Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben er ook weer! lekker thuis net lekker warme douche gepakt! heerlijk!

Ga morgen eerst ff de huisarts bellen voor een afspraak! en ff beklag doen enzz over mijn klachten! :(

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mystery, gelukkig niks ernstig met je hond. Zou me kapot schrikken...

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    haha , dat moet ook op zijn tijd he even klagen :D

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Rot Joma, dat het nog niet beter gaat. Heb je wel een fijne huisarts?

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    joma: hoop dat je huisarts wat meer begrip toont! Want ze moeten zoiets echt niet te licht oppakken, hoor! helaas weet ik wat je voelt! :(

boney: Ja zo'n bunker is ook wel weer wat... Ik ga eens kijken in de winkel denk ik...

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee joh vrijdag avond kon ik haast niet lopen :( en ik slaap al een paar weken iedere nacht slecht van de pijn! en ka die fysio en vk nemen me niet serieus heb ik het gevoel!dus doe wel ff beklag bij de huisarts moeten gewoon zeggen wat ik heb pppff want wordt hier niet goed van en al aantal dagen nu ook last van schaambot pijn enzz dus trekt ook al naar voren! sorry voor me geklaag :oops:

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja want wat heb jij nu precies? sorry zal het wel al paar keer verteld hebben :oops:

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    is niet erg joma! Daar zijn we voor! Ik heb het ook, dan kun je bijna niet meer lopen. Marc heeft me al een paar keer echt moeten helpen met opstaan want dat ging dan ook niet meer...

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou ja mijn fysio noemt het bekkeninstabiliteit, maar mijn vk zei de vorige keer ook zo beetje vreemd: nou het zal vast geen bi zijn hoor! Maar ik neem aan dat de fysio dat het beste weet!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mijn bekken doen dus zeer, soms links of rechts dan weer m'n stuitje en het trekt ook door naar m'n schaambot. Daarbij verzakt mijn bekken steeds een stukje, en dat moeten ze dan weer rechtzetten.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik heb een fysio die geen sjoege geeft als ik iets zegt heb ook het idee dat ze het niet zo weet ze is net klaar en werkt net daar 2 weken voor ik kwam enz

maar wat doet jou fysio precies als je daar bent? en welke plekken worden behandelt zeg maar?

ik denk ook dan het gewoon BI is ik heb alle klachten !http://www.bekkenproblemen.nl/

jij zit ook al thuis toch nu? of werk je nog?

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en hoe wordt dat rechtgezet dan?

bij mij doet ze alleen een beetje rond draaiende beweging met vingers maseren in onderug!

ik heb zelf ook snacht heel erg last van de zijkant wat doortrekt naar mijn benen ook zijkant dan krijg ik pijn en dan op andere zij en dan weer pijn en op rug voel ik bijde kanten zegmaar en zo gaat het nachten :(

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ey sorry joma ,
    ik wist niet dat je daar last van had :S

sorry , ik hoop echt da ej huisarst iets kan doen

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He joma, je hebt ook weer een andere avatar...

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ben 6 uur minder gaan werken, dus nu 18 uur. Dinsdag moet ik weer naar bedrijfsarts, en dan ga ik wel zeggen dat het erger is, dus...

Mijn fysio wist er ook niet veel van, maar is voor mij speciaal boeken gaan lezen, en collega's gaan bellen enzo! Iedere week heeft ie weer een nieuwe tip, is wel heel lief.

Hij masseert mijn rugspieren los, kijkt hoe mijn bekken staan en als ze verzakt zijn, zet ie ze weer terug. (klinkt pijnlijk, maar valt wel mee, hij "draait" aan mijn been enzo) We doen ontspanningsoefeningen. En spieroefeningen die ik thuis moet doen. Vanaf morgen met een elastische trainingsband. En hij had allerlei tips over hoe je moet bukken, opstaan, traplopen enz

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja dat kan idd doortrekken naar je benen! Bij mij "trekt" ie echt aan mijn spieren naast de ruggengraat, gaat wel iets verder dan een beetje rondmasseren dus! Dan moet ik in een bepaalde houding liggen, waardoor ze makkelijker ontspannen.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    het helpt wel bij mij die fysio! helaas kan ik maar 1 x per week ivm met verzekering. Heb er altijd 2 dagen minder last van erna, vooral 's nachts.

Je kunt als je op je rug ligt een handoek oprollen en die onder je heupen/onderrug leggen. een kussen is vaak net iets te dik daar

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mijn bekkenpijn valt wel mee, maar bij mij zit het hoog in m'n rug. En boven in m'n buik. en dat doet zo'n zeer...
    Soms doet ook m'n heup zeer, maar ik heb altijd al een scheef bekken gehad. Daarvoor ging ik altijd al naar de fysio.
    Maar ik denk dat die rugpijn komt door het gewicht wat nu aan de voorkant "hangt"
    Ik ben ook maar klein...

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Thanx deborah! ja ik zal morgen wel allemaal zeggen tegen de ha hij heeft mij tenslotte naar de fysio gestuurd! en je hoort het mijn fysio doet niet veel en krijg 9 keer vergoed en ben al 5 keer geweest en weet nog niks :(

Deel Deze Pagina