ooh leuk! Ben benieuwd! Ja als ze al 2 weken voorligt is het logisch dat je baarmoeder al wat groter is, he! Wel super fijn om te weten!
oh oh oh wat ben nu jaloers op de dames die een pretecho doen! Helaas kunnen we de 100 euro nu niet missen! Vind het wel echt jammer dat ik het niet kan laten doen! Maar dan geniet ik wel mee met jullie!
ja ik zou er toch zeker goed over na denken al kan je het niet missen je kan het maar 1 keer laten doen! maar ja het kost een hoop ! maar je ukkie zien lachen tijdens de pretecho is iets geweldigs
Ja ik vond de pretecho ook echt de moeite waard! ik heb trouwens 60euro betaald, dat was incl een dvd van 15minuten.
ja dat klopt! En het is ook een mooi aandenken voor later... Kun je later aan je (dan al grote) uk laten zien hoe hij/zij in de buik eruitzag! Das toch heel bijzonder! Maar ja... het geld, he...
heb hier in limburg gekeken naar de 3 echobureau's en die liggen allemaal rond de 100 euro, eentje is goedkoper maar dan moet je wel langer met de auto... en dan kost het inprincipe hetzelfde he! Kan ik net zogoed wat dichterbij gaan, scheelt weer wat auto misselijkheid! Ik ga Marc overhalen denk ik...
goedemiddag.. *sizzel wacht ook op foto's van Joma...* Hartje kon ik niet horen dees... pc liep net vast.. deed helemaal niets meer... Misschien straks nog maar een keer proberen! Net terug van de jonge gezinnen beurs.. pffff.. wat een drukte zeg.. had het na 3 uurtjes echt wel gezien! erg leuk hoor, maar zoooooo druk! Ik snap ook echt niet dat iedereen die kinderwagens mee neemt met kindjes van nog geen maand oud volgens mij.. Ik zou het tenminste niet doen! Hier ook de difrax-flessen aanbieding gekocht... ennuh...new-born luiers van de huggies.. ennuh... thermometer.. euh.. nou ja.. best wat! Was gewoon leuk om er samen naar toe te gaan!
gave foto's joma! wat is dat toch leuk zeg.. helemaal super! Ik mag pas over 2,5 week.. wil nu als ik dat zo zie!