@mystery: ik werk normaal 24 uur, nu 18 uur. Misschien na dinsdag nog minder, maar daar ga ik maar niet van uit. Ik ga 29 december met verlof!
Ik weet niet of ik dat zou durven in volle mac donalds! haha Ik vind dat zelf nooit raar om te zien, maar je krijgt altijd van die rare reacties.... En dat terwijl ze borstvoeding zo promoten!
Ik zou dat denk ik ook gewoon doen hoor. In een volle mc. Ze promoten dat toch zo? Je hoort wel eens dat restaurants het niet accepteren en je wegsturen... of vragen of je dat ergens anders kan doen. Soms zie je niet eens dat vrouwen het aan het doen zijn. Zit dat hummeltje onder tafel en onder een shirt of zo... Moet kunnen vind ik...
oooh sorry! Boney! hahaha sorry, gebeurt me iedere keer weer! Ben ook benieuwd of je het wat vind zo'n yogales! Ik ga niet want het is niet echt in de buurt, en om dan 's avonds erheen te crossen... en anders was het op donderdag en dan moet ik vaak werken...
ja ik denk dat je dat best beschaafd kunt doen! Vooral als je een borstvoedingsshirtje aan hebt, of je kindje ligt in een omslagdoek! valt dan bijna niet op! Vind het ook raar dat vaak mannen zo stom er over doen, en dan denk ik: nou mannen zijn toch zo gek op borsten? heb je d'r toch weer een gezien, he!
hihi geeft niet hoor debora! ! 8) Het is hier elke maandag avond van 20.15u tot 21.30u. En het is maar 15min. rijden hier vandaan. We zijn met een groepje van 5. Lijkt me wel knus.
nou ik werk nu nog maar 15 uur in de week , zit voor 50% nog in de ziektewet. ik moe nu nog 2 weken werken , heb daarna 2 weken vrij ivm mijn trouwdag ..... dan nog 3 weken , en dan per 23 dec heb ik nog 1 week vrij ivm kerst , daarna rol ik meteen door in me zwangerschapsverlof ik werk in een callcenter .....
das wel leuk zo'n klein clubje! Gezellig! Dan is er ook echt tijd voor iedereen persoonlijk. Ik heb geen rijbewijs, en marc ook niet, dus ik ben aangewezen op de bus, of fiets... En dan is het toch wel ver voor mij. Vooral de bus, met overstappen enzo ben ik al snel 30 tot 45 minuten onderweg!
oh mystery dan heb je toch lekker nog wat vrij! Vooral fijn dat je een weekje vrij hebt met kerst en dan in een keer je verlof. Ga je binnekort dus trouwen? Leuk!
ja das wel een eind met open baar vervoer ppff moet erook niet aan denken! allebei geen rijbewijs dat hoor je niet veel meer ( niet rot bedoeld hoor ) maar bewuste keuze van beide?
maar het lijkt me wel intressant, hoor! ben benieuwd wat je allemaal leert tijdens zo'n lessen! En of ik achteraf niet denk; had ik nou toch maar gedaan! hahaha
Ik zit 100% in de ZW. Maar ga wel gewoon paar uurtjes per dag werken. Ong. 4 dagen in de week. Vandaag zou ik ook gaan, maar omdat het niet ging heb ik af gebeld. Dat is het voordeel van 100% ziek zijn. Er word toch niet op je gerekend.
ja ik heb een heel erg zware tijd achter de rug mijn vader is nierpatient , en mijn vriend ( bijna man ) heeft een nier afgestaan aan mijn vader , das in de afgelopen 4 maanden geweest waardoor ik dus niet echt de tijd heb gehad om aan me zelf te denken en beebje , ben dus heel erg snel moe , heb heel snel last van duizelig heid ,....... na 5 uurtjes werken ben ik ook beroerd ...... das de reden van de ziektewet , en ja idd ik ga 21 nov trouwen ..... erg spannend