Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hee meiden,

@slecht slapen.......hier ook af en toe. Maar het valt nog mee, slaap vooral onruster dan normaal.
    Alle meiden die slechte nachten hebben: sterkte! en doe maar rustig aan vandaag, voorzover mogelijk.

@supermummy: ik ga de perineum olie wel gebruiken. Baat het niet dan schaad het niet! En stel dat het wel werkt.........
    Sowieso is het heel goed om de huid van het perineum soepel te houden/maken in de laatste weken. Je kunt daar ook gewoon amandel olie voor gebruiken. Ik adviseer het in iedergeval altijd in mijn lessen, want toen ik nog bij de Geboortewinkel in Amsterdam werkte was het net nieuw en een echte hit, die perineum olie was niet aan te slepen ;)

Dees, de kans dat je er een schimmelinfectie van krijgt lijkt me heel klein en zelfs bijna onmogelijk. Ten eerste omdat de etherische olien die erin zitten ook gebruikt worden tegen schimmelinfecties, (ik heb er zelf ook heel wat schimmelinfecties mee verholpen). Ten tweede mag je het pas de laatste weken gebruiken. (dacht vanaf week 34)

Fijne dag allemaal!

Liefs
    Amma

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh, dan is het misschien wel nuttig. Ik zal eens kijken of ik zin hem om iedere dag te smeren :)

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Een hele goede middag allemaal!

zo, iedereen slecht geslapen en nu heb ik eens een keer heerlijk geslapen. Normaal ben ik altijd veel wakker, maar vanacht heb ik bijna in 1x door geslapen.
    Heb alleen een zere buik. Heel raar. En dan voornamelijk als ik op m'n rug lig. Ook boven in m'n buik. Zit alles strak en in de weg. Soms denk ik wel eens: Ik ben vast niet gebouwd om kinderen te kunnen dragen. Ik ben heel klein en tenger. Zit dus allemaal snel in de weg. Ben soms best bang dat het niet gaat passen...

Joma veel plezier! Je zal nu wel bezig zijn...

Anice, ik heb het ook eens gehad dat ik steeds uitgelogd werd. Moet je ff je cookcies en tijdelijke internet bestanden verwijderen. Dan opnieuw inloggen. Toen was het over bij mij.

Ik ga me ff aankleden. Moet helaas zometeen gaan werken. Bah. helemaal geen zin in. Morgen ook... Bleeeh.
    Tot vanavond allemaal!
    En op naar de 1400! !
    Liefs Boney

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben wel van plan de perineumolie (van Weleda) te gebruiken. Ik heb het al thuis staan. Ik heb ook de zwangerschapsolie van Weleda voor de buik en die bevalt ook prima.

5. 40plusmama

Die Weleda olie heb ik ook maar die smeer ik alleen op mijn buik. Ik heb namelijk momenteel wat korstjes op mijn tepels :(: en die gaan niet weg met de olie. Ik gebruik daar nu tepelklovenzalf (leuk scrabblewoord) voor en daarmee gaat het beter.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb amandelolie van kneipp. dat smeer ik overal op. borsten buik billen benen.
    Zal dan vast wel op m'n penineum kunnen....

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Dees? Ik heb namelijk ook af en toe korstjes en het is een heel gepruts (en pijnlijk) om het eraf te krijgen. Gaat het weg met tepelklovencreme?

8. 40plusmama

Ik heb nu proeftubes Bepanthen en die werken wel. Het is voor schrale billetjes, tepelkloven, schaafwondjes en meer.

Niemand het hartje van ons zieke beebje gehoord? :(

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    jawel dees!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    zat namelijk een beetje in mezelf te lachen...
    Ik ken je niet, maar zit wel met belangstelling naar het hartje van je kindje te luisteren...

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wel mooi zo'n herinnering voor later. Toch iets tastbaars voor bewijs van leven... Mooi!

12. 40plusmama

Ik hoef bij die kleine ook nooit te zoeken, hij/zij heeft een vast plekkie.

Ja vreemd he, je deelt hier zoveel en je kent elkaar niet eens ;)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat vind ik ook wel heel bijzonder dees. Sommige gevallen daar kan je zo mee meeleven.
    Ken jullie niet, maar toch zie ik jullie als soort vriendinnen...
    Ik ga me ff opmaken en dan werken.
    doei doei!
    Liefs en Kus Boney

14. 40plusmama

Ik lag er vanmorgen ook in bed nog aan te denken. Zoveel meiden die je niet kent en de meest intieme dingen worden besproken. Fijn als je zo toch een beetje een band op kan bouwen.

Werkse!

Ik ben een grote pan kippensoep aan het koken. Ik heb het wel nodig ook *snif, snotter* :(

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hallo!

Lekker dees, kippensoep! knap je wat van op!

Ik denk dat het juist is omdat we elkaar niet "persoonlijk" kennen, dat we de gekste dingen kunnen bespreken! Vind het iig superfijn!

Ben net even naar de H&M geweest, want ik had een zwarte positiebroek om in te werken, en in de afgelopen 2 weken ben ik er in een keer uitgegroeid! :confused: Heb maar even een grotere gekocht. Het is toch nog maar 2 maandjes werken, dus wilde niet te veel geld er aan uitgeven!

Daarna boodschapjes gedaan en toen ben ik op bed gaan liggen om m'n verplichte ontspanningsoefeningen te doen!
    Vanavond gaan we naar m'n oom, die woont hier een paar starten verderop en die vind het leuk om ons af en toe uit te nodigen voor een spelletjesavond! is altijd gezellig!

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben wel van plan om het te gebruiken, ik heb hem zelfs alvast gekocht. Heb hem van Weleda. Het zijn allemaal natuurlijke oliën, dus kwaad kan het niet.
    Ik heb nu al in verscheidene boeken gelezen dat sowieso het masseren van het perineum goed is. Onder andere een boek van Deepak Chopra.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik denk dat ik het ook ga halen. Baadt het niet dan schaad het niet, toch? En inknippen lijkt me ook niet zo'n pretje, vooral het herstel ervan!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemiddag

Ohh ben helemaal in de wolken! en ja onze Meid! :) :) :)
    Pretecho was superrrrrrr en mooi foto,s en dvd ! geweldig helemaal in love :)

En ze heeft een heel mooi rond bol ( lekkere bolle konen) hoofdje en is al een flinkerd of ja hoe zeg je het ze loopt voor bijna 2 weekjes ! ;) ze weet 998 gr dus ja gewoon al 1 kilo ! :confused:

ze heeft een bigsmile laten zien niet zo beetje ook die echoscopiste vond het een heel mooi vredig kindje! en je kan al echt gezicht goed zien op wie het lijkt ;)

Mijn dag kan niet meer stuk!!!!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Geweldig joma!

\:D/ :whistle:

Ga maar lekker ervan genieten!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja echt geweldig! en mooi dat ze voorloopt zegt toch waarom me baarmoeder groter was hihihihihi foto,s is mannetje aan het inscannen dus zijn onderweg :)

Deel Deze Pagina