Mooi hoor Joma, die dochter van je Gisteren naar de bedrijfsarts geweest. Ik zit dus zowiezo tot aan me bevalling thuis en mag niet aan het werk. Hoef ook niet meer terug te komen bij hem op controle, dat vond hij niet nodig. Vandaag de wandelwagen binnen gehad. Zo lijkt het of het weer een beetje dichterbij is zeg maar.
Is hier nog iemand? Kom net thuis uit m'n werk. Het ging aardig, maar heb nu wel erge rugpijn... Maar ook nog leuk nieuws! ! We kunnen vanaf 9-11 de kinderkamer en de kinderwagen ophalen! ! JOEPIE! Heb er zo naar uitgekeken steeds. Eindelijk. Was van de week al zo blij met de wieg... WOw joma! Super zeg! zo'n mooie echo! Wij mogen woe over een week! Sizzel: Leuk dat je het leuk vond op de beurs. Ik was donderdag geweest en vond de kinderwagens soms ook erg irri. Hoe vond je de shopper? Hij is leuk he de tas. Oooo erwtensoep. Daaaar heb ik trek in... Ga van de week gelijk een pan maken. Maandag nog. AngelinaZ: Wel balen dat je nu verplicht thuis moet zitten... Maar toch ook wel fijn dat de bedrijfsarts je toestemming geeft. Ga nu ff Paul de Leeuw kijken. Peter is voor een nachtje weg. Helaas slaap ik dus alleen... Ach. Gebeurt wel vaker en helemaal alleen ben ik nu ook niet... hihi. + nog 2 katten. Gr Boney
Hoi! Mooie foto's Joma! Super! Heb ook mijn pretecho foto's in album gezet van onze meid!Ze had al veel gezichtsuitdrukkingen zeide echoscopist!Ben ook helemaal verliefd... zo schattig... Ze was 850 gram bij 25 weken en alles zat perfect op de groei! Ben ook zo blij met de dvd.. Met 30 weken krijgen we nog een groeiecho(ivm mijn schildklieraandoening)..ook gaat hij dan even 3d en 4d weer doen! Liefs Esmay
Ik zit al een hele poos thuis Joma, dus de "lol" is er wel af bij me zeg maar. Maarja tis voor een goed doel zal ik maar zeggen he
Wat een mooie foto's Esmay... Ik heb er ook zo'n zin in... En Angelinaz, ik denk dat je mij bedoeld. (je schreef jomam geeft niet) Kan ook wel begrijpen dat je het nu al zat bent. Moet er ook niet aan denken om nu al thuis te moeten zitten. Ik zit ook 100% in de zw, maar ik ga nog wel gewoon werken. Ben dus boventallig. Vind ik wel fijner dan thuis zitten hoor. Lijkt me echt helemaal niks. Maar toch zie ik uit naar m'n verlof. Lekker de laatste loodjes thuis uitzitten. En de laatste voorbereidingen treffen. Maar dan is het maar 8 wk van te voren in mijn geval.
Oepssss sorryyyy ja bedoelde jou natuurlijk hahaha Ik zou wel willen werken maar het gaat echt niet. Maarja genoeg hobby's die ik wel kan doen waar ik normaal geen tijd voor heb. En als ik het beu ben leg ik het aan de kant en ga lekker liggen ofzo.
En er is idd een hoop wat je nog moet regelen en doen. Zie dat nu bij ons, soms vraag ik me af waar we de tijd vandaan moeten halen. We hebben allebei een drukke baan (peter vooral) en veel sociale contacten, een huis schoon te houden enz enz en dan ook nog een kindje krijgen, en dat kindje moet natuurlijk straks het mooiste kamertje krijgen wat er maar is. Dus vraag me soms best af hoe we het allemaal moeten gaan doen.
Daar pas je je vanzelf op aan denk ik. Maar t zal wel een zware tijd worden denk ik zo. Maar ik duik me bedje in, slaap lekker voor later en tot morgen!
Jij ook truste. Er is nu reclame, ga dus snel naar boven en in bed verder kijken. Doei doei en tot morgen allemaal. Kus Boney
Hallo dames , ik ben hier nog niet geweest volgens mij, als jullie het niet erg vinden , ga ik niet alle 1300 pagina´s lezen , zoveel tijd heb ik niet helaas, bij deze ik ben 1 febr uitgeteld , nog effe haha waar praten we hier allemaal over kan iemand het kort samenvatten Groetjes
Jeetje, das ook voor het eerste... ik ben de eerste hier! en dat nog wel om half 11! Zit nu te wacht tot ik m'n haarverf kan uitspoelen... nog 15 minuten Ben gisteren even naar de kapper geweest en heb er lekker een flink stuk vanaf laten knippen... was al zo lang niet geweest en had er echt genoeg van (m'n haar was ook zo droog geworden sinds ik zwanger ben)... heb ook leuke nieuwe kleren... want, zo het dopen van m'n nichtje en peettante Wendy wil er wel goed uit zien! Gisteren is bij vrienden van ons hun 2de zoontje geboren, we mochten meteen al komen kijken... oh wat een poepie is het zeg! Er worden de laatste tijd zo veel baby's hier geboren dat ik wel eens denk dat het maar goed is dat ik zwanger ben, anders had ik me geen raad geweten met de rammelende eierstokken... Ik zie trouwens heel veel mooie echo's voorbij komen, super! Wij hebben de afspraak vrijdag, kan haast niet wachten... : Wat ik wel vreemd vind... ze zeiden dat we schriftelijke bevestiging zouden krijgen van de afspraak, maar helemaal niet gehad en afspraak 2 wk geleden al gemaakt... is bij babyview, hebben jullie dat wel schriftelijk gekregen : Nu nog 10 minuutjes ongeveer... ga maar 's in de lounge kijken...
@supermummy: hoop dat je nog wat geslapen hebt! @esmay: jij hebt ook hele mooie foto's! Je kunt echt al zien hoe ze er uit gaat zien! Mooi!
Leuk dat je ook in februari bent uitgerekend Mystery! Gefeliciteerd! oei een korte samenvatting? eigenlijk hebben we het over van alles: - hoe wel ons voelen - onzekerheden bespreken - kwaaltjes delen - wat we gaan doen die dag / in weekend - welke spullen we kopen en hoe kamer er uit gaat zien - wat we eten haha soort van vriendinnen op afstand zeg maar, en lekker anoniem als je dat wilt... dus welkom en klets gezellig mee!
nou het klinkt erg gezellig en iedereen oppert zo maar een onderwerp en daar kletsten we dan over vind t prima , gezellie haha vind het wel fijn , kan ik eens kijken of andere het zelfde hebben hihi enzo hah
zo ik ben ook weer weg want ik moet zo werken! @mystery: Welkom! Uhmm ja, waar kletsen we hier allemaal over.... Over alles en niets! Dagelijkse dingen... Pijntjes, ergernissen.... Leuke dingen... Echt alles!
Ja, weinig structuur eigenlijk... gewoon kletsen & als je een onderwerp of een vraag hebt, gewoon posten... dan wordt er vanzelf gereageerd... Zo ben ik nu natuurlijk nieuwsgierig of je een jochie of een meisje verwacht... of weet je niet / blijft geheimpje?