Tja, lastig is dat he. Lijkt me zo pijnlijk met borstvoeding Maar wie weet valt het mee en gaat het prima!
Volgens mij doet het altijd pijn in het begin. Tepelkloven, stuwing en zo. Lijkt me ook erg zeer doen... Maar ik ga het zeker proberen. Lijkt me helemaal geweldig.
Ik had niet genoeg of t was in elk geval niet voedzaam genoeg, ze kwam om de 10 minuten aan de borst omdat ze honger had... nouja je kan wel bedenken hoe mijn tepels er toen aan toe waren... vol kloven, blaren en heel veel pijn. En daarbovenop kreeg ik nog een borstontsteking.... dus toen was het helemaal een hel..
zo ik ben ook weer terug! Net heerlijk gegeten bij mijn ouders. Was errug gezellig! borstvoeding.. ja dat wil ik ook zeker gaan proberen. Lukt het niet dan is het jammer, maar wil het wel proberen! Lijkt me toch errug goed voor je kindje. Is ook goed voor het afweersysteem! verder... euh.. ja gewerkt vandaag! @ MissN, ik vond ook echt dat het meer gericht was op jonge gezinnen dan op zwangere vrouwen, maar toch heb ik een leuke dag gehad met mijn mannetje!
Weer niet terug gelezen. Nu ik het kleintje elk uur moet voeden kom ik er niet aan toe. Ze leeft nog steeds en is wat levendiger. Ik hoop dat ze de nacht gaat redden en misschien wil gaan proberen wat vast voer te eten. Tis maar een klein pukkie hoor . Een fijne avond en tot morgen. Ik ben nog steeds beroerd en ga morgen niet naar fysio en ook niet naar mijn werk.
Auw auw Dan lijkt me dat idd geen pretje... Logisch dat je gestopt bent. Zo ik in zo'n geval ook doen. Ben heel benieuwd hoe het bij mij zal gaan.
Zo! weer helemaal bijgelezen! Heb van 12 tot 18 gewerkt... Was giga druk! @kikkert: ik vind de hazelnut, en de chocolat erg mooi! De ultramarine heb ik laatst in het "echt" gezien, en die vond ik persoonlijk helemaal super, maar weet niet hoe dat in jou maxicosi uitziet qua kleur... Ik wil er ook een gaan halen, of anders een wrapper. @borstvoeding: ik ga het zeker proberen! Als het niet lukt, dan niet, maar wil het ook niet te snel gaan opgeven. Ga 20 november naar een borstvoedingscursus.
hallo dames , ook ik is er weer , heeft iedereen een leuke xzondag gehad?\ de mijne was kei leuk tot we de honden van me moeder gingen uitlaten we gingen naar het veld en ron ( mijn vriend ) was met de stok aant gooien wat doet die stomme labrador , vliegt op die stok af waardoor die stok zijn keel in schiet , beest helemaal in paniek , ron rent er naar toe en trekt die stok als een gek uit zijn keel , beest helemaal bedust , me ouders gelijk naar de dieren arts , gelukkig niks ernstigs , maar als ron die stok niet had gepakt was t afgelopen geweest , nou tot zo ver de leuke avond :S maar goed wat betreft de borstvoeding ook hier iemand die het wil proberen , ben wel nieuwschierig hoor
oh jee mystery! Gelukkig dat je vriend zo snel reageerde! Gelukkig niks ernstigs! je schrikt je wel helemaal kapot, als ie zoiets doet! @dees: hoop dat het goed komt met je kleine pukkie
ja idd me moeder helemaal in paniek :s maar idd gelukkig niks aan de hand , ja keel kapot en zo , maar niks ernstigs
ik denk trouwens dat ik een wrapper ga halen, want ik heb al een draagzak. geen doek, maar daar kan ie vanaf 6 weken in.
@ debora, ik was het van de lodger en niet kikkert (geeft niet)... Ik ben er echt nog niet over uit welke kleur ik neem. De cosi is rood met oranje. Maar als ik de hazelnut neem is die vrij neutraal ook bij kleding als je hem als draagzak gebruikt.
En dan heb je ook nog de bunker. dat is dan weer een voetenzak voor in de wandelwagen. Maar die zit bij ons bij de Quinny. Is dus ook niet nodig.