Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    als we het dan toch over het huishouden hebben: mijn stofzuiger is er mee opgehouden! Nou ja het was ook echt een rotding, zo'n zakloze, en dan moet je iedere keer de boel helemaal schoonmaken. Maar het is hier nu dus echt een smeerboel, na een week! Met die 2 katten die gruwelijk haren... En er ligt hier nog vloerbedekking van de vorige bewoners, en die is toch al slecht te zuigen!

Nou ik sparen voor een Dyson of zo.... Mijn moeder heeft zo'n ding en zij vind hem super!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij hebben een zakloze van de Blokker voor 40 euro en dat ding werkt perfect!

Ik weet trouwens welke hond er ziek is, het is Haja. Ik geef haar vanavond alleen wat brood als ze wil eten en verder even niks. Is het morgen niet beter dan gaat ze op rijst en kip. Ze heeft vandaag nog niet gespuugd in ieder geval.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    och arm beesie! Hopelijk houd ze d'r brood binnen. maar rijst met kip zal ze vast wel lekker vinden!

Die van ons was nog duur ook! iets over de 100 euro ofzo! (dat vind ik duu, iig) Ga denk ik eerst ook een goedkopere kopen en dan sparen voor een heeeeele goeie! Er moet in de tussentijd toch ook gezogen worden! haha

4. 40plusmama

Wij hebben er 2, een dure (155 volgens mij) en een goedkope. Die dure is een pokkeding en over dat goedkope ding zijn we hardstikke tevreden.

Je kan ook Markplaats even afspeuren voor een koopje. Dan kan je toch even vooruit en sparen voor een goeie ;)

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha volgens mij kan ik het beste gewoon een goedkope ergens vinden, want die dingen werken nog het beste! Marktplaats is ook een goede tip!

6. 40plusmama

Kikkert zocht een klamboe. Dus ik even voor de gein speuren op MP nu en daar hebben ze er best veel. En al vanaf een eurootje of 5. Tis dat ik er al 1 heb........

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    HEEEEEEEY DAMES!

wat een rust hier zeg! iedereen naar de jonge gezinnenbeurs?
    zo... net terug van werken.. heerlijk gewerkt! ben wel doodmoe.. gisteren met collega's uit gaan eten. Lag om 23.00 uur in bed en de wekker ging weer om 05.45 uur.. das minder. Merk toch wel dat ik daar echt super veel moeite mee heb zeg...

@ Lieke.. schoonmoeder... ik weet er alles van! hihi.. (Dees en ik dachten zelfs dat we dezelfde schoonmoeder hadden...) hihi... inderdaad problemen van een andere aard, maar schoonmoeders blijven schoonmoeders! laat je niet van de wijs brengen meid. Jullie gaan gewoon voor jullie kindje zorgen zoals jullie willen.. Je laat hen je toch niet de wet voor schrijven.. kom op meid! ennuh.. af en toe effe klagen mag best hoor!

@ maja : super meid!

dementie.... heb op het werk een artikel opgehangen over het feit dat zwangere vrouwen zoveel vergeten in de zwangerschap. Dit komt door hormonen.. .. nu schuif ik natuurlijk alles daarop af! Heerlijk! Collega's vinden het wel grappig.. Ik baal er soms van. Ben zo puntje precies, en als ik dan iets vergeet ga ik me echt ergeren aan mezelf!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo dames ik ben terug van het shoppen. ik heb een super leuke limegroen hemeltje/klamboe zo een die je aan het plafond moet hangen (ik zal een kijken of ik een foto vind) hij was best prijzig maar ik heb hem gekregen van mijn ouders (lief he)!

ow ja ik weet niet wie er opzoek is naar een stofzuiger? ik kan je een ding aanraden als je huisdieren hebt bv een hond of kat neem dan geen stofzakloze zuiger want die gaan super snel kapot door de haren van het diertje. de eenigste stofzakloze zuiger wat kan met huisdieren is een dyson die zijn wel duur maar werken perfect (we hebben er zelf ook een).

9. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hee meiden, daar ben ik weer even snel!

Vandaag heb ik echt last van mijn hormonen geloof ik..........een nogal grrrrrrr humeur zeg maar :x . En dan gaat er van alles mis: Brood in de oven brand aan, doos valt op mijn hoofd etc etc
    Maar ja, zal er ook bijhoren.

@Vivian, kan me voorstellen dat je even schrok toen het ziekenhuis belde. Fijn dat het niets ernstigs is voor de gezondheid en dat je er verder zo positief tegen aan kijkt!

@Supermummy is het gelukt met de papieren? Kan er getrouwd worden?

@nieuwe huizen etc: veel plezier allemaal met inrichten!

@schoonmoeders......................tja :rolleyes: Ik leef met jullie mee

@iedereen die naar de beurs gaat veel plezier.

Verder ben ik al het gelezen alweer vergeten.......... :oops:

@bekkenklachten: ja ik heb ook klachten.
    Vooral veel pijn aan het schaambeen. Ik kan niet op een been staan (bv sokken of broek aandoen), dus doe veel zittend. En de pijn is er vooral na een tijdje zitten of liggen en als ik dan weer in beweging kom........auwwww.
    Maar ik kwam erachter dat hoe minder en hoe voorzichtiger ik ging bewegen, hoe erger het eigenlijk werd. Vandaar mijn vraag naar jullie ervaring met bewegen.
    Ik probeer nu zoveel mogelijk te blijven doen; fietsen, lopen, yoga oefeningen en speciale bekkenoefeningen. En ik moet zeggen, het wordt er niet heel veel beter van, maar het wordt in ieder geval NIET erger, en dat was eerst wel zo.
    Maandag ga ik weer naar de osteopaat, ik hoop dat het dan weer een stukje beter is!

veel liefs
    Amma

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

Ja daar zijn we dus ook achter! :D Ik ga nou gewoon even een goedkope met zak kopen en dan sparen voor een dyson!

Leuk dat je het hemeltje gekregen hebt! Lief van je ouders! :D

Vind trouwens dat ook iedereen van onze familie zo lief is momenteel! Echt ik krijg de leukste dingen!

@sizzel: Oeh das vroeg opstaan! Wel een leuke avond gehad, dus?

over schoonmoeders: ik mag oprecht zeggen dat ik een geweldige schoonmoeder (en vader) heb! Zijn echt super lieve mensen, en ze oordelen nooit over ons leven. Merk dus wel dat ik heel veel geluk heb!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Debora. Dan mag je echt van geluk spreken hoor! geniet er maar lekker van meid, met zo'n schoonouders!
    Gisteren echt een super gezellige avond gehad! Heb er echt van genoten.. Maarja.. ben nu dus wel gewoon helemaal op!
    En wil zo ook nog gaan sporten en morgen naar de jong-gezinnen beurs.. hmm.. ben benieuwd.. misschien is het allemaal toch teveel!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :) over schoonouders gesproken....ik zal mijn mondje maar dicht houden, want daar kan ik een heel boekwerk overschrijven grrrr... ik begin me nu alweer opte fokken alleen de gedachten!

13. 40plusmama

Ik heb precies dezelfde pijn als jij Amma, ook bij het schaambeen. Ik moet rust houden maar niet de hele dag zitten. Ik merk inderdaad ook weinig verbetering maar het wordt niet erger. Volgens de fysio, de gyn en de vk is er niks aan te doen. Het is hopen dat het uit te houden is tot de bevalling.

14. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Dankjulliewel voor al die lieve en bemoedigende reacties!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmm sizzel; das mischien een beetje veel, maar dat voel je zelf het beste!

@amma: niet bewegen helpt idd ook niet! Ik probeer ook kleine stukjes te wandelen, en fietsen doet geen pijn dus dat doe ik ook regelmatig. Hopelijk kan de ostheopaat je helpen!

16. 40plusmama

Ja, schoonmoeders, pffffffffff.

Die van ons zouden zondag komen maar ik ben niet fit genoeg. We verzetten het naar volgende week en eigenlijk kan het dan helemaal niet. Maar als ik het 2 weken verzet dat pikt ze niet. We moeten steeds aanpassen aan hun wensen. Daarbij is het hele huis hier aan het stressen als ze komen. Geen gezonde situatie vind ik. Ze is zoooo moeilijk in de omgang en uiteraard doen zij niks fout..... :rolleyes:

Ik maak deel 2 wel van het boek Kikkert :)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :) misschien brengt het ook nog geld op hahahaha

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja wilde net gaan voorstellen dat jullie samen een boek uit moeten brengen over schoonmoeders

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik kan deel 3,4 en 5 ook maken hoor.. hihi...

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nieuwe buikfoto in mijn album-----> alleen niet zo duidelijk maar ja het gaat om het idee :)

Deel Deze Pagina