Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga straks lekker me autootje ophalen...:D:D:D
    Eindelijk...>!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Keurig ingehouden Anice. Jij hebt 2 dingen gekocht die ik ook nog niet heb ;)

Veel plezier met de echo Joma!

Balen van je pijn bigdream :( , sterkte ermee.

Jaaaaa, MissN strakkies in de bocht :)

Nou, hier ook een flutnacht gehad. Wat heb ik het benauwd gehad :( . Ik doe niet anders dan hoesten, kuchen en niesen en alles zit verstopt. Gelukkig nog geen verhoging. Ik meet een paar keer per dag en bij koorts moet ik meteen het ziekenhuis bellen. Vandaag weer flink aan de thee met honing, veel water en vitamientjes. Waar ik wel van baal is dat ik vanavond zo niet naar het etentje kan. Ik heb bijna geen smaak en ben doodmoe omdat ik het zo benauwd heb. Ik wacht nog even af maar ik denk dat ik het af moet zeggen :(

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Joma
    :( Ohjee nu al slapeloze nachten!? Veel plezier bij de echo vandaag! Wij wachten op de mooie plaatjes!

@Missn ooh spannend! Je eerste auto! Wat voor een is het?Veel plezier!

@Bigdream sterkte meid!doe maar rustig aan!

@Dees, jammer van je etentje! Maar ja als je je zo voelt heb je er niks aan! Beterschap!

Ik ben alweer aan het werk vanaf 8uur :confused:. En ik heb alweer een 20 tal duitsers met pech langs de weg geholpen :) . Sinds gisteravond is beebje heel druk, en nu nog steeds :confused: het gaat maar door. Vind het wel gezellig dat gehobbel in mijn buik.

groetjes :)

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    ook hier geen goede nacht gehad ik verrek van de pijn in mijn rug niet te geloven volgens mij verkeerd gelegen ofzo had zelfs mijn voedingskussen ergens vannacht eruit geschopt zonder dat ik het gemerkt heb :)

Joma veel plezier met je echo vandaag

ik ga wat poetsen en verder ook niet veel hoor.

5. 40plusmama

Om 8 uur beginnen op zaterdag :confused: , jij liever dan ik :p . Werkse nog.

Vivian, lekker in een rustig tempo wat poetsen en anders je mannetje het laten doen. Sterkte met je rug.

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jazeker dees alles gaat in slowmotion vandaag wat niet af is kan van de week nog he

meiden allemaal hele fijne dag he

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, volgens mij was het besmettelijk. Hier ook een waardeloze nacht achter de rug. Van 3 uur tot 6 uur wakker gelegen....pfff. Ik wist niet hoe ik moest liggen, zo'n giga last van de rug.
    Vandaag even de stad in, kadootjes halen en een aantal spulletjes van de uitzetlijst, etc, etc. Maar als ik weer last krijg ben ik zo thuis hoor.

Vanavond een etentje van mijn ouders (ze zijn 35 jaar getrouwd), maar pas om 20.30. We gaan wel even wat van tevoren eten, want dat houd ik niet vol.

Fijne dag allemaal!

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Suuszwanger
    veel plezier met het etentje! 35 jaar getrouwd is niet niks he :p

:oops:
    Nog een vraagje, zijn jullie van plan perineum olie te gebruiken? (tegen inscheuren/inknippen) Ik zie de meningen zijn hier heel verdeeld over, en het is niet bewezen dat het ook echt helpt

9. 40plusmama

Proficiat Suus met je ouders.

Ik had er wel van gehoord Supermummy want mijn apotheek had het erover. Ik denk niet dat ik het ga gebruiken. Ik ben zo bang dat ik een schimmelinfectie ofzo krijg. Ik ben daar namelijk nogal gevoelig voor en je smeert 'daar' in de buurt dan wel een vreemd goedje.

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Het is een peugeot 107//!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zoo meiden gelukkig vanmorgen nog ff kunnen slapen!

ohh leuk MisN je auto halen!veel plezier!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Wij hebben straks de pretecho! :) vindt wel weer super spannend! ppff stom he!

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb donderdag me pret echo..ik ben nu al zenuwachtig..maar ik ben zo ontzettend benieuwd naar me lieve kleine meisje...dat ik niet kan wachten...

Ik hou zo super veel van ons kleine prinsesje..hebben jullie dit ook..?

Ik kan ook uren naar me buik liggen kijken...naar alle beweginggen die ze maakt...zo speciaal zo bijzonder....

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja :) :) :) heeeel veellllllllllll

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik ben ook wel beetje zenuwachtig ja , en dan denk ik naar ons lieve kleine meisje kijken ,is het dadelijk een knul hihihihihi wat een rare gedachtes kan iemand hebben he :)

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb die gedachtes ook hoor Joma...
    Dat het ineens een knap mannetje blijkt te zijn...

Als dat zo is vind ik dat die vrouw van het echo-bureau al mijn gemaakte kosten mag betalen...wij hebben extra nog eens gevraagd is eht 100% zeker..ja zegt zxe ik zeg kunnen we nu roze kleertjes gaan kopen...ABSOLUUT zegt ze...!

Nja ben benieuwd donderdag....stomme nachtmerries ook..:(

17. 40plusmama

Het zou wel een bak zijn, denk je al die tijd een meisje te krijgen, hangt er een mooi klokkenspel aan bij de bevalling :) . Daar sta je dan met je roze kleertjes en schattige jurkjes :)

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik zit trouwens al onder de 100 dagen...zie ik nu..

Aftellen ius begonnen...hahahahha...

19. 40plusmama

Dan moet ik over 2 dagen nog 100 dagen :)

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Nieuwe buikfoto in me album...

Deel Deze Pagina