November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Het nieuwe topic voor de November 2006 mama's.
     
  2. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Joehoe!
    Vanaf nu gaan we weer gezellig kletsen.

    Pagina 1, schone lei. Op naar de 700 pagina's en meer.
     
  3. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joepie de poepie! En idd schone lei en gezellig kletsen over de beebs!

    Sens, thanks voor de moeite!

    Liefs Z
     
  4. Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dit wordt echt supergezellig.

    Thanks.

    lfs
     
  5. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    en we gaan hier maar gewoon verder dan.....

    kellÿ:ik zou ook de autostoel doen hoor,is anders beetje te lang,wij hebben ook autostoel toen gedaan naar spanje die kan ook kantelen.
    hij heeft er heerlijk in geslapen en we ghebben de maxicosi meegenomen voor daar nog te gebruiken.

    semmi:vreselijk moet het voor jullie zijn die laatste periode,het sloopt je natuurlijk wel.ik hoop dat hij weinig pijn heeft.sterkte.

    bbq was lekker,we waren vroeg begonnen en waren rond half 7 klaar.het wrd donker en bewolkt dus denk dat het eens gaat regenen of onweren hier.
    het was geen 30 gr.zoals ze op het weerbericht hadden gezegt.
    ga nu naar mn mannetje.

    weltrusten
     
  6. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    p.s.wel gek om weer op pagina 1 te beginnen hihiihi
     
  7. ja heh we waren al zover pagina 700 alweer.
     
  8. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi
    een nieuwe start zie ik mooi
    ja ik heb het over leeft
    en de bbq was heerlijk
    en ik zit ook te denken om romira in de autostoel te doen zit beter dan de maxicosi
     
  9. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Weet niet of ik ook nog mee mag kletsen...mis het forum en novermbermama's en het kletsen en vragen over onze beebs :oops:
     
  10. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Joehoe, ben echt superblij dat we weer gezellig kunnen klesten hier !

    Net terug van visiste, was erg gezellig !

    (psst Kel, heb 2 sigaretjes gerookt :oops: . Het gaat weer helemaal de verkeerde kant op ;) ). Ik zal proberen het nu echt te laten, oke? Hihi.

    Kom morgen wel weer reageren,

    Kussie van Sappie

    O ja en veel schrijven, we hebben heel wat pagina's in te halen ;) [/b]
     
  11. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    sappie oei weer gerookt
    gister was ik vergeten te zeggen dat romira de hele dag papa zeg echt zo lief
    we weten nog niet zeker of we naar de dierentuin gaan het wordt heet dus doen de dieren mss ook weinig en liggen ze maar
    mss gaan we even naar het grootte park sonsbeek vind ruben ook leuk mits hij niet ziek is nog
    gister laat was hij weer warm en voelde hij zich niet lekker dus even afwachten nog
    maak er een fijne dag van
     
  12. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    sorry dames, ff druk weekend.
    ik post morgen weer.
    fijne zondag iedereen

    groetjes nienke
     
  13. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Goedemorgen allemaal,

    Hier lekker geslapen, Lieke kwam pas om 08.45 uur heerlijk dus.
    Nu zo op bezoek bij mn nichtje en vanmiddag een kinderverjaardag met bbq, wordt vast en zeker weer een gezellige dag.

    Mam2003; fijne zondag en tot morgen. Wel komen posten heh, we moeten weer op naar de 700 pagina's ;) .

    Mirandao; aaaah wat lief dat Romira de hele dag papa heeft gezegd. Hoe gaat het nu met Ruben? Niet ziek geworden hoop ik. Veel plezier anders in het park of mss toch de dierentuin.

    Fijne zondag allemaal,

    Liefs Sap
     
  14. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Yoohoooo een nieuwe pagina. Zijn we net allemaal weer bevallen!

    Sap nee toch weer gerookt. Niet meer doen hoor. Ik heb makkelijk praten maar zit nu echt weer te roken als normaal :( .
    En Lieke kwam pas zo laat. Hoe laat gaat ze dan slapen?
    Jaime kwam om kwart voor acht vanochtend.

    Mam2003 veel plezier met het drukke weekend!

    Mirandao idd als het zo warm is zullen sommige dieren wel alleen maar liggen. WEl voorzichtig zijn hoor met meertjes en daar zwemmen. Ik las gister op telegraaf.nl alweer nare berichten over die algen.

    CHarissa is niet een kwestie van mogen volgens mij het moet gewoon gezellig blijven.

    Fajah ging het nog regenen gister dan? Hier niet!

    Nou verder kan ik niet teruglezen...hahah.

    Hier redelijk. Gister was gezellig en ze zag er supermooi uit zeg. Wow. Ik ben helemaal niet van de hoepels (had zelf een jurk in rechte lijn) maar bij haar stond zo'n enorme hoepel erg goed. De M&M 's vond iedereen mooi en we hebben nog een lied gedaan van de afdeling en dat was ook leuk. Het leek wel dat korenprogramma op tv..hahah.

    En nog een open vraag ik weet niet of jullie het herkennen. Is jullie relatie met man/vriend ook veranderd?

    Ik moet trouwens nog een autostoel kopen. Jaime past nog net in de max ,z it alleen klem. Ze kan nog niet zitten dus dat is ok dan toch nog in de maxi?

    Ik ben trouwens nog weer afgevallen 61.5 en dat zonder Sonja :D . Eind augustus onder de 60 gaat dus wel lukken.
    \
    Kom later nog even kijken. Liefs Sens
     
  15. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mirandao: Leuk he dat papa zeggen.........Jill doet t nu fulltime al 1 week.Moeten t alleen nog ff op film zetten. Nu kan ze al drie woordjes: papa, aai en bal. Het is maar rotweer, zou maar niet naar de dierentuin gaan. Beterschap voor Ruben!

    Sap: Hou op met dat roken! Niet doen! Gezellig aan de verjaardagen en bbq vanmiddag dus. Geniet ervan!

    Nienke: Je hoeft je niet te verontschuldigen als je eens een paar dagen niet post! Lekker genieten van jullie drukke weekend en weer komen posten als je weer tijd en zin hebt. Dat is allemaal helemaal geen probleem!

    Hier is de regen en onweer losgebarsten. Toch maar geen Zaanse Schans vanmiddag! Is zo jammer he tussen de regendruppels naar de molentjes kijken.........ach volgende keer beter. Gaan vandaag maar eens ff lekker huishoudelijk werk doen ;)

    Tot later!

    Liefs Z
     
  16. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje Sens, wat goed zeg al zoveel afgevallen, komt vast door t roken ;) daarvan gaat je stofwisseling sneller en minder trek in zoetigheid toch? Nee hoor, grapje, gewoon knap van je dat je alweer slank bent en t roken, ja ach je bent volwassen he..........beter van niet, maar t blijft een verslaving. Goed zo dat de m&m s zo een succes waren!

    Ennuh je vraag, in welk opzicht veranderd?

    Hechter?, sexlozer / hahah, wat bedoel je?


    Liefs Z
     
  17. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    jaja pagina 2 alweer! t schiet al op!
     
  18. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, hier weer bijgekomen hoor! Gisteravond waren we alletwee in slaap gevallen op de bank. Vanmorgen kwam Jesse om 6.45 uur. Om 7.15 uur fles gegeven. Daarna is hij nog bij papa in slaap gevallen tot 9.45 uur. Heerlijk. Ik ben zojuist al naar de zonnebank geweest. Ik vind het echt vreselijk om van die witte benen te hebben als ik een rok aan heb. Ik hou het alleen nooit zolang vol om naar de zonnebank te gaan.

    Hier is het wel warm vandaag, maar erg bewolkt. Hopelijk gaat het niet regenen, dan ga ik vanmiddag nog ff fietsen met Jesse.

    Robine: toch maar niet naar de Zaanse Schans, maar idd... met regen is dat een stuk minder. Hier ook wat huishoudelijk werk vandaag. De eerste was zit er weer in.

    Sens: Jippie! Weer afgevallen! Well done! Jammer dat je toch weer bent gaan roken (of vind je zelf van niet?). Ik heb ook jaren gerookt, maar wel erg blij dat ik er vanaf ben. Soms ga ik wel even tussen de rokers staan om te snuiven. Dan heb ik mijn portie weer gehad ;)

    Sappie: lekker joh, Lieke pas om 8.45 uur wakker. Veel plezier met de verjaardag en bbq vanmiddag. Hopelijk blijft het droog.

    Mam2003: we lezen wel weer als je meer tijd hebt.

    Mirandao: dieren worden idd erg lui als het zo warm is he. Ben je nog naar Sonsbeek geweest?

    Charissa: alles goed? Ga je nog iets leuks doen vandaag?

    Kel: weet je al wat je gaat doen met het stoeltje? Heb je vandaag de autostoel nog geprobeerd?

    Sens: Zelfde vraag als Robine: in welk opgezicht bedoel je, veranderd?
    Ik denk wel dat onze relatie is veranderd, want we besteden nu meer tijd aan Jesse dan aan elkaar. We moeten wel meer tijd 'zoeken' voor elkaar.
     
  19. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: welke relatie? ;) Hier is het echt dramatisch. Tijdens het eten praten we bij, dat wel maar verder... Zijn wel heel hecht samen hoor, komt vast ook wel weer goed. Zogauw Bastian uit huis is.

    Robine: kan Jill al 3 woordjes :confused: En ik maar denken dat Bastian best wel snel was met zijn 'babababa'. Slome donder. Tanden heeft ie ook al niet.

    Lucht trekt helemaal dicht. Ga nog snel de tuin plunderen.
     
  20. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja wat jullie schrijven zo veel tijd minder voor elkaar. HEb af en toe het gevoel dat we langs elkaar heen leven. Sex is ook niet wat het geweest was. Ik heb er een beetje de balen van.
    Vaker ruzie ook en het lijkt alsof we over niks kunne praten behalve dan Jaime.

    Ik hoop dat ik niet de enige ben...
     

Deel Deze Pagina