Nee man das zielig... Zelfs de oude kat van ons is daar bang voor en ze vechten echt op leven en dood. Als ik dat toelaat overleeft hij het niet ben ik bang. Zo erg is het. En ik weet niet wat ik er tegen moet doen. Het is echt de terrorist van de buurt... 8)
Ik lees later vandaag wel even terug. Ik ben nog steeds beroerd en vanmorgen was 1 van de babyratjes koud en bijna dood. Ik geef haar nu elk uur voeding en ze slaapt in mijn bh om warm te blijven. Ik hoop dat ze het gaat redden. Later meer, sorry!
Joma veel plezier bij je ma! Dees: ach gos... in je BH! Ik hoop dat hij het red. Zo heb ik wel eens met een jong katje gelopen. Die heeft het uiteindelijk wel gered.
zit nu op mijn werk.. nu ff lekker rustig, maar moet zo weer aan de gang! straks lekker bij mijn ouders eten! gezellig! Mijn zusje en haar vriend komen ook! @ Mystery, welkom meid! Je komt terecht in een heel leuk en gezellig hecht clubje! maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk! ik voeg je natuurlijk toe aan de lijst. Doe ik zo snel mogelijk.. maar ben nu opt werk! hihi @ Dees... oh... zielig.... heel veel succes..hoop dat ie het overleefd!