en ik deel 3... (ik heb nog niet eens een jaar een relatie met mijn vriend dus nog genoeg ervaring op te doen! )
oja.. bevallings/afspraken lijst kan ik even niet aanpassen. Dit ivm het feit dat ze aan de site aan het werken zijn! dan weten jullie dat als jullie afspraken er niet meteen bij staan!
We kunnen ook een serie maken "Schoonmoeders from Hell". Reken maar dat er veel aanmeldingen zullen komen
goedemiddag meiden! Zo hier met mannetje ff badmeubel gekocht! en maar weekje levertijd zo 1 met dubbele wastafel grote lades eronder ,2 spiegelkasten met spot verlichting enz.. ben er super blij mee! alleen we hebben beetje associaal dure kranen gekocht en dan natuurlijk 2 stuks maar ze zijn super apart en mooi! zo was ff me ego stukje! @meiden over die niet roze wolk geef niet hier ook meer momenten dat ik denk is dit het nou en mede door alle pijnlijke klachten ,en dan sommige zeggen lekker van genieten, pppfff moet je het een daggie lenen uhm wat hadden we nog meer!....... @Vivian gelukkig dat het meevalde toen de artst belde! en ja jullie krijgen een super mooi kereltje! @ kikkert wij hebben ook sluier aan het plafond staat in album! jouwe nog geen foto? uhm oohhh ik weet het al niet meer ik heb echt last van dementie ook als ik ineens wat wil zeggen en dan seconde later weet ik het echt niet mee wat ik wilde zeggen... @andere meiden sorry ik lees en denk met jullie mee dikke knuffffff!
ik heb al 5 jaar een relatie met mijn vriend en helaas is het bij mij nooit beter geworden...al hoop ik voor jou dat het wel beter word met jou schoonouders.
Pff, m'n vriendinnetje belde net. Zij had volgens de echoscopiste een mola-zwangerschap. Nou is ze bij de gyn geweest en blijkt het geen mola te zijn. Ze was zo opgelucht! Wel is het vruchtje niet levensvatbaar dus het wordt of een miskraam of ze moet dinsdag gecurreteerd worden. Ook heel verdrietig, maar ze was al heel blij dat het geen mola was. Ze zit nu dus met behoorlijk wat dubbele gevoelens maar heb wel het gevoel dat het goedkomt. Ze klonk een stuk rustiger dan gister.. Bekkenpijn, heel vervelend! Ik heb er last van gehad en de laatste weken ineens niet meer. Nu heb ik wervels in mijn midden/bovenrug die vastzitten wat veel pijn veroorzaakt. Maar die bekkenpijn.. killing! Leef erg mee! Ik ga zo uit eten. Mijn vriend heeft een personeelsuitje van het werk, ook voor aanhang. Maar ze gingen vanmiddag dingen doen die ik niet aankon (lang lopen etc.) dus ik ga alleen mee dineren. Jaja, het moet chique, trek dan ook een chique (sjiek?) jurkje aan, haar opgestoken, oorbelletjes in, klaar! Ik ga vanavond verder lezen en meekletsen, tot dan! Xx
@ maja.. fijn zeg, voor die vriendin dat het geen mola zwangerschap is.. dan moet je verplicht een jaar wachten met zwanger worden! Kan me voorstellen dat haar gevoelens erg dubbel zijn! ennuh.. veel plezier straks! @ Kikkert : mooie buikfoto zeg!
ennuh.. voor die serie van ons zou ik alleen gordon ramsey al uitnodigen voor het vloeken.. zou er helemaal bij passen!
bedankt meiden voor jullie complimentjes op mijn toeter(buik) @joma ik heb ongeveer de zelfde sluier (die van mij is iets groter volgens mij). ik maak zondag een foto want dan staat de babykamer op
Zo, zo Joma, doe maar sjiek de friemel! Wel leuk, nieuwe dingen kopen. Maja, dubbel van je vriendin maar wel een opluchting dat het geen mola is. Veel plezier vanavond trouwens. Wij hebben 20 november 9 jaar iets en het zal nooit beter gaan tussen ons en onze schoonouders. Mijn zwager komt er wel vaak sinds hij weg is bij zijn ex. Zegt mijn schoonloeder: gelukkig hebben we 1 zoon terug.... *proest* . Zij blij en wij ook, hoeven wij niet meer zo vaak te gaan
goed gegroeid kikkert! Maja veel plezier! Gelukkig voor je vriendin, dat het geen mola is. Wel heel verdrietig dat het iet levensvatbaar is... En jij zit dan ook lekker, zeg, als je wervels ook vast zitten! @joma: zo'n dubbele wasbak is altijd erg mooi! en tja daar horen dan ook mooie kranen bij! Ach ze zijn dan wat duurder maar daar doe je toch jaren mee!
@joma vind ik ook mooi z'n dubbele wasbak. ik heb het geluk dat mijn vriend loodgieter is...dus hij kan ook goedkoop aan spullen komen