doe je de komende weken, maanden, jaren geen reet in het huishouden is dat nog steeds jouw zaak, niet die van haar. Zo!
Ja maja, helemaal gelijk! Lieke: das echt heel erg vervelend, zeg! Maar zoals de anderen ookal zeggen, je kunt waarschijnlijk niks goed doen... Wel goed van je vriend dat ie het zo voor je opneemt! Enne als je ziek bent, dan vind ik het echt niet raar dat je niet voor het eten gezorgd hebt, hoor! Kom nou zeg! Lekker laten lullen hoor!