hoe is het eigenlijk met jullie kraambezoek? verloopt dat allemaal goed of niet? hier is het redelijk rustig. alleen de eerste week was mega druk (overgroot)opa's en oma's stonden iedere dag op de stoep ik werd er gewoon een beetje gek van. vooral van mijn schoonmoeder en (stief)schoonvader, ik heb er echt zoveel moeite mee om dylan aan hun te geven het doet me gewoon (emotioneel) pijn, ik wil dit geluk gewoon niet met hun delen. is dit raar? ook pakken ze dylan gewoon uit de box of uit mijn armen terwijl hij lekker ligt te slapen ik durf hier gewoon niets van te zeggen bang voor de reacties. van mij mogen ze weg blijven en nooit meer komen, maar ja dat kan ik mijn man niet aandoen want het is en blijft zijn moeder en stiefpa
dank je kikkert ...... en kraambezoek heb ik voor 98 % in het ziekenhuis gedaan ..... dat wat nog niet geweest is komt nog ... ben wel blij dat ik t allemaal al heb gehad voor ik thuis kwam
@ stiefouders, ik snap jou gevoel wel hoor meid , maar jij en je man zijn de baas , en als jij je er niet goed bij voeld , moet je dat zeggen , jammer voor hun , en jammer als ze het nie snappen .. maar toch ......
het is idd zo dat wij de baas zijn, maar ik wil mijn vriend geen pijn doen door zijn moeder uit ons huis weg te halen (want van mij hoeft ze niet langs te komen)
ja dat lijkt me idd heerlijk dat bijna iedereen al is geweest. bij ons moet nog op de familie na nog bijna iedereen komen. alle collega's van mijn man en kennissen enz moeten nog allemaal komen.
hier gaat het op zich wel , moet nog wel wennen, maar dat is nie erg .. bryan doet t ook erg goed ... hij is alleen een beetje verkouden ... maar dat gaat ook wel weer over
ja ik moet ook nog steeds wennen. ik mis vooral de schopjes enz in mijn buik. aan de ene kant ben ik heel blij dat mijn buik weg is ivm de pijn in rug enz maar aan de andere kant mis ik het ook. maar ik denk dat iedere (ex)zwangere vrouw dat wel heeft
ja zeker wel . god hij slaapt nog steeds op die voeding van vanmorgen , en dat kleine beetje vanmiddag .....
geeft jij fles of bv? dylan slaap nu ook sinds 14uur. ik geef nu fles voeding omdat de bv niet opgang kwam helaas. ik heb het er soms nog steeds moeilijk mee dat ik geen bv kan/kon geven
nou ik geef bv , ik kolf het alleen van te voren af ,..... vanmorgen heeft hij een keer flesvoeding gehad ( nutrilon ) daar had ik een doos van staan , anders moet ik t weg gooien , dat was om 9 uur dat hij die heeft gehad. vervolgens om 13.00 uur heb hij nog 20 ml gedronken , ( bv ) en ik heb hem niet meer gehoord sinds dien .....
dan is hij toch lekker tevreden met wat hij heeft gekregen. dylan krijgt nu 7 a 8 keer per dag 70cc flesvoeding en overmorgen ga ik proberen over te stappen op 80cc. ik baal idd dat de bv mislukt is. heb het er soms ook best moeilijk mee. maar omdat mijn lichaam geen energie meer had na de bevalling kwam mijn bv niet opgang....nou ja ik kreeg pas stuwing na 6 dagen en toen was het telaat
Vandaag een downdagje. Luuk heeft veel gehuild en geen idee wat er is. Hij drinkt wel maar weer eens te weinig. Ik ga snel een afspraak maken met de laktatiekundige. Ik ben ook enorm moe ineens maar dat is een beetje mijn eigen schuld omdat ik niet tussendoor rust. Vanaf dinsdag ben ik alleen, Olaf gaat weer werken en ergens kijk ik er wel naar uit. De hele tijd op elkaars lip gaat ook irritaties opwekken. Daarbij komt alles zo'n beetje op mij neer dus veel verschil zal het niet maken. Olaf geeft alleen af en toe de fles en verder niks. Ja, hij heeft (nadat ik het vroeg) 2x de luier verschoond en haalt 's nachts de kolf en flesjes maar de voedingen zal ik moeten doen. Nadeel van bv dus.
he vervelend meid , dat luuk wat onrustig is , dikke knuffel voor jou , dat je mannetje niks doet herken ik erg , hier nog zo een .... maar ach het wend .....