Heeft er hier iemand ervaring met de Lodger? Zo'n dure draagdoek van fleece? http://www.lodger.com/index.asp?id=146&taal_id=1 Een draagdoek die je ook als voetenzak in de maxicosi kan gebruiken. Lijkt mij erg handig.
vindt eigenlijk wel meevallen !hihihi hoef je zelf niet voor te klooien zeg maar en ja als iets is beschadigd of wat is hun fout!
Goedenmiddag alweer.... het etentje gister was gezellig, alleen jammer dat ik bij het voorgerecht al vol zat! Volgens mij heeft mijn maag weinig ruimte... Ze zaten me constant te plagen met het feit dat ik de naam verklapt had, grrrr. We hebben vanochtend het hele huis schoongemaakt en gaan zometeen lekker op de bank een dvdtje kijken. @ Mystery: welkom! Onderwerpen? Tis maar net wat er in ons opkomt. Dus schrijf maar wat je kwijt wilt. @ Wen: veel plezier bij het doopfeest! Wij kunnen a.s. zaterdag de kinderkamer ophalen...helemaal leuk! We hebben gister alvast allerlei spulletjes gehaald bij Prenatal. Dus de uitzetlijst begint te krimpen nu....he he.
Ach ja joma... Bij jou is het er denk ik ook heel snel weer af. Vraag me af hoe dat dat nou komt dat verschil in aankomen.
Hij kost 60 euro (valt op zich mee) en het leek mij ook super handig. Vooral omdat we toen geen voetenzak bij de cosi hebben gekocht. Welke kleur zou je doen dan? de cosi is rood met oranje. zie album.
We hadden al afgesproken dat we na de bevalling verder gaan met een sonja bakkerclub Hier nu 8,5 kilo.
Ow je, Sonja... Nou dan ga ik wel een ander dieet doen, vind dat vreselijk die Sonja hype... Maar wel leuk om weer met z'n allen te lijnen. En dan braaf elke week wegen met z'n alllen...
welke kleuren heb je allemaal? wij hebben wel een voeten zak bij maxicosi! dus voor ons mischien overbodig!
Hij is ook als draagdoek te gebruiken. Kijk ff op http://www.lodger.com/index.asp?id=146&taal_id=1 Je hebt ook nog andere modellen, maar deze willen wij graag.
Ik ben alleen nog niet uit over de kleur. Onder aan de site kun je op modellen klikken. Daar staat welke kleuren ze hebben. Ik vind die lichtbruine wel wat, maar daar is de binnenkant roze van. En die aqua vind ik ook wel leuk, maar kan die wel bij de cosi van ons? Help dus.... ! ! Voor foto cosi zie album