Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh haarverf moet ik er nu echt uit gaan spoelen... ben er misschien zo wel weer!

Om 1 uur moet ik in de kerk zijn voor 't dopen en daarna heeft m'n broer lekker soep & salades... echt leuke dag! Ben ook zo verliefd om m'n nichtje (ze is nu 5 weken)... :)

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    yes, krijgen vrijdag de kinderkamer binnen, 5 weken eerder dan gepland. :) . Manneje heeft last van hormoontjes :( en wil het af hebben. Zo ff de stad in naar de hema en maar eens een aankleedkussen en wat andere spulletjes kopen.

fijne dag alemaal

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0

Ja ik zie het idd , geen structuur , maar tis wel leuk

en ja wij zijn ook nog nieuwschierig haha , we hebben al meerdere echos gehad , omdat ik in het ziekenhuis onder behandeling sta , de eerste keer was bij 21 weken , die was nog bij de vk , zij dacht dat het een meisje was maar wist het niet zeker , bij de gyn toen ik 24 weken was , was het ook een misschien meisje, maar niet zeker hahaa , dus ja,
    tis voor ons allen nog een verassing :)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @ debie: oh leuk dat het ineens zoveel eerder komt... hier ook nog 1.5 wk wachten, zo veel zin in!

@ mystery: oei spannend, maar zou je toch haast zeggen dat het een meisje is, of niet?! :) Volgens mij winnen de meiden bij de februari mama's nog steeds... 't aantal jongens loopt iets achter...

@ Dees: was jij nou je sinaasappelpers kwijt? ik heb nu hetzelfde met m'n fohn... spoorloos verdwenen, dat kan toch helemaal niet?! :(

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @ mystery: hier zie je onze bevallingslijst: http://www.webklik.nl/februarimamas

de telling staat nu dus op 19 meiden en 15 jongens... maar ook 9 (en met jou erbij dus 10) verrassingspakketjes! :)

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Ja je zou het idd bijna zeggen , moe dinsdag weer voor echo , misschien zien we het dan :) en ik zie dat jullie ook steeds dingen kwijt zijn
    hihi

heb ik ook last van , zelfde als een gigantisch slecht geheugen op het moment :rolleyes:
    maar goed,
    als ik het zo lees krijgen jullie bijna de baby kamer. leuk joh

de mijne is al klaar :)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden!

Hier gisteravond de late voorstelling in de bioscoop geweest naar Rush hour 3 echt wel leuk! dus lag pas 2 uur op bed! :(

@Mystery leuk gezellig welkom hier! oh leuk dinsdag echo weer spannend , wij hebben gister pretecho gehad en helemaal verliefd op ons meisje! echo staat in album!

@Wen26 hoe is met je haar? welke kleur? en je fohn al gevonden? :)

@debie wij krijgen ook vrijdag de kinderkamer super he! :)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Mysery: Welkom hier! En waar we hier over kletsen...? Haha soms gaat het echt helemaal nergens over! :) Maar het is reuze gezellig en we hebben echt een hecht vast clubje. Leuk hoor.
    Soms is het zelf moeilijk om heb bij te houden. Dan kletsen we zo 30 pagina's op 1 dag vol... :oops:

Wij gaan waarschijnlijk zaterdag de kamer en de wagen ophalen \:D/
    Joepie! Kan ik eindelijk beginnen van de week om de kamer leeg te halen en dingen op te gaan ruimen. Het is echt een bende nog in de kinderkamer. Ik moet denk ik alleen nog even het kozijn verven. Maar dat is ook binnen een dag gebeurt.

Verder heb ik me voor vandaag afgemeld op m'n werk. Heb te veel last van m'n buik/heupen/rug.
    Ga dus lekker rustig aan doen. Zit nu nog heerlijk in m'n pyama met een schaaltje yoghurt, 2 kiwi's en 2 mandarijnen. Peter komt vanavond om half 8 pas thuis. Heb dus een heerlijk dagje voor mezelf.

Wen veel plezier bij de doop. En zet ff een foto van je geverfde haar in je album. We zijn wel nieuwsgierig... ;)

Groetjes Boney

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, nog wel ff iets...
    Ik was toch nog bijna helemaal niets aangekomen? 2 weken geleden was dat 1.5 kilo. Vanmorgen totaal 3.7 erbij! Zag voor het eerst van m'n leven een 6 en een 0 op de weegschaal...

Morgen is m'n officiele weegdag. Ben dus nu totaal zo'n 4 kilo aangekomen. Ben benieuwd morgenvroeg...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ga ik vandaag nog de 1000 berichtjes halen? Moeten jullie me wel helpen hoor...

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goed meid dat je lekker rustig aan gaat doen! ;)
    leuk dat de kinderkamer bij jullie ook komt! dat wordt dus kamertje leeghalen :)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    \

o jij bent gelukkig nog niet zoveel aangekomen :oops:

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja joma, waar gaan jullie hem halen? Wij moeten er in sliedrecht om. Peter gaat denk ik zaterdag.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :) :) :)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hij wordt gebracht en gemonteerd :) :) :)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jou ga ik iig niet meer inhalen vandaag Joma...

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo das lekker... We hebben hem toch bij dezelfde gekocht of niet? Jullie hebben zeker een duurdere...

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Boney ja kan in een keer heel snel gaan ! 4 kilo is in ieder geval heeeeeel netjes! op naar de + 20 :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha +20... Dan kun je me rollen.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja of die duurder is weet ik niet ! echt goedkoop is anders! en ja betaal voor brengen en monteren 100 euro extra! ;)

Deel Deze Pagina